• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Met twee handen streek ik mijn donkerbruine lokken naar achteren, keek vanonder mijn lange wimpers weer naar hem.
    Waar was dit goed voor?
    'Die blonde vrouw,' antwoordde ik, aangezien ik haar naam niet wist.


    -

    Fayan - Stylist
    "Jawel. Lukt wel." Als dat de enige manier was om te ontsnappen, dan zou ik alles opzij zetten en Saph meeslepen, net zo lang tot ik letterlijk zou neerstorten en mezelf niet eens meer kon voorspelen.
    "Anders is het misschien te laat.. niet nog twee weken wachten."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laura, Snowflakes? (cat)


    -

    Daiyh Briiori
    'Ben zo terug.'
    Met die korte woorden stond ik op, en liep ik de cellen door. De cel met het nummer 4 had een blonde vrouw. Ze zat in een hoekje.
    'Hey.'
    ik herkende haar vaag. ik herinnerde me nadat ik de rozeharige stylist had gemarteld en terugbracht, was zei bij het 'Welkomscomitee'. ze zat in eht hart van het verzet.

    Saph Amero
    'Jij kan je nauwelijks bewegen,' zei ik zachtjes. 'En Ferron zal ook gedragen moeten worden.' ja, ik widle hier graag uit. Heel graag, het liefst nu, maar hoe kwamen we door die deur heen, en hier weg, zonder dat Fayan neerstortte?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Mijn grijsblauwe ogen hadden afwezig op de muur tegenover me gestaan, die gezien de openstaande deuren erg ver weg leek. Niemand had zich nog aan me gestoord, iets aan me gevraagd of ook maar laten blijken dat ze wisten dat ik er was.
    Maakte niet uit, vond het best. Wel rustig.
    Toen ik een stem hoorde, was ik dan ook verbaasd. Eén van mijn wenkbrauwen ging een stukje omhoog toen ik de man herkende. Wat moest hij nou?
    Zonder iets te zeggen keek ik vragend naar hem op.


    -

    Daiyh Briiori
    Ik ging naast haar zitten, negeerde haar persoonlijke ruimte. Whatever, had ik nu geen tijd voor.
    'Ik heb iemand nodig die niets te verliezen heeft,' fluister ik, zonder mijn lippen te bewegen. mijn ogen zijn op de muur gericht. De camera's hoeven dit niet te weten.
    'Iemand die onder de tafel kan springen als deze in de grond verdwijnt. Een uitweg zoekt. Als een test.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ik bleef even stil, onwillekeurig schoot mijn blik de kleine ruimte even door.
    'En als dit een uitweg is, hoe weten jullie dat dan?' vroeg ik enkel.
    Er waren geen problemen voor mij, ik zou het doen. Had inderdaad niks te verliezen. Geen geliefde, geen familie, geen kinderen, geen vrienden. Niks.
    Maar als je inderdaad kon ontsnappen via de tafel, wat dan? Moest ik dan in mijn ééntje inbreken in dit sterk beveiligde pand?
    Ik betwijfelde of dat me ging lukken.


    -

    Daiyh Briiori
    'We zullen het wel weten als je niet terug komt,' antwoord ik. Ze was stil geweest, Nathaniel zou haar niet snel missen. Het was perfect.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'En hoe verwacht je dan dat ik hier in m'n ééntje weer binnen kom?' vroeg ik geïrriteerd.
    Daarbij, kon hij zijn plan niet zelf uitvoeren? Egoïst. O nee, zelfs hij had iemand waar hij van hield. Twee zelfs, verdomme, dat dacht ik tenminste.
    Nee, dat voelde echt goed.


    -

    Fayan - Stylist
    Ja, want zonder Ferron ging ik nergens heen. Ik weigerde zonder hem door die deur te gaan of sowieso deze cellenblokken te verlaten. Maar dat had ik ook met Saph. Ook zonder hem ging ik nergens heen.
    "We verzinnen wel iets. Alles komt goed. Zoals altijd." Zoals vroeger. Toen ook alles goed kwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I posted in Snowflakes *pijn aan vingers*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Geïrriteerd rol ik met mijn ogen.
    'Jij zit toch in eht ahrt van het verzet? Alle mensen hier hebben daar aan meegeholpen. Ze zijn het verplicht om te helpen. wie zegt dat je eht alleen moet doen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    'Natuurlijk,' antwoord ik zachtjes. álles komt helemaal goed.'
    Laten we nu maar hopen dat het geen lege belofte is, we moeten hier gewoon samen weg komen. Het moet gewoon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik leun weer tegen Saph aan, klauw mijn hand in zijn shirt om houvast te hebben en niet om te vallen, maar wil niet loslaten, wil niet weer gaan liggen.
    "Het halfuur is bijna voorbij. Eet op," zeg ik Saph, wijzend naar het stuk brood dat hij nog altijd in zijn hand had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    'Denk je dat ook maar iemand een idee heeft waar ik nu ben?'


    -