• jij zegt: doe ik mosterd..!
    Volgende zegt :Doe ik mosterd en een hot dog
    Volgende zegt: Doe ik mosterd en een hot dog en wat ketchup ^^
    en zo ga je verder


    i hate everyone

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)


    Only losers can act the way you do

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)doen we meteen die yolanthe, van die jan smit, ok weer vanaf he

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)doen we meteen die yolanthe, van die jan smit, ok weer vanaf he en rihanna


    HaveFun!

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)doen we meteen die yolanthe, van die jan smit, ok weer vanaf he en rihanna dan doen we rihanna der af want ik ben met bill( Muhaha)


    Only losers can act the way you do

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)doen we meteen die yolanthe, van die jan smit, ok weer vanaf he en rihanna dan doen we rihanna der af want ik ben met bill( Muhaha) en dan nick en simon erop

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)doen we meteen die yolanthe, van die jan smit, ok weer vanaf he en rihanna dan doen we rihanna der af want ik ben met bill( Muhaha) en dan nick en simon erop met nog wat sperma van Jan Smit


    I want my bloody cheese now!^^

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliner, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje daarop een drumstokje van Gustav en bills heilig haartjes, een euromuntje, micro van Bill xD, En Jan Smit doen we er op want daar zijn we dan ook weer van af euhm ff kijke een van tom z'n dreads, en (ik zet er nog eens iets normaals op xP) Kipcurry met wat patat! en nog wat speeksel van bill en wat petercelie en wat koeivla en we doen er de tong van bill kaulitz op (kunnen we die ineens in onze mond steken^^)doen we meteen die yolanthe, van die jan smit, ok weer vanaf he en rihanna dan doen we rihanna der af want ik ben met bill( Muhaha) en dan nick en simon erop met nog wat sperma van Jan Smit.Dat Er Nogal Wat Witjes Uitziet


    A Shipwreck In The Sand