• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    bella [haha zeker nu ik alles mee bler
    Toen hij wegl iep zakte ik half in elkaar op de grond en begon te snikken. Waarom deed ik hem dit aan. Waarom deed ik dit mezelf aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Dan terugkomen en Geintje roepen xD]
    Emmett
    Wat deed ik? Ik deed Bella onnodig pijn. Tja, wat had ik anders moeten doen. Ik weet het niet en ik zal het nooit te weten krijgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [jaa of ga in de bosjes kijken naar bells]
    bella
    Verdome klote zooi' schold ik hardop. Ik zuchte en trok aan het gras.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik volgde de ruzie tussen Bella & Emmett en ook al zagen ze me niet, ik was dichtbij. Ze hadden elkaar gekwetst. Wat is er gebeurd met de oude Bella & Emmett, die beste vrienden waren? vroeg ik me af. Met een zucht begon ik te rennen, zonder echte richting.


    Ex astris, sciencia

    [oké geef niks. hoe ga ik nu reageren?]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 18:25 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee, sorry]


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    Ik ren lang de rivier en moet alleen maar aan Bella denken. Vragen spoken door mijn hoofd. 'Waarom doe je dit?'Vraagt het ene stemmetje. 'Waarom kies je voor Rosalie?' Vraagt het andere stemmetje. 'Ik heb niet gekozen!' Schreeuw ik dan hardop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik schrok op toen ik iemand hoorde schreeuwen. IK stond op en volgde Emmetts geur. Wat als er iets gebeurd was. 'Emmett' schreeuwde ik nog vol van verdriedt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ondanks het feit dat beiden een andere richting waren uitgelopen, hoorde ik Emmett schreeuwen, ik kon niet verstaan wat hij zei.
    "Ja, jullie hebben er maar een boeltje van gemaakt," mompel ik zacht tegen de wind die me om de oren suist.


    Ex astris, sciencia

    [nee echt haha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik schud met mijn hoofd en hoor voetstappen aan verschillende kanten. Ik adem even diep in en ruik de geur van Bella en van een wolf. Ik draai me om richting de geur van Bella en zie haar vaag. Als ze dichterbij komt ren ik naar haar toe, geef haar een knuffel en sluit mijn ogen. 'Bella, het spijt me. Ik had het niet mogen zeggen'


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    leah
    Een kleine glimlach springt me om de lippen, ik kan ze beter nu niet storen, bedenk ik me en verdwijn.


    Ex astris, sciencia

    [ Ff eten dan maar. Daarna nog restje kranten en dan..... Rpg'en xD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Smakelijk]


    Ex astris, sciencia

    bella [okeee bye bye tot zo]
    Emmett rende naar me toe en omhelsde me. 'Ik had het ook niet moeten zeggen amar ik was gewaoon even erg boos'zei ik snikkend. Ik begroef mijn gezicht in zijn borst want mijn hoofd op zijn schouder was te hoog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan