• Ik hou geen vrije tijd meer over sinds ik terug ben van brugklaskamp! Ik krijg steeds meer huiwerk :S En dit moet ik gewoon even kwijt:
    1. School=kut. Behalve Meneer Laan (aardrijkskunde) , Mevrouw Mosselman (drama en mentrix) en Meneer Termaat (wiskunde) (A)
    2. Ik kan geen verhalen meer schrijven.
    3. Ik ga mijn verhalen overtiepen en er dan een soort boek van proberen te maken (A) Het zijn gewoon de series hier op quizlet die ik maak.
    4. Als het klaar is en het hele verhaal is afgelopen en wil je dan als ik het heb overgetiept het hebbuh, moet je in een privebericht ff je voor EN achternaam geven, je adres en je postcode zodat ik je die kan opsturen. Maar het kan zeker nog een half jaar duren hoor.
    Nouja dit moest ik ff kwijt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Sorry, maar dan moet je maar schema's maken voor je HW en niet op het laatste moment het maken.

    OEWHH ik kan die school wel schieten!! echt hea die denken maar da ze altijd maar de eerste plek komen te staan maar da vink echt dom!1 ze neme al onze vrije tijd in!!

    Sorry, maar dan moet je maar schema's maken voor je HW en niet op het laatste moment het maken.
    Doe ik ook (A) Maar ik ben pas om 5 over 4 uit. En dan om 5 uur thuis, dan eten en dan kan ik pas huiswerk maken :@


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)Doe ik ook (A) Maar ik ben pas om 5 over 4 uit. En dan om 5 uur thuis, dan eten en dan kan ik pas huiswerk maken :@
    hebben jullie geen tijd in de les om jullie HW voor een deel te maken?

    ik moet meer dan 15 boekverslagen maken>.<

    Ik heb HELEMAAL GEEN tijd meer, ik heb echt ZOVEEL of nee TE VEEL huiswerk,dat me moeder er zelfs gek van word!!


    So far away..

    Idd, veel huiswerk heb je geen tijd voor voor jezelf :( En ik snap ook niet zo goed hoe je moet plannen. Ik maak altijd meteen na school huiswerk. Daarna ga ik afspreken met iemand als ik daar tijd voor heb (Of wat anders) En 's avonds ga ik leren. Misschien is dat iets? Kweet niet :S


    I live for the applause, you will die for it.

    echt veel te veel huiswerk. en volgende week heb ik helemaal geen tijd meer, want ik heb dan een stuk of 5 proefwerken!

    Plannenplannenplannen. Het kan niet anders.


    Mew <3

    ik maak altijd eerst mijn huiswerk(dat vindt ik makkelijker!!)
    Dan kijk ik rond op Quizlet(inbox checke enzo)
    en dan ga ik meestal in word verder!
    Heb je hier misschien wat aan?Nee zeker?
    naja..ik wens je veel succes!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik moet meer dan 15 boekverslagen maken>.<
    aaaawwhhh, arme jij!:O Als je nog leuke boeken moet weten, just yell:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb volgende week 5 SO ofsow én een berg huiswerk én ik moet een werkstuk schrijven over een boom :S Wat kun je nou over een boom schrijven?!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hmm, ik ben zoo blij dat ik op het Zwering zit. Voor het laatste jaar daar dan :s
    Maar wij hebben helemaal GEEN HW. Nooit. Alleen als je het werk die je in de lessen niet af hebt, krijg je huiswerk, maar de meesten maken ook ene deel VRIJWILLIG thuis. Like Me :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Irri he ik word er ook moe van...

    Tegen woordig leeer ik wel gewoon voor alles...
    En maak ik ook alle werkstukken en boekverslagen maar werkboeken alleeen als er gelijk een straf op staat asl je het niet maakt...

    Anders kan in mijn eigen leven wel opzeggen en maar bed op school neer zetten xD

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Bij mij valt het opzich wel mee. Maar dat komt erbij dat ik ook eerder uit ben. Probeer het anders in de les te maken, als dat mag. Scheelt je echt veel meer tijd.