• Heb je nog een suppahleuke story?
    Drop 'm hier(:


    The universal language of art.

    Kijk maar op mijn profiel :Y)


    To infinity and beyond •


    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    If you want to succeed in your life, remember this phrase:
    That past does not equal the future.
    Because you failed yesterday, or all day today, or a moment ago.
    All that matters is: What are you going to do, right now?


    Cool, neat, swell -Cry

    Decode | Tops & Snape


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


    ~PotterYube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12

    Ik heb een supahhleuke storie :

    Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    De zeilen zijn rood, mijn lief - Niall Horan


    We can not do great things in this world. We can only do small things, with great love.

    Strawberries taste • One Direction

    Ik ben nog niet begonnen, maar ik zal zo een hf activeren. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    en

    klik


    I was an angel living in the garden of evil

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/



    It's strange how everything can go so fast..
    How your life can change. When you loose someone, it's like you've got nothing anymore. No one will ever understand how much it hurts. It's like the end of the world. And maybe it is.. Maybe it is the end.


    Niall is perfect.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    [Audrey] I've got a secret
    [Draco] You're not the only one


    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/


    Keep your head up, keep your heart strong


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



    KLIKKEN!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:45 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're to old. "
    " You're to young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - Word zo veel mogelijk aan gewerkt.
    - dyanmitexxx


    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.