• Kijk en huiver!

    Ze is blind en haar wens was om justin te ontmoeten. Dit is vorige week ook gebeurd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:04 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. Artiesten 'gebruiken' die mensen gewoon om hun imago te verbeteren. Nu vind iedereen Justin zo lief en meelevend, maar als ik fan zou zijn, zou ik die kans nooit krijgen want ik ben maar normaal. Gehandicapte mensen zijn altijd zo zielig, maar eigenlijk krijgen ze veel meer kansen in het leven omdat mensen ze altijd zo zielig vinden of er geld uit willen halen.


    Verplaats je nu in eens in haar schoenen.

    Stormcloak schreef:
    (...)

    Alleen willen die mensen zelf niet zielig gevonden worden :3


    Denk je dat het hun wat uitmaakt als ze daarmee zo'n kans krijgen? Alsof het jou wat uit zou maken als je de kans kreeg om je idool te ontmoeten maar je het alleen kon omdat ze je zo zielig vinden of iets dergelijks. They don't give a fuck.


    Your make-up is terrible

    Ja, ze kan wel mooi zingen.
    Speciaal vind ik dat niet. Niet dat ik hier zit van:
    "Oh, zij kan mooi zingen en ze is nog blind en nog piano kunnen spelen, woaw."
    Er zijn zoveel mensen die mooi kunnen zingen en ook veel mensen die piano kunnen spelen.
    Met dat zij piano kan spelen, chapo, maar toch. *schokschouderd*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hale schreef:
    (...)

    Verplaats je nu in eens in haar schoenen.


    Verplaats je eens in mijn schoenen! Ik ben slechthorend, dus ik heb alle last van het niet horen, verkeerd horen, ziekenhuizen, gehoorapparaten maar nooit het voordeel dat iemand mij zielig genoeg vind om langs te komen ervoor. :/
    -vat dit niet op als zieligdoen want zoiets hoef ik ook echt niet, het is maar een voorbeeld voor alle mensen die ertussen in zitten-


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat ze echt heel mooi kan zingen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat gehandicapte mensen meer recht hebben dan ik.

    Assassin schreef:
    (...)

    Verplaats je eens in mijn schoenen! Ik ben slechthorend, dus ik heb alle last van het niet horen, verkeerd horen, ziekenhuizen, gehoorapparaten maar nooit het voordeel dat iemand mij zielig genoeg vind om langs te komen ervoor. :/
    -vat dit niet op als zieligdoen want zoiets hoef ik ook echt niet, het is maar een voorbeeld voor alle mensen die ertussen in zitten-

    Nu wil jij zelf ook niet zielig doen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb echt respect voor haar, ze vind sowieso Justin leuk, terwijl ze niet eens weet hoe hij eruit ziet.

    Hale schreef:
    Ik vind dat gehandicapte mensen meer recht hebben dan ik.


    Waarom zouden ze? Het zijn gewoon mensen, en zoals ze volgens de meeste mensen niet zielig gevonden willen worden, waarom zou je ze dan anders behandelen dan jij en ik?
    Ze hebben ookal eigen parkeerplaatsen, eigen ingangen, eigen plaatsen bij concerten, eigen wc's. -dat hoort ook zo, maar alsnog, ze krijgen het allemaal-


    Your make-up is terrible

    Zaynatic schreef:
    Ik heb echt respect voor haar, ze vind sowieso Justin leuk, terwijl ze niet eens weet hoe hij eruit ziet.
    Dus jij bent fan vanwege zijn looks?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hale schreef:
    Ik vind dat gehandicapte mensen meer recht hebben dan ik.

    Waarom? Alleen omdat er iets fout is gegaan in de natuur of een ongeluk is gebeurt?
    Tegenwoordig kunnen ze net zo leven als niet gehandicapten. Iedereen heeft shit, waarom zouden mensen met shit die de stempel gehandicapt hebben gekregen meer recht hebben op iets dan mensen die dat niet hebben.

    Ik heb dyslectie, een handicap, heb ik nou meer recht op iets dan iemand anders? Nee. Ik heb hooguit recht op hulp,zoals ieder ander.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Shinon schreef:
    (...)
    Nu wil jij zelf ook niet zielig doen :')


    Ik vind mezelf ook niet zielig. :'D Het was een voorbeeld. Maar als iemand aankomt met het idee om mijn idool te ontmoeten omdat 'ik al zoveel heb moeten doorstaan' sla ik het zeker niet af hoor. Dan vinden ze me maar zielig.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:34 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Alweeeer zij? Die heb ik hier al vaker langs zien komen geloof ik. Nou, leuk voor haar, maar waarom zouden blinden die zingen meer recht hebben om hun idool te ontmoeten dan normale mensen? I don't get that.

    Nou nou... :/ Misschien heeft ze hem niet eens ontmoet omdat ze blind is maar gewoon mooi kan zingen?

    Minsa schreef:
    (...)
    Nou nou... :/ Misschien heeft ze hem niet eens ontmoet omdat ze blind is maar gewoon mooi kan zingen?


    Geloof je dat zelf? Was dat maar zo, dan hadden veel meer mensen de kans om hem te ontmoeten.


    Your make-up is terrible

    Aquila schreef:
    Ja, ze kan wel mooi zingen.
    Speciaal vind ik dat niet. Niet dat ik hier zit van:
    "Oh, zij kan mooi zingen en ze is nog blind en nog piano kunnen spelen, woaw."
    Er zijn zoveel mensen die mooi kunnen zingen en ook veel mensen die piano kunnen spelen.
    Met dat zij piano kan spelen, chapo, maar toch. *schokschouderd*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)