• Voor school moet ik twee dingen met elkaar gaan vergelijken, dus heb ik besloten Harry Potter en Twilight met elkaar te vergelijken. Dus vraag ik nu de echte Twilight fans waarom Twilight beter is dan HP. (Graag een beetje uitgebreid antwoord)

    yup, je mag ook rustig HP beter vinden of wat dan ook, ik ben niet anti twi of hp.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 21:15 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik vind Hp zelf beter.. Harry potter is echt tot in alle detais uitgewerkt en daarom vind ik het ook een super story..
    Maar daarom is Twilight nog niet slecht.. Maar het kan gewoon niet op tegen Hp

    Xx Te laat gereageerd ik weet Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Topic van drie maanden oud?
    Ik neem aan dat ze haar opdracht al heeft moeten inleveren. ._.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:27 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben al bijna `14 jaar Harry Potter fan..je kan het niet met elkaar vergelijken.

    Ik vind nl de volgende vergelijking, als je dat al wilt, logischer:

    Potter vs LOTR
    Twillight vs hunger games..

    Ik heb een poging gedaan twillight te lezen, maar kwam er echt niet doorheen..de karakters in twillight vind ik slecht uitgedacht totaal geen achtergrond info zoals bij HP..geen mooie landschappen zoals in HP en zou kan ik nog wel doorgaan..

    Maar het is gewoon onmogelijk om het met elkaar te vergelijken..twillight is alleen gefocust op liefde,Potter is niet gefocust op een bepaald iets want het is meer dan een verhaal, en ik heb er nu na 14 jaar al ontzettend veel van geleerd.. en miss it * much :'( Potter kan een eind maken aan een serie Twillight niet..

    Verder ga ik hier niet op in Potter en twillight is nooit te vergelijken Potter en LOTR wel, en Hungar games en twillight wel..

    Rivendell schreef:
    Topic van drie maanden oud?
    Ik neem aan dat ze haar opdracht al heeft moeten inleveren. ._.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Potterfan schreef:
    Ik ben al bijna `14 jaar Harry Potter fan..je kan het niet met elkaar vergelijken.

    Ik vind nl de volgende vergelijking, als je dat al wilt, logischer:

    Potter vs LOTR
    Twillight vs hunger games..

    Ik heb een poging gedaan twillight te lezen, maar kwam er echt niet doorheen..de karakters in twillight vind ik slecht uitgedacht totaal geen achtergrond info zoals bij HP..geen mooie landschappen zoals in HP en zou kan ik nog wel doorgaan..

    Maar het is gewoon onmogelijk om het met elkaar te vergelijken..twillight is alleen gefocust op liefde,Potter is niet gefocust op een bepaald iets want het is meer dan een verhaal, en ik heb er nu na 14 jaar al ontzettend veel van geleerd.. en miss it * much :'( Potter kan een eind maken aan een serie Twillight niet..

    Verder ga ik hier niet op in Potter en twillight is nooit te vergelijken Potter en LOTR wel, en Hungar games en twillight wel..

    The Hunger Games en Twilight te vergelijken? In welk opzicht? -__-


    ars moriendi

    @sarabi wanneer ik de trailer van The Hunger games zag moest ik denken aan een opvolger van twillight, dus geen positiefe opmerking xD whahaahha

    Potterfan schreef:
    @sarabi wanneer ik de trailer van The Hunger games zag moest ik denken aan een opvolger van twillight, dus geen positiefe opmerking xD whahaahha


    Dfq?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.