• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Wait. Ik dacht dat zijn broertje (was die Stephen zijn broertje dan? O_O) zei dat hij nog een zusje had, en nu nog een broertje... WOW, great big family you've got there, my boy! Hebben jullie ook allemaal rood haar en sproeten? Dat zou stoer zijn :'D. Ik vind dat sneu, je moet je kind opvoeden en hem of haar beschermen MET MATE. Niet die ivmkozdzgz*-methode.

    *ik voed mijn kinderen op zonder dat ze gelukkig zijn-methode

    Ik heb 2 broertje, waarvan stephen er eentje is. En nog een stiefbroer, stiefbroertje en een stiefzusje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En zo weet Hale alle aandacht weer op zichzelf te richten! :W
    Applaus voor haar!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Wait. Ik dacht dat zijn broertje (was die Stephen zijn broertje dan? O_O) zei dat hij nog een zusje had, en nu nog een broertje... WOW, great big family you've got there, my boy! Hebben jullie ook allemaal rood haar en sproeten? Dat zou stoer zijn :'D. Ik vind dat sneu, je moet je kind opvoeden en hem of haar beschermen MET MATE. Niet die ivmkozdzgz*-methode.

    *ik voed mijn kinderen op zonder dat ze gelukkig zijn-methode


    Stephen is zijn broertje, daaronder zit nog een broertje van 11. Maar dat 'zusje' is een stiefzusje.


    Your make-up is terrible

    Zaynmania schreef:
    Ondanks dat je moeder zo doet, vind ik niet dat je zo over haar mag praten .. Het is en blijft je moeder, hoe dan ook/


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Madge schreef:
    En zo weet Hale alle aandacht weer op zichzelf te richten! :W
    Applaus voor haar!



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb 2 broertje, waarvan stephen er eentje is. En nog een stiefbroer, stiefbroertje en een stiefzusje.


    En allemaal rood haar? :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    En allemaal rood haar? :D

    Niemand heeft rood haar xd
    Het gaat van bruin naar donkerbruin en that's it


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Niemand heeft rood haar xd
    Het gaat van bruin naar donkerbruin en that's it


    Jordan is blond hooor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jordan is blond hooor.

    Ja oke, bijna allemaal dan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiskundige formulering:
    Zoon > 12 = Zoon's eigen wil > Moeder's regels = Zoon groeit op = Moeder's sentiment < zoon's welvaren = Zoon's vrijheid > moeder's liefde voor zoon = Zoon heeft geen vrijheid = Zoon's rebelsheid < Moeder's regels = De wortel van moeder ofwel (doeg)


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    (...)
    You didn't read this topic at all.
    Read it and then get back, thanks


    Dat heb ik wél. Ik vond dit anders overdreven, ik kan ook de enigste zijn die dat vind, maar ach;

    Argh, ik kan mijn moeder echt wel vermoorden. Het liefst meerdere keren op alle mogelijke pijnlijke manieren


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY zei op 13 dec 2011 - 18:07:
    (...)


    Dat heb ik wél. Ik vond dit anders overdreven, ik kan ook de enigste zijn die dat vind, maar ach;


    Argh, ik kan mijn moeder echt wel vermoorden. Het liefst meerdere keren op alle mogelijke pijnlijke manieren
    .


    Je bent niet de enige.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:10 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ooh sommige mensen vatten het nog letterlijk op ook. Ik was op dat moment zwaar chaggerijnig, kwaad en geirriteerd. Ja dan zeg ik dat soort dingen. Maar of ik het doe of het echt wens, dat is dan nog maar de vraag he. Ook aangedacht?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ooh sommige mensen vatten het nog letterlijk op ook. Ik was op dat moment zwaar chaggerijnig, kwaad en geirriteerd. Ja dan zeg ik dat soort dingen. Maar of ik het doe of het echt wens, dat is dan nog maar de vraag he. Ook aangedacht?


    En dan nog, zou ik op dat moment mijn moeder respecteren door dat niet te denken over haar.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkSavior schreef:
    Ooh sommige mensen vatten het nog letterlijk op ook. Ik was op dat moment zwaar chaggerijnig, kwaad en geirriteerd. Ja dan zeg ik dat soort dingen. Maar of ik het doe of het echt wens, dat is dan nog maar de vraag he. Ook aangedacht?


    Jezus, ik weet heus wel dat je dat niet echt gaat doen, maar ik vind het overdreven.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.