• En hier ben ik alweer

    Hi!(doeg)

    Ik kom weer voor rollen :)

    Wel ik ga op de 16de december beginnen met If we could only turn back time | One Direction | deze story.... Maar ik heb nog geen rollen :)

    Het gaat over Meg ze is 16, als ze een relatie heeft met Liam.
    Alles loopt mis wanneer ze na een feestje met Louis gespot word..
    Na een pijnlijke ruzie, besluit Meg weg te gaan.
    Liam stort totaal in na haar vertrek, vrienden dachten dat hij er wel over zou geraken dat ze weg was maar als hij na 2 maanden nog altijd niet erbovenop is gaan ze opzoek naar haar.

    ~Ik heb nodig:

    -vriendin harry
    -vriendin zayn
    -beste vriend Meg
    -beste vriendin Niall
    -familie
    -vrienden
    -reisgenoot Meg

    ~Wat ik wil weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    The artist is the kid that survived.

    Geef mij de rol van Niall's VRIENDIN. Zonder dat beste ervoor. ): Hoeweldatookleukklinktmaarvriendinnetjeisnogbeter ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 0:27 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    Geef mij de rol van Niall's VRIENDIN. Zonder dat beste ervoor. ):

    Okee :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)
    Okee :)


    Hihihihi. =) Ik ga morgen rol invullen, want ik moet echt van mijn ouders gaan. niallerniallernialler :$

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 0:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Hihihihi. =) Ik ga morgen rol invullen, want ik moet echt van mijn ouders gaan. niallerniallernialler :$

    hahaha okee je krijgt die rol zowisooo :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)
    hahaha okee je krijgt die rol zowisooo :)


    Ahh! Jij bent sweeeet. (: Daar maak je me héél blij mee! Loveyou loveyou loveyou. Maar, even vraagje. Bestaat One Direction of niett?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Ahh! Jij bent sweeeet. (: Daar maak je me héél blij mee! Loveyou loveyou loveyou. Maar, even vraagje. Bestaat One Direction of niett?

    Dat mag jij kiezen :)


    The artist is the kid that survived.

    Meg zodat jullie al iets weten..:)

    Rol: hoodrol
    Naam+ Achternaam: Meg Geller
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 22 november
    Uiterlijk:

    bruin haar, bruine ogen, mooie glimlach.
    Karakter: Lach altijd, is een beetje (lees: een beetje veelste) gek, koppig
    Extra Info: Ze is het vriendinnetje van Liam...


    The artist is the kid that survived.

    Aah ik ga vriendin Zayn invullen ;o


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendin Zayn.
    Naam+ Achternaam: Zaria Isabella Dèlore. Maar ze word het liefst Isa genoemt.
    Leeftijd: 17 jaar oud.
    Verjaardag: Ze is geboren op 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Isa heeft rood geverfde haren, en felblauwe ogen. Haar linker oog is iets groener dan haar rechter, maar dit zie je alleen als er fel (zon)licht op schijnt.
    Karakter: Isa is een erg luidruchtig meisje. Ze heeft een sterke mening en haar mond werkt sneller dan haar hersenen, wat in houd dat ze er vaak van alles uitfloept. Ze is erg sarcastisch, en onvoorspelbaar. Isa haat het als mensen liegen en doet dit zelf ook nooit. Zelfs niet een leugentje om bestwil. Ze staat met beide voeten op de grond en ze is prettig gestoord. Veel mensen vinden haar grappig, en vinden dat ze er schattig uit ziet. Isa zelf vind van niet, ze is heel onzeker over zichzelf. Ze voelt zich vaak eenzaam maar zal dit nooit laten merken.
    Extra Info: Isa woont bij haar moeder en stiefvader, die ze niet kan uitstaan. Ze is het liefst dan ook zo vaak mogelijk van huis. Haar vader wil ze nooit meer zien. Hij was alcoholist en heeft in die jaren veel schade toegebracht bij zowel Isa als haar moeder. Na een tijd werd het zo erg, dat hij er nu voor in de gevangenis zit. Isa en haar moeder waren vroeger erg close met elkaar maar sinds ze hertrouwd is met Tom, kunnen ze elkaar wel schieten.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaaaaaaaa ;D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 5:56 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ga straks vriendin Zayn invullen (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Vriendin van Zayn
    Naam en achternaam: Nora Alice Naberforth
    Leeftijd: Zeventien
    Geboortedatum: 23 Mei 1994 in Cambridge
    Uiterlijk:


    - Cher Lloyd
    Nora heeft lang, bruin, golvend haar dat tot over haar schouders valt. Ze vindt haar haar het mooiste aan haarzelf, dus behandeld ze het alsof het haar baby is. Als andere mensen er dan ook aan zitten, op de kapper en Zayn na, hebben ze echt een probleem. Ze heeft donkerbruine ogen, die ze accentueert met mascara en eyeliner, zodat haar ogen meer opvallen. Ze heeft een iets wipneusje, dat íets omhoog staat. Haar lippen vindt ze minder. Aangezien ze ongelijk zijn, en haar bovenlip altijd iets omhoog staat. Waardoor mensen haar voortanden kunnen zien, waar een spleetje tussen zit, wat ze zelf heel lelijk vindt.
    Nora is een lang meisje, en loopt daardoor weinig op hakken. Ze is 1,73. Ze draagt vaak jurkjes of korte shortjes.
    Ze gebruikt niet heel veel make-up, alleen mascara, eyeliner en lipgloss.
    Karakter: Nora is een lieve, behulpzame meid, maar heeft ook een aggresieve en vurige kant. Als je bevoorbeeld haar, haar vrienden of haar geliefden iets aan doet, ga je te maken hebben met een hele andere Nora dan haar vrienden kennen. Dan gaat ze soms uit woede met borden gaan gooien of gaat ze tegen dingen schoppen en slaan. Dan zou je haar best niet te snel onder ogen komen. De Nora die haar vrienden kennen is een zeer grappige lieve meid, die wel altijd in is voor een feestje en overal het positieve inziet. Ze kan geen minuut stil zijn, of stil zitten. Nora is een echte hectisch, druk iemand. Ze moet altijd wel iets doet en stress besetndig is ze zeker niet. Als Nora stress heeft blijf je beter uit haar buurt, want dan kunnen er woorden uit haar mond komen die ze zeker niet meent, maar ze kan gewoon niet tegen stress en gaat dan ook héél slecht presteren. Nora straalt ook misschien zelfvertrouwen uit, maar het is totaal niet waar. In haar jeugd is Nora vaak de grond ingeboord door pesters en haar zelfvertrouwen ligt ver onder nul, maar ze gaat zich voor iedereen en alles veel te hard opstellen tot de bom ontploft en dan blijf je wéér beter uit haar buurt. Soms kan Nora ook best een grote mond hebben.
    Extra informatie: Nora woont met haar vader in Engeland. Haar vader woont in Cambridge, waar ze zelf ook vaak te vinden is, maar zelf heeft ze een appartementje in hartje Londen, waar ze zelf rechten studeerd.
    Haar moeder woont samen met Nora's kleinere zusje, Vienna, in Barcelona, waar Nora's moeder geboren is. Nora mist haar zusje heel erg, maar ze hebben vaak contact.
    Waarschuwen: Ja, zeker!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 10:00 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Vriendin van Niall, had een hele goede band met Meg.
    Naam+ Achternaam: Maddison Axelle Caverly.
    Leeftijd: 17 jaar || jarig op 4 maart.
    Uiterlijk[Liefst met foto]:


    Maddison heeft lange, bruine haren waar veel kleurverschil in zit. Het loopt van donker naar licht toe in de puntjes. Ze vindt het leuk om mutsjes te dragen, maar in een knot of staart heeft ze het ook wel eens. Ze is heel onzeker over haar uiterlijk en het enige waar ze dan ook tevreden mee is zijn haar diepblauwe ogen. Veel mensen snappen niet waarom ze zo onzeker is want ze heeft een perfect lichaam waar elk meisje jaloers op kan zijn. Maddison verzorgt haar nagels perfect. Zo'n elke dag zit er wel een ander lakje op en zijn ze perfect gevijlt. (: Haar kledingstijl is heel casual en je zult haar nooit zien in een jurkje als dat niet hoeft, hoewel ze het leuk vindt om een jurkje naar een feestje te dragen. Dat doet ze dan ook zo'n af en toe.
    Karakter: Maddison is een heel creatief meisje. Ze is een dromer en houdt ervan om alleen te zijn. Ze tekent graag en haar passie is fotografie. Een slechte eigenschap is dat ze vroeger te snel mensen vertrouwde en dus 'gebruikt' is. Daardoor is ze nu heel snel gekwetst door iemand en heeft ze een soort van muur om haar heen gebouwd. Deze is moeilijk te doorbreken, maar als je geduld hebt kan het je lukken. Zoals bij 'Uiterlijk' al is uitgelegd is Maddison heel onzeker over haarzelf en vooral haar uiterlijk. Ze zal zo vaak mogelijk haar lichaam verbergen en op de achtergrond blijven. Daarnaast is ze juist een heel vrolijk en spontaan meisje als je haar goed kent, maar ze vertrouwt mensen niet zo 1-2-3 meer. Ze is ook heel zorgzaam en ze zal ook eerder aan anderen denken dan aan haarzelf. Ze vond het ook vreselijk toen Meg wegging, want ze had een hele goede band met haar. Haar grootste angst is ook dat ze Niall verliest.
    Extra Info: Maddison studeert fotografie in London, dichtbij het appartement van de jongens zodat ze daar zoveel mogelijk bij kan zijn. Ze heeft pas twee dagen een relatie met Niall, maar ze is nu al vreselijk gelukkig met hem. [Als One Direction bestaat: De fans weten nog niks van hun relatie, maar ze zijn wel eens samen gespot en dit wordt dan ook luid verspreid over Twitter.]
    Waarschuwing: Jaaa! (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga vriendin harry invullen. (:

    Rol: Vriendin Harry.
    Naam+ Achternaam: Jacky Megan Adams.
    Leeftijd: Jacky is 16 jaar oud en ze wordt 17 op 1 mei.
    Uiterlijk:


    Ariana Grande.
    Karakter: Jacky is heel ijdel en perfectionistisch, ze gaat nooit de deur uit zonder er geweldig uit te zien- En ja, ze is óók heel zelfverzekerd en weet dat ze heel mooi is. Daarnaast is Jacky echt een heel lief meisje en heel grappig, hoor, hoewel ze af en toe best wel als een bitch over kan komen is ze eigenlijk een echte schat. Maar het is ook zo dat als ze je niet mag, ze echt niet aardig gaat lopen doen in je gezicht. Ze gaat dan ook niet achter je rug om heel gemeen over je praten. Jacky is er heel eerlijk over, waardoor sommige mensen ook een hekel aan haar hebben. Die mensen kunnen haar toch niet onzeker laten voelen, door over haar te praten, omdat ze toch altijd ook blijft wéten dat ze "geweldig" is. Verder kan je ook heel erg met haar lachen.
    Extra Info: -
    Wil je waarschuwing als ik begin? Mag (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:59 ]

    Rol: Beste vriendin Niall
    Naam+achternaam: Mary Mel Rose
    Leeftijd:17
    Uiterlijk: check de link: http://weheartit.com/entry/19172320
    Ik kon de foto hier niet plaatsen :(
    Ze heeft blond haar, groene ogen, draagt altijd mascara, houdt van mooie kleren.
    Verjaardag: op 3 oktober is ze 17 jaar geworden. dus 3 oktober 1994.
    Karakter: Respectvol, doet alles voor haar vrienden en familie, ijdel,lief, grappig, perfectionistisch.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? JAAA! :)


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.