• Als iedereen hetzelfde zou denken als jij denkt.
    En dan de negatieve en positieve punten. :'D


    Your make-up is terrible

    Ideaal voor míj. Maar oké, ik kijk liever niet naar de negatieve dingen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dan denkt iedereen heel raar (cat)


    Alis volat propriis.

    Dat zouden er geen Marrokanen/Turken/Afrikanen/whatever daar ook zit meer zijn. Geen Godsdienst, euh, een ramp
    Sorry voor de mensen die van bovenstaande afkomsten zijn
    En dan zouden de mensen amper buitenkomen :O

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:47 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Dat zouden er geen Marrokanen/Turken/Afrikanen/whatever daar ook zit meer zijn. Geen Godsdienst, euh, een ramp
    Sorry voor de mensen die van bovenstaande afkomsten zijn


    Lol, uit wat zou de wereld dan moeten bestaan? Nederlanders/Belgen?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Lol, uit wat moet de wreld dan bestaan? Nederlanders/Belgen?

    En Amerikanen, Duitsers, Russen, Chinezen, Japanezen, Britten. Volk genoeg(bloos)


    Ex astris, sciencia

    Ik denk heel mooi, tenminste dan zou de wereld er een stuk fijner zijn.

    Wás het maar zo, maar na een tijdje zou het denk ik wel vervelen.

    Haha ohmijngod, gewoon.. NEE. Dat zou echt een enorme ramp worden. Ik ben behoorlijk rechts dus ehh.. laten we dat maar niet doen. (aa)


    It's time to be happy again.

    Bronte schreef:
    (...)
    En Amerikanen, Duitsers, Russen, Chinezen, Japanezen, Britten. Volk genoeg(bloos)


    Naar aanleiding van jou afkeuring tot Marrokanen/Turken/Afrikanen denk ik dat mijn ideaal wereldbeeld maar niet teveel van mensjes zoals jij moet bevatten. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Naar aanleiding van jou afkeuring tot Marrokanen/Turken/Afrikanen denk ik dat mijn ideaal wereldbeeld maar niet teveel van mensjes zoals jij moet bevatten. :')


    HAHAHAHA. +100000000.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Vivacious schreef:
    Dat wil ik me niet eens voorstellen. Man, want een fucked up world would that be.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Een catastrofe.
    Er zou nooit meer gepraat worden want iedereen zou te verlegen zijn iemand aan te spreken, en zo wel word er alleen maar gepraat. Ik denk ook wel dat de wereld er heel anders uit zou zien dan nu.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Naar aanleiding van jou afkeuring tot Marrokanen/Turken/Afrikanen denk ik dat mijn ideaal wereldbeeld maar niet teveel van mensjes zoals jij moet bevatten. :')

    Daar kun je wel eens gelijk in hebben


    Ex astris, sciencia

    Dan zat de hele wereld op Q =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bronte schreef:
    (...)
    Daar kun je wel eens gelijk in hebben


    Ach ja, ieder zijn mening. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Er zouden wel verbeteringen zijn, hoor :Y) Maar ik denk dat niemand nog zijn best zou doen, zou leren, zou werken... Heel de wereld zou met zijn neus in de boeken steken of op het internet ronddwalen en niets uitspoken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.