• jij zegt: doe ik mosterd..!
    Volgende zegt :Doe ik mosterd en een hot dog
    Volgende zegt: Doe ik mosterd en een hot dog en wat ketchup ^^
    en zo ga je verder


    i hate everyone

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav :P


    One of the Duo Of Evilness

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav en bills heilig haartjes.

    Mijnvriendin doet ALTIJD dit:

    Eerst boter,
    dan pasta
    dan pindakaas
    dan hagelslag
    en dat nog suiker!!!


    Sij is gestoord!!!


    --


    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje
    En we doen er ook nog augurken overheen

    oops sorry verkeerde van myy. maar ik kan niet verwijderen dan loopt hij vast ofzo? :O

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje


    Thank you that it is the morning of another day..

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD,


    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af (opgeruimd staat netjes *kijkt trots*)


    My fairytail stinks, does yours?

    okej !! geef mij dan gwn tom !!!

    in de plaats van op een broodje !!

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads whaha X'D

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokej van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) cipcurry

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    *kipcurry dus xD


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat !


    Call my name if you're afraid; I'm just a kiss away

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill..