• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Alex.

    Ik zie Celeste staan. "Ze is flauwgevallen ofzo, maar eh ik voel der hardslag niet." Zeg ik trillend. Ik sta op en knuffel haar. "Gaat het met je?" Vraag ik bezorgt.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze voelt de tranen over haar wangen glijden, en schud haar hoofd eerlijk.
    ‘Nee, totaal niet.’ Prevelt ze zacht, waarna ze haar armen om zijn middel slaat, en tegen zijn borst zachtjes snikt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ik veeg haar tranen weg. "Het komt wel goed." Fluister ik zachtjes.
    Ik ruik haar geur.. "Ik hou van je Celeste." Ik druk een kusje op haar slaap. Ik hou haar vast, en staar naar Selena.. "Wordt, wakker Selena, we hebben jou ook nodig." Fluister ik zachtjes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    ‘Ik heb zo'n idee waar de pijn vandaan kwam..’ Antwoordde ze met een pijnlijk gebaar naar Selena.
    ‘En ik wil niet in een roedel waar ik me niet thuis voel.’ Met die woorden, drukte ze een kus op Alex's mond, om vervolgens weg te lopen van Selena en haar sadistische toneel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ik zucht. "Wacht." Snel ren ik op haar af.. "Luister ik was buiten westen geweest, door Selena.. Maar ik heb mijn ouders gezien en ik hoef dus niet meer met haar trouwen, ik heb gezegt dat ik van jou hou Celeste, straks hoeven we geen zorgen meer over maken." Leg ik uit.. "Ik wil jou niet kwijt nooit niet." Ik kijk diep in haar prachtige ogen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Even meteen abo nemen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze slikt. Je weet dat ik daar niet tegen kan, Alex.
    Voorzichtig laat ze haar warme vingers door zijn koude vingers glijden.
    ‘Ik hou ook van jou, gestoorde alfa.’ Glimlacht ze met een scheve glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ik grinnik. "Gestoord ben ik ja, maar wel erg gek op jou." Ik druk een kusje op der zachte lippen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze buigt voorover, en glimlacht dan voorzichtig.
    ‘Mijn bed voelt heel koud zonder jou.’Grijnsde ze onschuldig, terwijl ze haar vingers met die van hem verstrengelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.

    Ik glimlach.. "Ga jij maar alvast dan kruip ik straks naast je, lief." Ik moet nog even naar selena toe.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze schud haar hoofd. ‘Ik blijf bij je, ik laat je echt niet alleen met dat daar.’ Hoe erg ze het ook probeerde, ze zou Selena nooit vergeven van wat ze haar en Alex had aangedaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    "We leggen in haar bed, dan kan ik meteen mijn kleding pakken."
    Ik til Selena op, samen lopen we terug.
    Ik weet wat Selena ons heeft aangedaan, ik kan haar ook niet meteen vergeven, ze moet nu gewoon in haar eigen bed wakker worden. Ik zal wel een briefje achterlaten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze glimlachte, een greens een moment.
    ‘Mijn kleding is inderdaad iets te klein voor je, liefje.’ Grinnikte ze, terwijl ze de deur openmaakte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    "Haha, nou ik draag liefs gewoon mannen kleding, maar jou kleding zit ook wel lekker hoor." Ik steek mijn tong uit.. Ik loop naar boven toe, en open de deur, ik leg Selena op der bed neer, en pak stuk papier en begin te schrijven.

    Selena.
    Ik hoop dat je gauw wakker wordt! Ik heb je maar naar huis gebracht.
    Ik wil zo snel mogelijk met je praten.

    Groetjes Alex.


    Ik leg het briefje op de nacht kastje neer, ik pak mijn koffer en pak al mijn kleding en dingen. En loop naar Celeste toe. "Kom, we gaan." Glimlach ik. Ik pak haar hand en trek haar mee naar buiten toe.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze grijnst, pakt zijn hand vast om vervolgens richting haar huis te gaan.
    Ze wil niets liever dan een toekomst met haar Alex.

    - happy end. -


    Feel the fire, but do not succumb to it.