• Heb je nog een suppahleuke story?
    Drop 'm hier(:


    The universal language of art.

    Veel plezier ermee XD
    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]Look at me[/url]


    Let me know what you think(flower)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Ectasy. Drop!
    Vijfentwintig nachten tot de dood. Drop!
    En we dansten op gebroken glas. Drop!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:14 ]


    I can't even think straight.

    Serendipity - One Direction

    “When love feels like magic, it's called Destiny. When destiny has a sense of humor, It's called Serendipity”



    “Just have faith.” she said “Faith in what?” he didn’t understand what she was saying. “Destiny.” she looked at him and a smile appeared on her face. A smile he loved so much.


    A Boulevard Production
    Featuring One Direction
    Lovestory about Niall Horan
    Starts: 19/08/2011




    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:15 ]


    Live life limitless.


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."


    Anorexic


    Het is een waargebeurd drama verhaal. Ik weet niet of je daar van houdt?(cat)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:25 ]


    your eyes are like stars in the night.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hmm.. Superleuk weet ik niet, maar misschien wil je eens kijken?
    I'll die after I've lived. •One Direction

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Russian Romance


    Memoria Darling is een jonge Nederlandse vrouw die naar Rusland tijdens de tweede wereld oorlog gaat om kenissen van haar te helpen. Aangezien ze niets meer in Nederland heeft behalve een ketting en wat geld, maakt ze de lange en gevaarlijke reis naar Rusland om ze te helpen. Maar als ze daar aan komt, is het al erger dan ze verwacht had. Ze zijn al gestorven door hun wonden en ziektes.

    Memoria kan nergens naar toe, gelukkig mag zich schuilen bij een klooster. Maar ze moet voorzichtig zijn, aangezien de Russische soldaten het niet erg op buiterlanders hebben.

    Ze wordt op een gegeven moment gevonden door een Russische soldaat die gelooft dat ze een Duitse spion is, ook al is ze dat niet. Hij wilt haar niet geloven. Ze is maar een lief Nederlandse meisje dat naar Rusland is gekomen om mensen te helpen, en nu heeft ze niets meer. De Russische soldaten moeten beslissen wat ze met haar gaan doen, maar misschien is ze wel handig voor iets anders…


    Russian Romance

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:42 ]

    Ik heb 3 One Direction-fanfics. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    I'm from where the Magic is - Albus Potter
    Dat is een HP slash fanfiction. Als je daar niet van houdt, kun je deze ook nog proberen; Ladies, Bugs & Ladybugs


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Midnight city|| Fred Weasley.




    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?


    ___

    Fish 'n Chips • James Phelps



    Als Alanah eindelijk 18 word wil ze haar jeugddroom achterna gaan en een visum aanvragen in Engeland. Ze probeert haar passie om te zetten in haar baan in London. Maar als artiest is dat moeilijk te bereiken, want zeg nou zelf, hoe veel dondersgoeie straatartiesten zie je in the undergrounds staan die wáy beter zijn dan haarzelf?
    Zal het haar lukken om een verblijfsvergunning in handen te krijgen en haar naam aan de top te zetten?
    En word ze, in de tussentijd, niet onwijs afgeleid?



    'Alright, lets order Fish 'n chips then,'
    'No way, fish is just disgusting. Wáaay to slimy.'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    U Make My Heart Beat || Justin Bieber





    I can feel your heartbeat, she said to me
    I can feel your heartbeat, she said to me
    I can feel your heartbeat, running through me
    Feel your heartbeat

    Stop stealing my heartaway
    Stop stealing my heartaway
    Stop stealing my heartaway
    You're stealing my heartaway

    Soundtrack



    Start: As Soon As Possible.
    ©Roos101

    Record;
    - Abo:
    - Kudo:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:10 ]


    I've built a wall, not to block anyone out, but to see who cares enough to break it down.