• The Reunion




    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora




    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:36 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga douchen, brb.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ... Helleu? Anybody?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *schopt internet* =_=


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz in oorlog met d'r internet 8D Welcome back 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hello 8D Dus waar zijn/waren we, wat heb ik gemist?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    We zijn nog steeds in de keuken, waar Cassie, Dario en Aurora nu ook zijn en Fayan ging met Cassie in gesprek en ze hebben serieuze gesprekken gehad, maar toen viel Cassie stil en uhm, Saph kan wel wakker worden nu? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik droomde niet, had geen nachtmerries. sliep geruisloos en werd veel te vroeg wakker. Fuck. Ik voelde me nog steeds half dood, maar ik had nu tenminste was energy. Zombieachtige energy, maar goed. Vermoeid wreef ik de laatste slaap uit mijn ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Cassie bleef verder stil, waardoor de rust weer neerdaalde in het keukentje en er nu vrijwel alleen maar slapende mensen waren. Tenminste, ik dácht dat ik weer de enige was die wakker was, maar op dat moment bewoog Saph, deed hij zijn ogen open en wreef de slaap eruit.
    Het was nog veel te vroeg om wakker te worden, want hij had maar een paar uur slaap gehad, maar goed, ik kon hem nu vast niet dwingen wéér te gaan slapen.
    "Goedemorgen," fluisterde ik met een kus op zijn wang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik mompel iets terug wat op een goede morgen moet lijken en sla mijn armen om Fayan. Zijn ogen zijn nog een beetje rood en opgezwollen, wat ik wel verwacht had. Hij heeft gehuild, en veel.
    'Hoe voel je je?' vraag ik als ik wat helderder kan nadenken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Beter," antwoord ik, naar waarheid. De tranen van vannacht hadden de druk op mijn borst iets lichter gemaakt, dus voorlopig kon ik er wel weer tegenaan. Als ik er maar niet aan herinnerd werd, niet over hoefde te praten, dan kon ik wel doorgaan. Doorgaan voor mij en Saph en onze toekomst in 7.
    "En jij?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    ik haalde mijn schouders op, het ging nu even niet om mij. Het ging om Fayan's verdriet, eht verdriet van zijn familie, en hoe we hier uit konden komen. Mijn blik viel op een slapende Cassie, Dario en aurora. we zouden vanaf nu bij elkaar moeten blijven, we zouden meer kans maken in een groep.
    'Als ze wakker worden moeten we doorgaan.'

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh maar volgens mij ging Rose om half 2 naar een feestje of verjaardag of zo en ze zei dat we dan maar gewoon moesten doen dat Cassie, Dario en Aurora meegingen. Want als ze de hele middag weg is dan zitten wij ook nog de hele middag in die keuken (cat)

    Fayan - Stylist
    Ik knikte instemmend, want we konden ze hier inderdaad niet achterlaten.
    Daarna viel mijn blik op de nu halflege ketel.
    "Ik heb geen last gehad van de soep, denk je dat het veilig is om nog een kom te nemen?" Hoe meer we aansterkten, hoe beter. Ik had nu nieuwe verbanden en gegeten, dus lichamelijk ging ik wel weer vooruit. Wat slaap zou het beter maken, maar zodra Cassie in slaap viel had ik het wel geprobeerd, maar was het me niet gelukt. Teveel in mijn hoofd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh whatever, doen we straks wel of ze wakker worden :'D
    ik heb vanavond een verjaardag. (no_chears)

    Saph Amero
    ik knik, aangezien ik ook niets raars had gemerkt aan de belachelijk smakeloze groentensoep. ik sta op, pak schone kommetjes en schep ze vol voor mij en Fayan, waarna we het langzaam naar binnen lepelen. Voedsel, slaap, warmte, en nog voel ik me belachelijk.
    als ik Fayan en Ferron niet had lsogelaten tijdens die flits... Dan waren we niet gescheiden geweest in dat bos... Was Ferron misschien nog...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nooo ._. Waarom iedereen ineens zoveel verjaardagen D:

    Fayan - Stylist
    We aten in stilte, beide verzonken in onze gedachten. Zodra de kom leeg was, zette ik hem weer neer voor het haardvuur en rekte me even uit, want na al die uren in dezelfde houding, waren mijn ledematen toch behoorlijk stijf en pijnlijk geworden.
    Ik voelde iets in mijn broekzak en stak mijn hand erin om te kijken wat het was. Zodra ik hem weer tevoorschijn haalde, had ik weer een stuk blauw stof in mijn hand. Groter dan de vorige, maar het was absoluut van hetzelfde. Wat wilde Snow hier nou weer mee bereiken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    saph Amero
    Ik zuchtte, leunde mijn hoofd of Fayan's schouder. Als het aan mij lag, zouden we hier gewoon blijven. ik zat wat rechter, wilde ent zeggen dat we maar moesten gaan toen ik het stukje stof in Fayan's hand zag.
    'hij probeert je alleen maaremotioneel te martelen, fayab,' zei ik zachtjes, bang van de intense pijn die in zijn ogen lag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.