• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Alex
    Ik zie Celeste denken, ik geef der een kus en ga naast haar zitten. "Ik hoop dat alles weer de oude wordt, en dat we gelukkig kunnen blijven."
    Ik weet dat het niet meer goed komt met Selena, maar dat is nu gelukkig achter de rug. Ik zucht opgelucht.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nobody???


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    [ Dakota heeft geen vriendjes .. dus gaat beetje moeilijk om steeds wat te bedenken ]

    Ohw oke, eh misschien kan Lize mijn karakter wel vrienden met Dakota worden? Ook al is ze een black.. Misschien een idee?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Novazembla schreef:
    Ohw oke, eh misschien kan Lize mijn karakter wel vrienden met Dakota worden? Ook al is ze een black.. Misschien een idee?


    Kan =) en dat de rest daar niet mee eens is ofzo? want kijk, ik vind het opzich niet erg als Dakota zo'n eenzame wolf is. Maar het is soms best moeilijk om dan stukjes te bedenken :P

    Captivity schreef:
    (...)

    Kan =) en dat de rest daar niet mee eens is ofzo? want kijk, ik vind het opzich niet erg als Dakota zo'n eenzame wolf is. Maar het is soms best moeilijk om dan stukjes te bedenken :P


    Ja, kan is wel een goed idee ofzow.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.