• vandaag weer in de klas. zitten ze me de heltijd uitteschelden vooor kut tokiohotel fan , je snapt wel wat ik bedoel. e dan zeggen ze de heletijd tokiogezwel. (vidn eht zelfs moeilijk om het te schrijven. durf het niet eens te zeggen.)
    en dan zeg ik alidj . ik ben er trots op dat ik fan ben, want ik hou van hun stijl hun muziek en hun alles. en da moet je gewoon accepteren. ... zelfs mijn bf zegt dat tokio hotel kut is enz. da vind ik egt lullig.


    So Wrong, It's Right <3

    tjjaaa.... ik hoor nog al vaak "vieze vuile kut gothic' nouw sorry hoor ik ben te minste origineel kan ik van die mensen niet zeggne

    'Vieze vuile kut Gothic' is anders ook niet echt origineel. Als ik een Gothichater zou zijn zou ik op z'n minst 'Zwartjurk' zeggen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ze make liedjs over snijde alsk langs loop oof me uitkakke voe emo of thfreak

    Ik scheld mensen uit voor TH-hater(A)

    K word soms uitgemaakt voor gothic, of als 'k ergens langsloop dat ze dan opeen Bill! Bill! gaan roepen &zo XD
    Een keer riep zo'n jongen naar mij dat m'n haar echt lelijk was, k had echt zin om terug te zeggen dat het bij mij gelukkig alleen m'n haar was. Maar 'k heb me ingehouden :X K ga me niet verlagen naar hun niveau XD


    "...she made her home in between the pages of books."