• Ik vroeg zo aan mijn moeder of Pim (dat is mijn vriend btw) hier mocht komen vandaag. Zegt ze dat ik het moet vragen aan mijn broers.. dat slaat nergens op want die wonen hier niet eens meer en die zijn dan toevallig dit weekend thuis. Nja mijn jongste broer vond het wel gewoon goed maar mijn oudste broer ging kut doen. Ging ie zeggen dat als we te klef zijn dat ie hem het huis uit gooit en hij wil niet de hele tijd met dat joch praten blabla. Dat hoeft ook niet eens maar oke ._. Komt mijn moeder er nog even aan met haar opmerking. Dat we beneden niet klef mogen doen maar we mogen ook niet de hele tijd op mijn kamer zitten. Meh dus ik en mijn vriend hebben maar besloten dat hij niet komt vandaag :')

    Nog meer mensen met zeurende familie? :'D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:06 ]


    -

    Dat slaat echt nergens op.
    Waarom zouden je broers in godsnaam moeten beslissen of je vriend wel of niet mag komen? :')
    Ik heb geen zeurende familie. Wel een kutfamilie(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Countenance schreef:
    (...)
    Heel graag, *O* slaap ik in een bed of in een kartonne doos onder je bed? *O*

    We hebben hier 2 kamers over dus je krijg zelfs een eigen kamer! : D


    -

    Dat slaat idd nergens op!
    Al had mijn moeder er ook weleens een handje van om dwars te gaan doen, dan mocht hij ineens niet komen of blijven slapen.
    Gelukkig is die tijd voor mij alweer voorbij :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Dat slaat idd nergens op!
    Al had mijn moeder er ook weleens een handje van om dwars te gaan doen, dan mocht hij ineens niet komen of blijven slapen.
    Gelukkig is die tijd voor mij alweer voorbij :D

    Normaal mag het altijd gewoon, doordeweeks mag hij zelfs blijven slapen. Ik weet niet waar ze vandaag last van heeft :')


    -

    Thefuck is dat voor bullshit?
    Neem aan dat die broers nooit aan jou hoeven vragen of ze hun vriendinnetje mee mogen nemen..?
    Naja, dan zou ik gewoon naar hem gaan ofzo. Opgelost.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    (...)
    We hebben hier 2 kamers over dus je krijg zelfs een eigen kamer! : D

    Yay!*O*
    Mag mijn konijn mee? :9~


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Thefuck is dat voor bullshit?
    Neem aan dat die broers nooit aan jou hoeven vragen of ze hun vriendinnetje mee mogen nemen..?
    Naja, dan zou ik gewoon naar hem gaan ofzo. Opgelost.

    Ik denk dat het is omdat ze dit weekend thuis zijn en ze zijn nooit thuis. Maargoed ik zit de hele dag al op mijn kamer en dat is ineens niet erg :') En naar hem gaan kon niet helaas, anders had ik dat ook wel gedaan.


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    Yay!*O*
    Mag mijn konijn mee? :9~

    Eigen risico. Ik heb 4 katten hier rondlopen namelijk :3


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Eigen risico. Ik heb 4 katten hier rondlopen namelijk :3

    Vrouwtjes katten? :"D


    Let it come and let it be

    Mijn moeder kan ook zeuren, volgens mij is haar dga niet goed als ze niet minstens een keer heeft kunnen zeuren. En als ik ooit een vrinedje krijg dan moet ik eerst 100% zeker weten dat hij niet meteen weg rent als hij bij mij thuis is geweest.


    Physics is awesome

    Countenance schreef:
    (...)
    Vrouwtjes katten? :"D

    1 vrouwtje, 3 mannetjes :3


    -

    Devines schreef:
    Dat slaat nergens op :')


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    (...)
    1 vrouwtje, 3 mannetjes :3

    Dan loop jij ook het risico met je kat. Ik had eerst ook een Poesje, nou blij dat ze 'n lange staart had, want anders had ik Katijntjes :"D
    Mijn Snuffeltje kan wel op tegen die drie gasten (joehoe)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Dan loop jij ook het risico met je kat. Ik had eerst ook een Poesje, nou blij dat ze 'n lange staart had, want anders had ik Katijntjes :"D
    Mijn Snuffeltje kan wel op tegen die drie gasten (joehoe)

    Dat zal vast heel schattig lijken. Een kat en konijn in 1 :3


    -

    Oh jee, ik heb medelijden met jou...


    Bad decisions make good stories.