• vandaag weer in de klas. zitten ze me de heltijd uitteschelden vooor kut tokiohotel fan , je snapt wel wat ik bedoel. e dan zeggen ze de heletijd tokiogezwel. (vidn eht zelfs moeilijk om het te schrijven. durf het niet eens te zeggen.)
    en dan zeg ik alidj . ik ben er trots op dat ik fan ben, want ik hou van hun stijl hun muziek en hun alles. en da moet je gewoon accepteren. ... zelfs mijn bf zegt dat tokio hotel kut is enz. da vind ik egt lullig.


    So Wrong, It's Right <3

    Ja n_n Naja ik word altijd nageroepen met emo en 'emo ga je snijden.' of k*nker emo. Maar geloof me raak je aan gewend n_n


    I do not hook up.

    Ach tsjaa..
    Die hebben gewoon geen leven! :[
    Maar ze vinden bij mij zat andere redenen om me uitteschelden.. =.=
    Gewoon negeren of een opmerking terug maken! ;]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    alle fans worden uitgescholden je moet je er nix vn aantrekken. fans werden vroeger niet uitgescholden maar de afgelopen jaren steeds meer danksij die krijsende hysterica fans. sorry myn mening hier en daardoor zijn er ook meer haters die alle fans uitschelden negeer ze gewoon en blijf lekker fan zouk segge


    We can only learn to love by loving.

    hmm nee, ik zorg er wel voor dat ze me niet uitschelden (A)
    komt wel goed schatje ;)

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    vandaag weer in de klas. zitten ze me de heltijd uitteschelden vooor kut tokiohotel fan , je snapt wel wat ik bedoel. e dan zeggen ze de heletijd tokiogezwel. (vidn eht zelfs moeilijk om het te schrijven. durf het niet eens te zeggen.)
    en dan zeg ik alidj . ik ben er trots op dat ik fan ben, want ik hou van hun stijl hun muziek en hun alles. en da moet je gewoon accepteren. ... zelfs mijn bf zegt dat tokio hotel kut is enz. da vind ik egt lullig.


    zielig wat maakt dat uit of je fan bent of nie


    xxxDaphne

    alle fans worden uitgescholden je moet je er nix vn aantrekken. fans werden vroeger niet uitgescholden maar de afgelopen jaren steeds meer danksij die krijsende hysterica fans. sorry myn mening hier en daardoor zijn er ook meer haters die alle fans uitschelden negeer ze gewoon en blijf lekker fan zouk segge

    AMEN![á]


    I do not hook up.

    Ik hoorde zo, jaaa, die gothic, die is fucking klein! Was heel erg lame. :3


    blame the bully.

    (...)
    AMEN![á]


    n_n Nicol is vndaag schijnheilige bui :D


    We can only learn to love by loving.

    &&
    Over dat uitschelden enz. omdat je THfan bent, het beste is om ze voor te zijn. Bijvoorbeeld gewoon keihard roepen dat Bill een wijf is enzo, maar dan wel een lekker wijf. En dan vragen ze of je pot bent, en dan JAAAA! Dan weten ze vaak ook niks te zeggen, en je voelt je ook niet beledigd. :3


    blame the bully.

    &&
    Over dat uitschelden enz. omdat je THfan bent, het beste is om ze voor te zijn. Bijvoorbeeld gewoon keihard roepen dat Bill een wijf is enzo, maar dan wel een lekker wijf. En dan vragen ze of je pot bent, en dan JAAAA! Dan weten ze vaak ook niks te zeggen, en je voelt je ook niet beledigd. :3


    whaha x3 da klinkt als iets watk sou doen x3
    iemand noemde tom een swerver ik so ''O_O DAN WORDK OOK SWERVER ALSK DAN SO LEKKER WORD!'' x3 iedereen my raar aankijke


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha x3 da klinkt als iets watk sou doen x3
    iemand noemde tom een swerver ik so ''O_O DAN WORDK OOK SWERVER ALSK DAN SO LEKKER WORD!'' x3 iedereen my raar aankijke

    Ja inderdaad. ö Als je nou zelf het hardste Travo Hotel roept, dan zijn ze wel gelijk stil.


    blame the bully.

    Wete der zit zo ook iemand in mijn Klas en dan begint die Monsoon belachelijk te zinge :O en wete wa ik dan gwn doe :O
    Ik begin kei hard MONSOON te zinge en dan houd die dere Mond :O


    He's the reason for the teardrops

    Miss moet je ook niet trots doen dat je THfan bent
    of je moet zeggen: "OK mijn muziekstijl is niet perfect, maar die van jullie ook niet!"

    Miss moet je ook niet trots doen dat je THfan bent
    of je moet zeggen: "OK mijn muziekstijl is niet perfect, maar die van jullie ook niet!"

    Als ik dat zou zeggen werd ik vierkant uitgelachen. Als je zo reageerd denk ik dat ze het alleen maar grappig vinden.


    blame the bully.

    (...)
    Als ik dat zou zeggen werd ik vierkant uitgelachen. Als je zo reageerd denk ik dat ze het alleen maar grappig vinden.
    bij mij niet (A) Omdat iederen zowat dezelfde muziek luistert