• En hier ben ik alweer

    Hi!(doeg)

    Ik kom weer voor rollen :)

    Wel ik ga op de 16de december beginnen met If we could only turn back time | One Direction | deze story.... Maar ik heb nog geen rollen :)

    Het gaat over Meg ze is 16, als ze een relatie heeft met Liam.
    Alles loopt mis wanneer ze na een feestje met Louis gespot word..
    Na een pijnlijke ruzie, besluit Meg weg te gaan.
    Liam stort totaal in na haar vertrek, vrienden dachten dat hij er wel over zou geraken dat ze weg was maar als hij na 2 maanden nog altijd niet erbovenop is gaan ze opzoek naar haar.

    ~Ik heb nodig:

    -vriendin harry
    -vriendin zayn
    -beste vriend Meg
    -beste vriendin Niall
    -familie
    -vrienden
    -reisgenoot Meg

    ~Wat ik wil weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    The artist is the kid that survived.

    Eventjes dat jullie het weten alle rollen worden zowiesoo gebruikt ook al je niet datgene hebt ingevuld wat je wou, ze worden dan gebruikt als vrienden of familie :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    Eventjes dat jullie het weten alle rollen worden zowiesoo gebruikt ook al je niet datgene hebt ingevuld wat je wou, ze worden dan gebruikt als vrienden of familie :)


    Mmm, dat is wel fijn! en leuk.. xD

    Weetje wanneer je de rollen gaat kiezen.. ben benieuwd.. :)

    .x
    Liefs


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    FPayneStyles schreef:
    (...)

    Mmm, dat is wel fijn! en leuk.. xD

    Weetje wanneer je de rollen gaat kiezen.. ben benieuwd.. :)

    .x
    Liefs


    de 15de :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    de 15de :)


    Oké thanxs!

    Kijk er na uit! <3

    .x
    Liefs


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    Rol: Reisgenoot, Vrienden??
    Naam+ Achternaam: Samantha Julianne Jane
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 30 Juni
    Uiterlijk:


    Karakter: Samantha is altijd 'het rijke meisje' geweest. Dit haatte ze. Om aan haar hectishe drukke leven te ontsnappen, besluit ze weg te gaan.
    Extra Info: Ze heeft altijd een foto van haar overleden neef in haar tas zitten. Haar Kledingsteil
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja ;)

    xOmdat je er zo veel voor mij maakt en omdat je zo lief bent bij mn stories


    no alarms and no surprises

    Rol: Reisgenoot
    Naam+ Achternaam: Suzie Felice Alex
    Leeftijd: 21
    Verjaardag: 4 Augustus
    Uiterlijk:


    Karakter: Druk, Gezellig, Vrije geest
    Extra Info: Vroeger was ze altijd artestiek bezig en had ze veel vrienden en familie. Nu dit van haar afgenomen is, reist ze rond en gaat om met de mensen die ze tegenkomt en verdwijnt daarna altijd weer kledingstijl Ze heeft altijd een tas bij zich waar alles in zit.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAAAx

    Ik ben duidelijk een beetje www.polyvore.com verslaafd..

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:53 ]


    no alarms and no surprises

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Ik ben ze een beetje aan het vergelijken...Misschien (lieve gemene ik xD)


    Haha, afwachten dan (:
    X


    Life without love is like a tree without blossom and fruit. - Kahlil Gibran

    Rol: Vriendin Zayn?
    Naam+ Achternaam: Alexis Sofia Grace
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 09-06-1990
    Uiterlijk:[Liefst met foto]


    Karakter: Heel lief, maar wel erg snel op haar tenen getrapt. Ze kan er niet tegen als iemand haar, Zayn of iemand anders waar ze erg om geeft beledigd. Dan haalt ze alles uit de kast en zal ze meteen tegen ze tekeer gaan. Verder kan ze altijd aardig zijn tegen iedereen. Ze haat niemand, maar een paar mensen hoeft ze niet elke dag te zien. (:
    Extra Info: Ze is niet mager, maar ook niet dik. Ze zit er precies tussen in. Ze werkt bij een kledingzaak en daar helpt ze mensen hun stijl kiezen.
    Wil je waarschuwing als ik begin: Yes please (:


    Dream by Day.

    Nog 2 dagen (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Zusje Meg
    Naam+ Achternaam: Rosie Geller
    Leeftijd: 10
    Verjaardag: 11 December
    Uiterlijk:[Liefst met foto] Rosie is klein en heeft een klein spleetje tussen haar voortanden. Ze heeft olijfgroene ogen en donkerblond haar dat altijd los hangt.


    Karakter: Rosie is heel vrolijk en lief. Ze maakt vaak grapjes die alleen zij grappig vindt en houdt van iedereen. Ze hield hele veel van Meg en zag haar altijd als haar voorbeeld, ze is dan ook heel verdrietig als ze erachter komt dat Meg weg is. En ze vraagt minstens honderd keer per dag naar haar zus. Rosie is gewend heel vaak haar zin te krijgen en is heel ongeduldig.
    Extra Info: Ze vond Liam heel lief, ze wilde altijd met hem spelen.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja hoor.


    Until the very end

    Rol: vriendin Harry
    Naam: Ruby Jessica Carter
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 15 juli
    Uiterlijk:


    - Emma Roberts
    Karakter: Ruby heeft een moeilijke jeugd achter de rug. Ze is enig kind, maar haar moeder heeft ze nooit gekend en door haar vader is ze op haar vijftiende verkracht. Ze is gepest geweest. Ze is een mooi, lief, behulpzaam, vriendelijk, bescheiden meisje. Maar heel onzeker en snijdt haarzelf in haar polsen. Ruby kan supermooi zingen, maar is te verlegen om het toe te geven. Ze speelt ook gitaar en piano. Ze heeft nog nooit een echte relatie gehad. Maar verlangt wel naar één.
    Extra info: Eens ze Harry ontmoet, is ze meteen stapelverliefd, maar durft ze het niet toe te geven.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Jaa

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:39 ]


    You're nothing without a dream.

    Rol: Reismaatje Meg
    Naam+ Achternaam: Yasmin Diamond
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 29 april 1994
    Uiterlijk:[Liefst met foto] hier is de link > http://www.google.nl/imgres?q=selena+gomez+at+billboard+awards&um=1&hl=nl&biw=1088&bih=521&tbm=isch&tbnid=iqVDV9LnBgEcFM:&imgrefurl=http://teenstarsworld.com/2011/05/23/selena-gomez-2011-billboard-music-awards-arrival/&docid=ZRPy6epLlVHp4M&imgurl=http://cdn.teenstarsworld.com/wp-content/uploads/2011/05/Selena-Gomez-2011-Billboard-Music-Awards-Arrival-11.jpg&w=822&h=1180&ei=JmLnTqGUCc66-AbS6_W5Cg&zoom=1&iact=hc&vpx=251&vpy=138&dur=3057&hovh=269&hovw=187&tx=145&ty=152&sig=100431896780765215772&page=1&tbnh=153&tbnw=111&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:7,s:0
    Karakter: Heel lief, en houd van avondtuur. Ze is echt een schatje maar als mensen lullig doen tegen Meg word ze boos. Ze is heel erg flirterig en houd van shoppen. Bruine ogen, Bruin haar. Afkomst: Amerika, Texas.
    Extra Info: Ze is een echte vechter, weggelopen van huis omdat ze mishandeld werd door haar ex. Houd van jongens, en soms als ze uitgaat voor de grap met meisjes zoenen. Houd van gek doen.
    Wil je waarschuwing als ik begin?
    Graag ! xxxxx


    if you can dream it you can do it

    Rol: vriendin Harry
    Naam+ Achternaam: Julia Delilah Ramsey
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 9 Mei 1995
    Uiterlijk: Julia is ondanks haar onzekerheid een mooi meisje met lichtblauwe ogen en lange, bruine haren. Ze heeft haar eigen stijl. Ze draagt vaak rode Allstars, blauwe spijkerbroeken en shirtjes met vestjes eroverheen. Ze durft nooit een jurkje of rokje aan omdat ze denkt dat ze te dik is. Harry praat dit al snel uit haar hoofd.



    Karakter: Julia is een onzeker meisje, dat komt omdat ze veel gepest werd op de lagere school. Ze kent Harry precies een jaar voor One Direction. Ze was dus van de voren ook geen fangirl. Ze is heel lief en betekent veel voor Harry. Ook staat ze altijd klaar voor haar vrienden en als ze bij hen is is ze altijd een beetje druk. Ze kan goed opschieten met de jongens van One Direction.
    Extra Info: Julia heeft altijd een kettingkje met een hartje eraan rond haar nek die ze voor Valentijnsdag van Harry gekregen heeft. Het is haar waardevolste bezit. Je kunt bijvoorbeeld doen dat een jaloerse fangirl het van haar nek aftrekt ;$
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja graag, ik vind het een leuk idee ;D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:44 ]

    is er al iemand voor Harry??? (: x


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Hazzaa schreef:
    is er al iemand voor Harry??? (: x

    Al een aantal mensen maar je kunt nog altijd invullen :$


    The artist is the kid that survived.