• The Reunion




    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora




    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:36 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik sta een 9.9 voor Duits^^
    Deutsch ist nicht schwer^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Woeei, new hoofdstuk Patch me up^^
    *is blij*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Niemand hiero?
    Dan verlaat ik het topiek^^
    Baibai^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hi! Hoe, wat, spijbelen, ik? Nee, hoe kom je daar nou bij? Ik ben ziek, hoor. Huh? Schoolziek? Neehoor! Ik ben heel erg ziek, en dat heeft niks te maken met mijn proefwerk Duits, mijn stomme muziekuitvoering of dat ik zo gym heb. Hoe durf je me daarvan te beschuldigen!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haha, Rose toch weer! Foei foei, denk aan je toekomst 8D *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn toekomst speelt zich lekker toch niet af in een Duitstalig land, als topatleet of zangeres, dus eigenlijk mis ik niks belangrijks :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ... Daar heb je wel even een geniaal punt. Die ga ik ook gebruiken! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En toen stierf Q even.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, mijn hele internet stierf o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Awh D;


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *maakt uit verveling weer eens een Cassie-post*
    Cassie
    De kamer was groot, gigantisch, en op een of andere manier vond ik hem wel prettig. Jammer van de ligging, zoals ik net al gezegd had, anders was ik er meteen ingetrokken. Tenminste, als dat gat er niet was. Maar dat was er wel en dus zaten we vast.
    'En nu?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Moeten we waarschijnlijk een manier vinden om aan de overkant te komen," antwoordde ik. De deur achter ons sloeg dicht met een klap dicht en verdween. Ja dus. We moesten naar de overkant, of hier sterven. Beide klonk op het moment aanlokkelijk, maar ik ging toch maar voor de eerste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bleh, ik moest naar de tandarts vanmorgen en nu heb ik een hele vieze smaak in mijn mond en is mijn halve mond nog verdoofd, voelt zó irritant D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Da's kut o.o
    Cassie
    'Goh,' mompelde ik. En toch, en toch klopte het niet, dat met Ferron. Het liet me nog steeds niet los, niet helemaal. Saph had gezegd dat ik mijn mond moest houden, maar als ik gelijk had, gingen we dan niet de verkeerde kant op? Dat lijk wilde ik wel eens zien, eigenlijk, maar dat zou voor Fayan het einde van de wereld betekenen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, indeed D:

    Fayan - Stylist
    Ik deed een paar stappen vooruit en gluurde in het gat, maar die leek eindeloos diep te zijn. Ik zag tenminste geen bodem of iets dergelijks.
    Onbewust vroeg ik me af of je gewoon te pletter sloeg als je jezelf daarin liet vallen, maar iets in me zei dat je er niet zo gemakkelijk mee wegkwam. Snow leek me niet het type dat toestond dat zijn speeltjes zichzelf van kant maakten.
    Het gat was echt enorm, er paste gemakkelijk een groot huis in en was dus onmogelijk te overbruggen door simpelweg te springen. Zelfs topatleten zouden nog niet tot de helft komen. Maar hoe moesten we er dán overheen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen