• En hier ben ik alweer

    Hi!(doeg)

    Ik kom weer voor rollen :)

    Wel ik ga op de 16de december beginnen met If we could only turn back time | One Direction | deze story.... Maar ik heb nog geen rollen :)

    Het gaat over Meg ze is 16, als ze een relatie heeft met Liam.
    Alles loopt mis wanneer ze na een feestje met Louis gespot word..
    Na een pijnlijke ruzie, besluit Meg weg te gaan.
    Liam stort totaal in na haar vertrek, vrienden dachten dat hij er wel over zou geraken dat ze weg was maar als hij na 2 maanden nog altijd niet erbovenop is gaan ze opzoek naar haar.

    ~Ik heb nodig:

    -vriendin harry
    -vriendin zayn
    -beste vriend Meg
    -beste vriendin Niall
    -familie
    -vrienden
    -reisgenoot Meg

    ~Wat ik wil weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Beste vriendin Meg.
    Naam: Esther Gestway
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 14 augustus
    Uiterlijk:


    -Katelyn Traver
    Esther heeft blond haar met veel slag en bruine ogen. Ze had vroeger een grote bril en een beugel en werd gepest, ze is nu onzeker over haar uiterlijk. Ze draagt haar haar altijd los en in haar oren zitten altijd oorbellen, elke dag anderen. ze is mode-bewust, ze loopt er altijd perfect bij. Ze draagt gemiddelde make-up.
    Karakter: Esther komt uit een rijk gezin en krijgt veel van haar ouders omdat haar ouders veel weg zijn en door middel van cadeau's hun liefde laten merken. Ze lijkt blij met al die spullen maar diep vanbinnen wil ze dat haar ouders er voor haar zijn.
    Ze heeft veel vrienden en vriendinnen en geeft regelmatig feesten bij haar thuis. Ze heeft een kort lontje maar heeft een luisterend oor.
    Esther maakt overal een troep van. Ze lijkt heel onschuldig maar is een feestbeest.
    Ze drinkt altijd koffie 's morgens en lust absoluut geen thee. Ze is een gezelschaps-roker en zal er altijd voor haar vriendinnen zijn. Ze is erg leergierig en gaat met plezier naar school. Esther is erg op Meg gesteld en zou haar dan ook niet zo snel loslaten. Ze ziet in alle mensen iets moois behalve in zichzelf. Ze is een mannen-verslinder en houdt van het gezelschap van hun. Ze houdt ervan om mensen aan te raken, je zal haar niet snel met iemand in de stad zien lopen zonder dat ze diegenes hand of arm vastheeft, ze komt daarom misschien een beetje raar over maar voor haar is het de normaalste zaak van de wereld. Ze houdt bijvoorveeld de hand vast vast van de jongen die ze één keer in de bibliotheek heeft gezien. Esther heeft een droog gevoel voor humor en maakt snel mensen aan het lachen door haar stuntelige gedrag.
    Extra: Ze studeerd geneeskunde op de universiteit van Cambridge maar woont in een landhuis net buiten de stad waar het verhaal zich afspeeld. Zij en Meg hebben zonder het te weten samen in de wieg gelegen en zijn sinds de kleuterschool onsettend close. Meg en zij zijn vaak samen.
    Waarschuwing: Jaaman

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:40 ]


    Life without love is like a tree without blossom and fruit. - Kahlil Gibran

    Rol: Zus van Meg
    Naam+ Achternaam: Winona Emmy Grace
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 12-03-1995
    Uiterlijk:[Liefst met foto]


    Karakter: Sarcastisch, pessimistisch, moeilijk onder de indruk te krijgen, ongeduldig.
    Extra Info: Ze zoekt naar de ware.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaaaa!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:50 ]


    26 - 02 - '16

    Rol: de zus van Louis Tomlinson
    Naam: Grace Olivia Tomlinson
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 14 juli
    Uiterlijk:


    - Demi Lovato
    Karakter: Grace is een tof en mooi meisje. Ze is altijd in staat voor een grapje. Maar ze kan ook heel serieus zijn. Ze kan dansen als de beste en heeft al vaak als achtergronddanseres bij vele bekende personen gestaan. Ze kan ook gitaar en piano. Ze is super goed bevriend met de zus van Harry, aangezien Louis en Harry ook veel samen doen. Ze is heel intelligent en kan soms verassend uit de hoek komen.
    Extra info: Ze heeft een kruis op haar rechterhand getatoeëerd staan. Op haar linkerpols staat 'STAY' en op haar rechterpols staat 'STRONG' getatoeëerd.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Jaaaaa


    You're nothing without a dream.

    Rol:Vriendin Zayn,Niall Mag Ook.
    Naam+Achternaam:Farah Amores Garcia
    Leeftijd:16
    Verjaardag:11 Januari
    Uiterlijk:


    Karakter:Farah is een koppig,grappig meisje dat nergens beschaamd voor is.Haar situatie thuis is niet zo goed,haar moeder is 2 jaar geleden gestorven en haar vader is een alcholieker.Ze probeert het leven altijd langs de goeie kant te zien,en heeft niet door dat ze eigenlijk hulp moet gaan zoeken.Ze maakt zichzelf vaak belachelijk,waar ze geen probleem mee heeft want zelf lacht ze het hardst om haar flaters."Sorry"is een woord dat ze nog nooit heeft gezegd en ook nooit zal zeggen.Mensen vinden haar niet erg tactvol en daar krijgt ze vaak problemen mee.
    Extra Info:Ze is van Arabische/Spaanse afkomst en spreekt vloeiend Spaans,wat mensen enorm sexy vinden.
    Wil je waarschuwing als ik begin: Ofcourse:3 .


    I liek yuri and stuff.

    Rol: Vriendin Harry.
    Naam+ Achternaam: Belle Aimee Santos.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 5 Oktober,
    Uiterlijk:


    Karakter: Belle is een aardig meisje. Ze staat klaar voor mensen en probeert ze zo veel mogelijk tevreden te houden. Haar grootste passie is dansen, met name hip hop. Ook houdt ze van lezen en speelt ze graag gitaar.
    Belle kan echter ook erg koppig zijn, houdt zich vast aan haar standpunt en is gericht op een doel, die ze moet en zal halen.
    Extra Info: //
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaaa!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 22:24 ]


    I never finish anyth

    Rol: Reisgenoot Meg en anders gewoon een vriendin ofzo (:
    Naam+ Achternaam: Hope Kevin Lela Vallery Palyso is haar volledige naam, maar ze wilt al vanaf haar 8e Kevin worden genoemd, gewoon omdat ze geen andere naam leuk vindt en ze moet de naam Hope al helemaal niet.
    Leeftijd: Kevin is zestien jaar oud.
    Verjaardag: Ze is jarig op 31 december en wordt dan zeventien.
    Uiterlijk: Kevin heeft blond haar, wat een beetje rossig lijkt. Het zit altijd warrig en het heeft een beetje slag erin zitten. Kevin heeft een beetje zongebruinde huidskleur, want ze is veel buiten en ze heeft lichtbruine ogen. Meestal heeft alleen maar een beetje mascara op, die ze ooit van iemand heeft gekregen en ze heeft mooie rechte tanden van zichzelf. Ze heeft niet echt een eigen kledingstijl. Ze koopt gewoon wat ze mooi vindt en niet zo heel erg duur is, want ze moet alles zelf betalen, maar je ziet haar niet snel in licht roze jurkjes rond lopen. Eerder in skinnyjeans en een vaag shirt met haar afgetrapte sneakers eronder.


    Karakter: Kevin is zo'n meisje dat schijt heeft aan de regels. Ze zwerft rond en doet waar ze zin in heeft. Ze luistert niet goed naar volwassenen en doet vaker alsof het haar dus echt helemaal niet interesseert. Soms interesseert het haar wel, maar dan luistert ze toch niet. Haar tweede naam, hoe ze ook genoemd wil worden, komt van haar vader. Haar vader heette Kevin en was overleden toen haar moeder zwanger van haar was, hij werd vermoord en haar moeder zag geen hoop meer. Haar moeder zag uiteindelijk door het kleine baby'tje toch nog wat hoop en noemde haar dochtertje Hope en dan haar tweede naam werd de naam van haar overleden man, Kevin. Hope groeide op tot een sterke meid die wist wat ze wou. Toen Hope 7 was ging het opeens heel slecht met haar moeder, ze raakte haar baan kwijt en Hope en haar moeder kwamen op straat te staan. Ze woonden op verschillende plaatsen, bij kennissen thuis en in veels te kleine appartementjes. Soms sliepen ze ook gewoon buiten. Doordat ze grotendeels voor zichzelf moest zorgen toen ze net 8 jaar was geworden, heeft ze erg veel geleerd, want haar moeder was vaker opzoek naar een manier om geld te krijgen. Hope vond haar naam niet meer passend, ze had geen hoop meer en wilde perse dat iedereen haar Kevin noemde, want Lela en Vallery vond ze net zo mongolisch als Hope en Kevin klonk stoer. Vanaf dat moment was ze een compleet ander persoon. Ook met haar moeder ging het steeds slechter, maar ze bleven samen rondreizen. Kevin leerde wat dingen uit boeken die ze op rommelmarkten voor een paar centen kon krijgen. Maar toen Kevin 14 was ging het totaal mis. Haar moeder kreeg een hartaanval, waar Kevin niet bij was, ze moest naar het ziekenhuis en Kevin wist niet waar, ze wist niet waar haar moeder was en waarschijnlijk haar moeder ook niet waar Kevin was, want ze hebben elkaar nooit meer gezien. Kevin dacht eraan dat haar moeder misschien haar geheugen was verloren, maar ging ook nooit meer naar haar opzoek. Kevin ging zelf verder en voegde zich af en toe bij een paar personen die rond zwierven. Kevin is niet zo slim, want ze heeft nooit echt school gehad, maar weet wel wie ze wel of niet moet vertrouwen. Ze kan erg goed liegen, best wel handig als je weet in wat voor situaties ze terecht komt, ze heeft echt geen geluk, maar soms is het best wel irritant, je weet niet of ze liegt of niet, of ze iets meent of niet. Kevin is een sterke meid met een sterke wil en verder is ze ook heel aardig. Ze wilt graag mensen helpen met hun problemen. Ze denkt vaker aan hoe het zou zijn geweest als haar moeder haar baan niet was verloren, ze denkt er wel eens aan dat ze misschien dan een psycholoog zou worden. Ze vindt haar leven prima zoals het nu is, alleen ze mist de liefde van vrienden, ouders, en andere mensen. Ze zou zich pas echt goed voelen met een beste vriendin of een vriendje, beide heeft ze nog nooit gehad.
    Extra Info: Kevin leeft al sinds haar 7e op straat. Ze klust een beetje voor wat geld, waar ze eten, drinken, kleren en andere dingen van koopt, wat redelijk goed lukt. Kevin heeft ook grote schijt aan volwassenen die denken dat ze haar moeten helpen, terwijl ze het niet nodig heeft, vindt zij zelf.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Graag (:


    beetje lang ;s als je deze rol wilt, mag je het best een beetje veranderen enzo (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    doe maar de bich

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:17 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    MissMalik schreef:
    doe maar de bich


    Ieder zijn eigen smaak hé :)


    The artist is the kid that survived.

    Heey,
    Ik probeer het voor Reisgenoot Meg...

    Rol : Reisgenoot Meg
    Naam + Achternaam : July Dawn Jackson. Door mensen die ze mag wil ze wel Jul genoemd worden..
    Leeftijd : Zestien
    Verjaardag: 5 Januari
    Uiterlijk :


    -Christina Grimmie
    Ze houd van alle kleuren behalve roze, dat was te ‘Meisjes’-achtig. Ze heeft dus vaak gekleurde broeken aan.
    Ze loopt altijd wel op afgetrapte schoenen. Ze heeft wel nette schoenen maar deed dat deed ze alleen voor speciale momenten. Haar afgetrapte schoenen vind ze gewoon het fijnst. Ze heeft wel wat make-up op, maar nooit veel. Ze heef niet veel nieuwe dingen, daar heeft ze niet geld voor..
    Karakter: Vriendelijk tegen iedereen, ook al kent ze die niet eens.. Ze wil iedereen te vriend houden, kan niet tegen ruzies. Houd van lezen, maar is geen studiebol. Ze houdt van koken en is een beetje gek.. Fotografie vind ze te gek, en kan ze ook, maar dat vind ze zelf niet. Ze houdt van het bezig zijn met haar handen ook al is het maar iets kleins. Ze kan niet tegen stiltes en heeft (bijna) altijd wel muziek opstaan. Ze houdt van dansen en kan gewoon niet stil zitten..
    Maar ze is onzeker over haar zelf, hoe andere mensen haar zien en is bang dat mensen haar niet mogen. Ze kan gewoon niet liegen en als ze dat doet heeft iedereen het meteen door. Ze kan soms hellemaal dubbel liggen van het lachen, en maakt zelf ook wel grapjes.
    Extra Info:Ze is blij dat Meg haar vriendin is, want ze heeft niet veel vrienden of vriendinnen.. andere mensen vinden haar gewoon wat raarder.
    + Ze heeft wel een oogje op Louis..

    Waarschuwing?: Ja, maar al te graag!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:40 ]


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    .x
    Liefs

    Good luck met kiezen! (H)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:39 ]


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    Mag ik beste vriendin van Meg worden :)?
    Heb al ingevuld
    X


    Life without love is like a tree without blossom and fruit. - Kahlil Gibran

    xbeyou schreef:
    Mag ik beste vriendin van Meg worden :)?
    Heb al ingevuld
    X


    Ik ben ze een beetje aan het vergelijken...Misschien (lieve gemene ik xD)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Ik ben ze een beetje aan het vergelijken...Misschien (lieve gemene ik xD)


    Mmm.. Je maakt het wel spannend.. xD


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    Rol: Vriendin van Zayn
    Naam+ Achternaam: Lana Henderson
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 29/06
    Uiterlijk:[Liefst met foto] http://www.haircolorsideas.com/wp-content/uploads/2011/01/light-brown-hair-color.jpg
    Karakter: Lana is een grappige en lieve meid. Zij houdt er van om nieuwe mensen leren te kennen. Zij houdt er ook van om mensen te helpen,vooral kinderen want die zijn nog jong en hebben een heel leven voor hun.
    Extra Info: Ze is een danseres. Zij studeert ook nog voor kinderarts voor zieke kindjes te helpen
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja! :D


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Nog meer concurrenten ):

    hahaokelaatmaar. ik ga wel weer stil in een hoekje wachten tot de 15de (baby)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.