• Ik vroeg zo aan mijn moeder of Pim (dat is mijn vriend btw) hier mocht komen vandaag. Zegt ze dat ik het moet vragen aan mijn broers.. dat slaat nergens op want die wonen hier niet eens meer en die zijn dan toevallig dit weekend thuis. Nja mijn jongste broer vond het wel gewoon goed maar mijn oudste broer ging kut doen. Ging ie zeggen dat als we te klef zijn dat ie hem het huis uit gooit en hij wil niet de hele tijd met dat joch praten blabla. Dat hoeft ook niet eens maar oke ._. Komt mijn moeder er nog even aan met haar opmerking. Dat we beneden niet klef mogen doen maar we mogen ook niet de hele tijd op mijn kamer zitten. Meh dus ik en mijn vriend hebben maar besloten dat hij niet komt vandaag :')

    Nog meer mensen met zeurende familie? :'D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:06 ]


    -

    Jemig, wat een gezeik zeg.
    Ach, ik ben gisteren bij mijn moeder uit huis gegooid, ga ik vandaag weer gezellig heen(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    O, daar heb ik zo veel ervaring mee, vreselijk.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:08 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Soms zijn ouders echt onuitstaanbaar. Vreselijk. Maar momenteel is het hier wel gezellig hoor :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    dat slaat echt helemaal nergens op
    dat je het aan je broers moet gaan vragen :S

    Ben blij dat jullie het met me eens zijn :'D


    -

    Dat slaat nergens op :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou dan echt hard gaan lachen en zeggen: 'Mam, houd jij dan voorlopig ook je lippen van die van vader? En, eh, geen arm om elkaar heen slaan. Oh, owee als jullie langer dan twee uur boven zijn voor negen uur!'


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik zou dan echt hard gaan lachen en zeggen: 'Mam, houd jij dan voorlopig ook je lippen van die van vader? En, eh, geen arm om elkaar heen slaan. Oh, owee als jullie langer dan twee uur boven zijn voor negen uur!'

    Dat werkt niet met gescheiden ouders helaas :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat werkt niet met gescheiden ouders helaas :'D

    Heb je ook geen stiefvader? xd
    Meh, dat niet de hele tijd klef doen begrijp ik enigzinds, maar waarschijnlijk bedoelde ze het meer alsin 'blijf van elkaar af' en dat is kinda overdreven :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Heb je ook geen stiefvader? xd
    Meh, dat niet de hele tijd klef doen begrijp ik enigzinds, maar waarschijnlijk bedoelde ze het meer alsin 'blijf van elkaar af' en dat is kinda overdreven :'D

    Nee die heb ik ook niet haha :'D
    Hmm nouja ik hoor eigenlijk van iedereen dat we klef doen dus het zal vast wel zo zijn haha. Maar we zitten eigenlijk alleen maar tegen elkaar aan op de bank en dat mag blijkbaar niet :'D maar het is nog prille liefde dus het hoort erbij haha


    -

    Mijn stiefmoeder.

    Ze zeurt dat ik en mijn broer teveel bij elkaar zijn.

    Genius schreef:
    (...)
    Nee die heb ik ook niet haha :'D
    Hmm nouja ik hoor eigenlijk van iedereen dat we klef doen dus het zal vast wel zo zijn haha. Maar we zitten eigenlijk alleen maar tegen elkaar aan op de bank en dat mag blijkbaar niet :'D maar het is nog prille liefde dus het hoort erbij haha

    Wil je de mijne? *O*
    Da's best gemeen! Haha, ik zou het hardstikke schattig om mijn dochter/zusje zo tegen dr vriend(je) aan te zien zitten :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Wil je de mijne? *O*
    Da's best gemeen! Haha, ik zou het hardstikke schattig om mijn dochter/zusje zo tegen dr vriend(je) aan te zien zitten :3

    Nee ik heb het wel gehad met stiefvaders :'D
    Nou kom hier wonen en wordt mijn zusje dan :3


    -

    Devines schreef:
    Dat slaat nergens op :')


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik heb het wel gehad met stiefvaders :'D
    Nou kom hier wonen en wordt mijn zusje dan :3

    Heel graag, *O* slaap ik in een bed of in een kartonne doos onder je bed? *O*


    Let it come and let it be