• En hier ben ik alweer

    Hi!(doeg)

    Ik kom weer voor rollen :)

    Wel ik ga op de 16de december beginnen met If we could only turn back time | One Direction | deze story.... Maar ik heb nog geen rollen :)

    Het gaat over Meg ze is 16, als ze een relatie heeft met Liam.
    Alles loopt mis wanneer ze na een feestje met Louis gespot word..
    Na een pijnlijke ruzie, besluit Meg weg te gaan.
    Liam stort totaal in na haar vertrek, vrienden dachten dat hij er wel over zou geraken dat ze weg was maar als hij na 2 maanden nog altijd niet erbovenop is gaan ze opzoek naar haar.

    ~Ik heb nodig:

    -vriendin harry
    -vriendin zayn
    -beste vriend Meg
    -beste vriendin Niall
    -familie
    -vrienden
    -reisgenoot Meg

    ~Wat ik wil weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    The artist is the kid that survived.

    HEEE MN FOTO DOET HET NIET :c

    NU WEL! YAAAAY =D
    wanneer maak je je keuze bekend? ;$

    Reisgenoot van meg:

    Naam+ Achternaam: Charlie Jackie Brown.
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 23 December
    Uiterlijk: Adriana Lima.[Liefst met foto]


    Karakter: Haat alles wat met make-up te maken houd, houd van muziek, en zet het ook op allerhardst als het kan. Ze houd van haar familie, ookal kan ze haar zus niet uitstaan.
    Extra Info: Ze kan bijna altijd zien of het een goede vriend voor je is, of je laat vallen.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAA.!


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Rol: Vriendin Harry
    Naam+ Achternaam: Naomi Joos
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 22 Januari
    Uiterlijk:[Liefst met foto]


    Karakter: Pittig. Als ze iets wilt gaat ze er volledig voor. Ze zet ook vaak mensen voor zichzelf. Als ze mensen net ontmoet heeft, is ze enorm verlegen en totaal niet open. Ze houd veel dingen voor zichzelf, maar vanaf dat ze iemand vertrouwd, vertrouwd ze die persoon ook 100%. Zoals vele meisjes, heeft ze ook een gemene kant. Ze kan soms nogal een bitch zijn.
    Extra Info: Heb wat info gezet hier boven, hopelijk vindt je dat goed (:
    Wil je waarschuwing als ik begin?: Ja (:


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    stylatorres schreef:
    NU WEL! YAAAAY =D
    wanneer maak je je keuze bekend? ;$

    De 15de ;p


    The artist is the kid that survived.

    Hallooow mag ik de reisgenote van meg doen?? (:

    Rol: Reisgenote Meg
    Naam+ Achternaam: Rose Cattleborrow
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 25 februari
    Uiterlijk:



    Ze heeft bruine haren, en grote bruine ogen.
    Karakter: Rose wil altijd helpen, ze is de beste vriendin die iemand zich kan wensen, ze denkt bijna nooit aan zichzelf. ze is alleen erg impulsief, wat haar invalt moet ook zo snel mogelijk gebeuren, zonder er eerst eens goed na over te hebben gedacht. Ze kan ook heel boos worden als iemand haar vrienden pijn heeft gedaan, want wie aan haar vrienden komt, komt ook aan Rose.
    Extra Info: Meg gaat naar haartoe na de ruzie met Liam, vanaf dat ze uitlegt wat er gebeurt is haat Rose Liam, en gaat ze ervoor zorgen dat "die verschrikkelijke Liam" nooit meer terug bij Rose komt, want Liam is haar zeer zeker niet waard. Ze gaat met Meg op reis om zo Meg Liam te laten vergeten.
    Wil je waarschuwing als ik begin: HELL YEAH (:


    Blow Kisses, not coke <3

    Rol: beste vriend Meg
    Naam: Adam Thomas Harrison
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 18 oktober
    Uiterlijk:


    - Zac Efron
    Karakter: Adam is een lieve, zorgzame jongen. Hij kan je altijd aan het lachen maken en opbeuren. Hij is populair bij meisjes, maar beseft het zelf niet. Hij kan gitaar spelen en geweldig zingen. Hij kan goed geheimen bewaren en advies geven. Soms kan hij wel een beetje koppig overkomen. Momenteel is hij single.
    Extra info: Hij beschermt Meg wanneer het nodig is, en steunt haar door dik en dun.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Graag :]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:53 ]


    You're nothing without a dream.

    PleasePleasePlease
    I BEG YOU!!
    Mag Ik Zayn's Vriendin Zijn??Xx


    I liek yuri and stuff.

    xHoran schreef:
    PleasePleasePlease
    I BEG YOU!!
    Mag Ik Zayn's Vriendin Zijn??Xx


    Ik ben nog aan het kiezen :)


    The artist is the kid that survived.

    Rol;vriendin harry of reisgenoot meg
    Naam; June Orlando (bijnaam J spreek uit als djee)
    Leeftijd; 17
    Verjaardag; 13 augustus
    Uiterlijk; Blond stijl haar maar krult het, mooi maar onzeker, slank, 1m68. (Foto beneden)
    Karakter; Een leuk meisje, soms een beetje gek, danst graag en schaamt zich niet om gek te doen in het openbaar. Ze is ook heel lief, en het maakt niet uit hoe mensen eruit zien. Ze accepteert ze zoals ze zijn. Het is geen rebelse tiener, ze houd superveel van d'r moeder. En zou ook alles voor haar doen. Met haar vader heeft ze een mindere band, omdat hij vaak dronken thuis kwam, dat is ook 1 van de redenen dat haar ouders gescheiden zijn. June vind ook verschillende muziekstijlen leuk; tokio hotel,justin bieber,1D,skrillex,dubstep. Maar ze is niet ruig. Haar kledingstijl is altijd via de laatste mode. Omdat ze bang is dat ze gepest word op school, wat eerder gebeurde.
    Extra info; Het is een Italiaanse (:
    Je mag waarschuwen (:
    http://data.whicdn.com/images/19296214/389558_2423422337729_1016581587_2909871_1553068646_n_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/19295851/tumblr_lkul99miVh1qcbw1ao1_500_large.jpg <-foto's

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:34 ]

    magg ik reisgenoot van meg ???


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    magg ik reisgenoot van meg ???


    Je mag altijd maken, op de 15de kies ik de rollen, alle andere rollen worden zowiesoo vrienden en familie :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Je mag altijd maken, op de 15de kies ik de rollen, alle andere rollen worden zowiesoo vrienden en familie :)


    Weetje ik vind het best wel knap hoe jij altijd alle mensjes in je verhaal krijgt, aangezien er altijd vet veel mensen aanmelden. (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Weetje ik vind het best wel knap hoe jij altijd alle mensjes in je verhaal krijgt, aangezien er altijd vet veel mensen aanmelden. (cat)


    Weetje ik ben gewoon een natuurtalent.....xD
    Neenee grapje, ik weet het ook niet....xD


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Vriendin Zayn
    Naam: Taylor Diana Walsch
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 31 januari
    Uiterlijk:


    -Bella Thorne
    Karakter: Taylor is een vrolijk, grappig meisje. Ze lacht altijd en maakt de hele tijd grapjes. Ze heeft een grote vriendengroep, maar eigenlijk heeft ze maar één echte vriend. Taylor haar passie is dansen. Ze hoopt er ooit bekend mee te worden. Taylor kan soms heel koppig zijn, en houdt altijd voet bij stuk. Ze is betrouwbaar, lief, vriendelijk en mooi. Ze vindt uiterlijk niet zo belangrijk.
    Extra info: -
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Heeel Graaag (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:28 ]


    You're nothing without a dream.