• Ja, ik zoek dus naar nieuwe stories omdat ik me de laatste tijd zo erg verveel.

    Ik lees van alles, behalve TH of stories met teveel kleuren in de template. Post hier maar wat en als het me leuk lijkt neem ik een abo! (=

    Edit: Let wel op, ik ben heel erg kieskeurig $:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    falling in love with the bad girl A GLEE STORY

    Ik weet niet of je van Glee stories houdt? Maar ik zou zeggen; Probeer het eens ^^
    Ik begin 1 april met activeren

    xx

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Our thoughts you can't decode...



    Story link.

    It isn't forbidden love,
    But even regular.


    Kijk voor meer op mijn profiel :)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    *Nederlands gesproken+geschreven
    *One Direction bestaat
    *Net begonnen
    *Activeer zo vaak mogelijk
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken


    Ik heb ook nog: We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Maar daar ben ik al ver mee

    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    I got to know where I belong
    I got to know where I came from
    I got to know the reasons why I'm here
    The way I am
    Feeling the things I feel




    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012


    If we can't live together, we are going to die alone.



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    http://www.quizlet.nl/stories/82297/war-of-the-gods-hell-of-the-titans/
    http://www.quizlet.nl/stories/73720/the-legend-of-odin-execution-of-the-elements/

    Fantasy
    Geen idee of je daar van houd xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    http://www.quizlet.nl/stories/82567/i-thought-we-were-the-perfect-two--justin-bieber/
    Met Justin Bieber,

    x


    A day without sunshine is like, night.

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Soms 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    .

    Avelyn heeft de hoop in de liefde verloren door haar exvriendje en vriendje. Zonder enig idee hoe ze door moet leven strand ze bij een gekke psycholoog die haar aanraad het allemaal van zich af te schrijven. Met veel moeite begint ze aan een lang verhaal over ontmoetingen, liefdes en eindes en beseft ze dat ze het langzaam maar zeker los moet laten.

    - Ministory van rond de 10 Hoofdstukken
    - Hoofdstukken met meer dan 1000 woorden
    - Je leest voor een groot deel de schrijfsels van Avelyn zelf
    - Meestal geschreven in de verleden tijd
    - Duurt even voor een nieuw hoofdstuk