• Kijk en huiver!

    Ze is blind en haar wens was om justin te ontmoeten. Dit is vorige week ook gebeurd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:04 ]

    Respect.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. Artiesten 'gebruiken' die mensen gewoon om hun imago te verbeteren. Nu vind iedereen Justin zo lief en meelevend, maar als ik fan zou zijn, zou ik die kans nooit krijgen want ik ben maar normaal. Gehandicapte mensen zijn altijd zo zielig, maar eigenlijk krijgen ze veel meer kansen in het leven omdat mensen ze altijd zo zielig vinden of er geld uit willen halen.
    Zo zou ik het ook niet echt stellen, hun leven is echt wel veel moeilijker als het onze als je alleen het fysieke bekijkt. Ze willen er geen geld uithalen ofzo, ik denk dat ze het liefst van al gewoon normaal had willen zijn. Van dat stuk van justin heb je wel gelijk.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind echt dat zij meer recht heeft om hem te ontmoeten dan ik.

    Dat is ook best logigs.

    Seel schreef:
    (...) Zo zou ik het ook niet echt stellen, hun leven is echt wel veel moeilijker als het onze als je alleen het fysieke bekijkt. Ze willen er geen geld uithalen ofzo, ik denk dat ze het liefst van al gewoon normaal had willen zijn. Van dat stuk van justin heb je wel gelijk.


    Nee, die gehandicapte mensen willen er geen geld uithalen maar anderen.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    Ik vind echt dat zij meer recht heeft om hem te ontmoeten dan ik.

    Dat is ook best logigs.


    *logisch.
    Ja, meer recht dan jou, maar niet dan andere mensen. :'D


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk vind ik dat alleen kinderen die bijna komen te overlijden hier recht op hebben, als laatste wens ofzo. Ik weet niet, je leven kan dan wel moeilijker zijn, maar dat geeft jou nog geen voorrecht om zo iemand te ontmoeten vind ik.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Alweeeer zij? Die heb ik hier al vaker langs zien komen geloof ik. Nou, leuk voor haar, maar waarom zouden blinden die zingen meer recht hebben om hun idool te ontmoeten dan normale mensen? I don't get that.


    Ex astris, sciencia

    PUKKELxDING schreef:
    Eigenlijk vind ik dat alleen kinderen die bijna komen te overlijden hier recht op hebben, als laatste wens ofzo. Ik weet niet, je leven kan dan wel moeilijker zijn, maar dat geeft jou nog geen voorrecht om zo iemand te ontmoeten vind ik.


    I agree with this!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Assassin schreef:
    Alweeeer zij? Die heb ik hier al vaker langs zien komen geloof ik. Nou, leuk voor haar, maar waarom zouden blinden die zingen meer recht hebben om hun idool te ontmoeten dan normale mensen? I don't get that.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frigga schreef:
    Nee het doet me niks, ik vind het niet mooi.
    Oh ze is blind? Dat verklaart wel waarom ze zo speelt. Maar ik heb nog steeds niet echt respect voor haar, er zijn genoeg blinde of anders gehandicapte mensen die een muziek instrument spelen. Zo bijzonder is dat tegenwoordig niet meer.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Stevie Wonder was ook blind. C'mon man, zieltjes winnen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jij hebt wel voor heel veel mensen 'heel veel respect' eh?
    Niet slecht bedoeld ofzo hoor, viel me gewoon op ;P

    OT: ze zingt best goed (:


    Opgeven is geen optie.

    Hale schreef:
    Ik vind dat gehandicapte mensen meer recht hebben dan ik.


    Troll, sommige dingen niet. Die mensen willen niet zielig gevonden worden en het is echt fucking irritant als mensen ze de hele tijd willen 'helpen'


    SLOAN.

    Ik snap het eerlijk gezegd niet.
    Iedereen wilt dat wij gehandicapten normaal behandelen. Zoals ieder ander soort mens. Maar vervolgens krijgen ze wel voorrang als het gaat om bekende artiesten ontmoeten?
    Ik kan me echt wel inleven in gehandicapten. Ik snap erg goed dat ze het met sommige dingen in hun leven moeilijk hebben, maar 'gewone' mensen hebben dat ook. Als we ze voorrang geven met dit soort dingen, dan hebben ze juist alleen maar meer het gevoel dat ze anders zijn dan wij.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:30 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    PUKKELxDING schreef:
    Eigenlijk vind ik dat alleen kinderen die bijna komen te overlijden hier recht op hebben, als laatste wens ofzo. Ik weet niet, je leven kan dan wel moeilijker zijn, maar dat geeft jou nog geen voorrecht om zo iemand te ontmoeten vind ik.


    Dat is wel leuk enzo, maar als je doodbent weet je het toch niet meer. Natuurlijk is het super als laatste wens, zeker voor een kind, maar als je gewoon doodgaat krijg je die kans ook niet. Eigenlijk mag niemand voorrang krijgen, om welke reden dan ook.


    Your make-up is terrible