• Mijn leerkracht Engels kwam weer met een geweldig onderwerp voor het spreekexamen -.-". 'The happiest time of your life.' ofzoiets. Damn, dat weet ik nog lang niet! Ugh, iets zegt me dat ik wanneer ik voor de klas sta nog sta te verzinnen.
    Welk onderwerp hebben jullie voor spreekexamen?


    Ex astris, sciencia

    Yes
    Yes 4

    Engels mondeling, bedoel je?
    Dat van mij moet over m'n pws gaan; Münchhausen by Proxy. Dát is nou een onderwerp waar je vrolijk van wordt. Not.
    Edit: wait, dit is het account van mijn zusje. Nevermind, haha.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:56 ]

    Mondeling Examen, ja


    Ex astris, sciencia

    Bedoel je gewoon een soort spreekbeurt? Aangezien je 14 bent, en ik niet denk dat hem om een centraal/school examen gaat.
    Ik moet heel vaak spreekbeurten doen in het Engels over allerlei onderwerpen, maar bij Engels zelf krijgen we meestal een blaadje voor ons met wat discussie onderwerpen. En dan moeten we een gesprek gaan voeren, dus gewoon inproviseren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Bedoel je gewoon een soort spreekbeurt? Aangezien je 14 bent, en ik niet denk dat hem om een centraal/school examen gaat.
    Ik moet heel vaak spreekbeurten doen in het Engels over allerlei onderwerpen, maar bij Engels zelf krijgen we meestal een blaadje voor ons met wat discussie onderwerpen. En dan moeten we een gesprek gaan voeren, dus gewoon inproviseren.

    Wij hebben elk jaar, drie keer examens, hier toch. Maar daar komt het in ieder geval op neer

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 15:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Spreekoefening over Washington dus dat viel gelukkig wel mee^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 17:16 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Engels spreken? Your life story (verleden, heden en toekomst) ja, want mijn leven is echt zo interessant en mijn vooruitzichten zeker --.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    Engels spreken? Your life story (verleden, heden en toekomst) ja, want mijn leven is echt zo interessant en mijn vooruitzichten zeker --.


    Alleen als je het wil hoor, maar hoe is het afgelopen? Ik vond het namelijk behoorlijk.. heftig ja, dat topic dat je plaatste.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Voor Frans: over mijn hobby's, kledingstijl en muziek. -_-
    Maar gelukkig is het geen examen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Over de engelse boeken die ik moet hebben gelezen, maar ik maak me er geen zorgen over, mijn engels is wel goed. Maar Frans... (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn komende tentamen is een spreekexamen dat gaat over twee boeken die we moeten lezen (mochten we zelf uitzoeken).


    And now we're counting down to Phase Zero.