• vandaag weer in de klas. zitten ze me de heltijd uitteschelden vooor kut tokiohotel fan , je snapt wel wat ik bedoel. e dan zeggen ze de heletijd tokiogezwel. (vidn eht zelfs moeilijk om het te schrijven. durf het niet eens te zeggen.)
    en dan zeg ik alidj . ik ben er trots op dat ik fan ben, want ik hou van hun stijl hun muziek en hun alles. en da moet je gewoon accepteren. ... zelfs mijn bf zegt dat tokio hotel kut is enz. da vind ik egt lullig.


    So Wrong, It's Right <3

    Gisteren werd ik uitgescholden voor dooie hasses... (6)


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ze zegge mij ook al als emo en THbacterie..

    Aghjaa ik vind t zo zielig dak t zelfs grappig vindt!

    &&
    Over dat uitschelden enz. omdat je THfan bent, het beste is om ze voor te zijn. Bijvoorbeeld gewoon keihard roepen dat Bill een wijf is enzo, maar dan wel een lekker wijf. En dan vragen ze of je pot bent, en dan JAAAA! Dan weten ze vaak ook niks te zeggen, en je voelt je ook niet beledigd. :3

    XD Doe ik ook altijd 8D Ik zeg altijd Travo Hotel n_n


    I do not hook up.

    in mijn klas zijn bijna alle meisjes fan van tokio hotel, als je over het schoolplein loop zie je zoveel met tokio hotel shirts,
    gelukkig is het bij mij op school niet zo.

    maar wat voor muziek luisteren die andere luitjes dan? en waarom zouden ze iemand pesten over of iemand fan is van iets of neit?
    negeer ze gewoon


    Als je maar een ananas hebt..

    Op m'n oude school zo vaak. Maar daar had ik al vijanden sinds de eerste.
    Op m'n nieuwe school gaat het beter. Ik word hooguit vreemd aangekeken door mijn uiterlijk maar daar houdt het wel bij op.


    No growth of the heart is ever a waste

    tege mij zegge ze altijd ket emo
    vandaag ook weer


    Evil is what I am. Death is what I bring

    tjjaaa.... ik hoor nog al vaak "vieze vuile kut gothic' nouw sorry hoor ik ben te minste origineel kan ik van die mensen niet zeggne

    Iedereen Heeft Eigen Stijl


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    JE HEBT EEN VLEK OP JE JAS:O (op mijn jas zit een THlogo) -_-'
    Gewoon terugschreeuwen is de beste oplossing, of negeren. Ik schreeuwde dus terug. EN JIJ HEBT EEN VLEK OP JE HOOOFD. OF IS DAT JE GEZICHT?;0


    Sweet dreams will come true.

    ik wordt zo ook wel "uitgescholden" hoor :D
    maar..dan krijg je aandacht :P
    neej, in het begin vond ik het ook f*cking kut! vooral toen ze men Th schoudertas hadden weggegooid tijdens de middag :S maar nu ben ik het al gewoon xD en gelukkig, zitten de jongens (en meisjes) van m'n klas nie zo in me het feit da'k fan ben :D
    die negere da dus gewoon en gaan gwn me me om :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    JE HEBT EEN VLEK OP JE JAS:O (op mijn jas zit een THlogo) -_-'
    Gewoon terugschreeuwen is de beste oplossing, of negeren. Ik schreeuwde dus terug. EN JIJ HEBT EEN VLEK OP JE HOOOFD. OF IS DAT JE GEZICHT?;0


    Haha geweldig !! I luff it n__n


    Because Nobody Love's

    vandaag weer in de klas. zitten ze me de heltijd uitteschelden vooor kut tokiohotel fan , je snapt wel wat ik bedoel. e dan zeggen ze de heletijd tokiogezwel. (vidn eht zelfs moeilijk om het te schrijven. durf het niet eens te zeggen.)
    en dan zeg ik alidj . ik ben er trots op dat ik fan ben, want ik hou van hun stijl hun muziek en hun alles. en da moet je gewoon accepteren. ... zelfs mijn bf zegt dat tokio hotel kut is enz. da vind ik egt lullig.
    heey mijn vrienden noemen TH ook altijd tokio gezwel das egt 8erlijk maarja kijk naar wat ZIJ luiserenXD
    van die meelopertjes roepen altijd got to be emo te roepen:|nouja ik HEB teminste een stijl(al wil ik van mijn emo stijl af en een visual kei worden net als mijn vriendje)!


    take me away

    (...)

    Haha geweldig !! I luff it n__n
    Het kutste was dat ie toen nog niet gedist was x_x' hij bleef doorzeuren/.


    Sweet dreams will come true.

    bij mij zodra ijk de klas binnen kom gaan ze zingen: alle duitsers zijn homo!! en tokio hotel is homo en wijfen ect.... maar jah ik heb het gewoon altijd genegeerd.,.. en nu doen ze het bijna niet meer omdat ze erachter zijn gekomen dat het geen fuck uitmaakty!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    JE HEBT EEN VLEK OP JE JAS:O (op mijn jas zit een THlogo) -_-'
    Gewoon terugschreeuwen is de beste oplossing, of negeren. Ik schreeuwde dus terug. EN JIJ HEBT EEN VLEK OP JE HOOOFD. OF IS DAT JE GEZICHT?;0

    :']


    No growth of the heart is ever a waste