• Heee,
    Mijn zus heeft een site gemaakt voor haar foto's die ze maakt.
    Ik vind dat die mooi is geworden (A)

    www.lottevanuittert.com

    wat vinden jullie? :)
    ze is btw 19 jaar.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind de site er ook heel mooi uitzien (: Erg professioneel.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    De foto's vind ik echt mooi, maar die art afdeling vind ik wat minder.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    WillyWonka schreef:
    De foto's vind ik echt mooi, maar die art afdeling vind ik wat minder.


    Ja, ik vind het zelf wel mooi maarja je moet ervan houden ;)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    De site ziet er leuk uit, de foto's vind ik niet mooi, though


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Super mooi
    Ik zou het niet kunnen
    *denkt aan website die ze in de brugklas moest maken en die alleen bestond uit het woord TEST*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die foto's zijn prachtig!


    Never run out of reasons to smile...

    woow wat mooi zeg! En ik vind de foto's ook echt heel mooi :)


    As travars

    Ik vind de site er erg professioneel uit zien -al duurde het even voordat ik door had, dat je opzij moest om de rest van de dingen te kunnen bekijken-

    De foto's vind ik echter niet heel mooi en voornamelijk repetitief. Allemaal hetzelfde concept lijkt het steeds, bijna elke keer dezelfde blikken, etc.. Die vind ik dan persoonlijk niet heel erg goed. Sommigen wel, die schieten er dan ook echt uit en laten je er gewoon een tijdje naar kijken, maar het merendeel niet.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:00 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De foto's vind ik op zich niet zo mooi, niet heel speciaal en je ziet dat ze nog veel moet leren.
    De site is wel professioneel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooi


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yoda schreef:
    Ik vind de site er erg professioneel uit zien -al duurde het even voordat ik door had, dat je opzij moest om de rest van de dingen te kunnen bekijken-

    De foto's vind ik echter niet heel mooi en voornamelijk repetitief. Allemaal hetzelfde concept lijkt het steeds, bijna elke keer dezelfde blikken, etc.. Die vind ik dan persoonlijk niet heel erg goed. Sommigen wel, die schieten er dan ook echt uit en laten je er gewoon een tijdje naar kijken, maar het merendeel niet.


    Smile and live.

    Ik vind de layout echt heel mooi, al had ik net als Yoda redelijk laat door dat je opzij moest scrollen :')
    De foto's vind ik eigenlijk ook wel mooi, al kun je inderdaad zien dat ze bij portret foto's nog wat meer variatie moet gebruiken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nice !


    All I have in life, is my imagniation.

    Yoda schreef:
    Ik vind de site er erg professioneel uit zien -al duurde het even voordat ik door had, dat je opzij moest om de rest van de dingen te kunnen bekijken-

    De foto's vind ik echter niet heel mooi en voornamelijk repetitief. Allemaal hetzelfde concept lijkt het steeds, bijna elke keer dezelfde blikken, etc.. Die vind ik dan persoonlijk niet heel erg goed. Sommigen wel, die schieten er dan ook echt uit en laten je er gewoon een tijdje naar kijken, maar het merendeel niet.


    Hier ben ik het mee eens, plus dat ik ook vind dat veel foto's niet origineel zijn. Foto's waar deviantArt en dergelijke sites al vol mee staan en daardoor niet mijn aandacht grijpen zoals sommige anderen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yoda schreef:
    Ik vind de site er erg professioneel uit zien -al duurde het even voordat ik door had, dat je opzij moest om de rest van de dingen te kunnen bekijken-

    De foto's vind ik echter niet heel mooi en voornamelijk repetitief. Allemaal hetzelfde concept lijkt het steeds, bijna elke keer dezelfde blikken, etc.. Die vind ik dan persoonlijk niet heel erg goed. Sommigen wel, die schieten er dan ook echt uit en laten je er gewoon een tijdje naar kijken, maar het merendeel niet.


    "I shut my eyes in order to see.'