• Heb je nog een suppahleuke story?
    Drop 'm hier(:


    The universal language of art.

    Ik heb alleen maar twilight en fotostory's en een story met andere story's die promoten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sowieso moet je de stories van Square proberen. Verder heb ik er ook nog wel één voor je:

    Fireflies - Remus/Sirius



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!

    Het plaatje is aanklikbaar. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I was made for loving you. |LiLo|

    17 hoofdstukken, er komt er elke dag één bij

    I can't love you more than this

    Inscribed upon my heart
    a tattoo of your name
    embedded amidst satin desires,
    hopes, plans and dreams.

    Winged creatures dance
    and flutter, deep within my core,
    to the melodic phrase of your voice,
    sweet orchestration of my soul.

    Bringer of the consuming torch
    silent keeper of the flame,
    elicit contradiction of fiery
    provocative needs.

    Eternal fires light moonless nights.
    While love flickers in the shadows.
    Embraced by guarded secrecy.
    From ashes of surrender

    Awake the night as we dance
    slow among the embers.
    Torch the heart with sensual
    resignation


    Cool, neat, swell -Cry



    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on


    Pretty is just a pretty word.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    The Girl With The Pretty Smile.


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.


    You are so beautiful
    To me
    You are so beautiful
    To me
    Can't you see

    You're everything I hope for
    You're everything I need
    You are so beautiful to me
    You are so beautiful to me

    You are so beautiful
    To me
    Can't you see
    You're everything I hope for
    You're every, everything I need
    You are so beautiful to me

    KLIKERDEKLIK

    Grace Maddison is dolgelukkig met Liam Payne en one direction. Tot op een dag haar ex-vriend terug komt. Justin Bieber. Ze zal een keuze moeten maken tussen de twee jongens. Een strijd begint, en beide doen er alles aan om haar hart te herwinnen. You're beautiful.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 18:42 ]


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to






    Joyce leeft in een magische wereld. alles daar is anders dan je gewend ben op aarde. misschien zou je het kunnen vergelijken met de middeleeuwen, maar dan met een vleugje meer fantasie. maar deze magische wereld, genaamd Ingonia, staat op het punt nog meer te veranderen. er is een machtige man die de heerschappij van deze wereld wilt overnemen maar als hij de overvloedige macht in handen krijgt zal het zijn of deze wereld vergaat. al het schoonheid geluk en liefde die Joyce als haar droomwereld aan zag heeft deze man weten af te pakken. mens en dier zullen samen moeten werken en dat is net wat Joyce en Aizon gaan doen om hun geliefde land te beschermen. vast besloten de strijd met haar dromen aan te gaan gaat Joyce op pad om haar leven weer recht te zetten. maar wat is de prijs die ze moet betalen voor haar land en dromen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:18 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    http://www.quizlet.nl/stories/70552/become-into-a-nightmare/

    TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Een auto toetert terwijl hij recht op je af komt, omdat je zo in gedachten zit, heb je niet door wat er om je heen gebeurd. Je hebt de zijstraat waar je in moet gemist. De auto begint te remmen, te slippen, de auto is niet meer onder controle. Met piepende remmen blijft hij op je af komen. Eindelijk dringt het tot je door, je rijdt de goot in, springt van je fiets. Maar het is al te laat..

    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    - Deze heeft al enkele hoofdstukken:Knowledge – Zayn Malik

    - En deze start morgen:Don't mess with me -feat. Bieber

    <3 xxxxx.


    LEGGO!

    I'm just a beautiful mistake | Niall James Horan.
    Begint waarschijnlijk vrijdag avond. Rollen invullen is nog mogelijk, graag zelfs.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik heb Larry bromance:

    Sightless * Stylinson
    Fantasy
    10 hoofdstukken

    Protect * Stylinson
    Special Christmas story
    2 hoofdstukken

    Remain * Stylinson (Afgelopen)
    Romantiek?
    7 hoofdstukken

    One Direction komt in geen van alle verhalen voor; je zou ze dus ook onder onbekende personen kunnen rekenen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    The Island - Harry Styles :)


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    I'm like the paparazzi.
    Hidden Feelings.


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old