• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moeder is een tering vuil kutwijf omdat ze jouw vriendin een weekend niet laat komen? Dat vind ík wel erg overdreven.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)

    Die keren dat ik haar aan de telefoon heb gehad en ze zie dat ze er alles aan zou doen zodat ik en Stephen konden meeten.

    En nog iets maar dat gaat niet iedereen aan.


    waaauw. :'D Dat gaat ook zo erg over mij en Mitchell hé. Je weet helemaal niet hoe ze met betrekking op ons is.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    (...)

    Die keren dat ik haar aan de telefoon heb gehad en ze zie dat ze er alles aan zou doen zodat ik en Stephen konden meeten.

    En nog iets maar dat gaat niet iedereen aan.


    Mag ik vragen hoe het komt dat jij de moeder van Mitchell kent, en zo'n dingen met haar bespreekt? D;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    (...)

    Mag ik vragen hoe het komt dat jij de moeder van Mitchell kent, en zo'n dingen met haar bespreekt? D;


    Ze heeft een relatie van 10 dagen met zijn broertje gehad.


    Your make-up is terrible

    Moeder is bang om je kwijt te raken -> leg haar uit dat ze je met dit gedrag zeker kwijtraakt.


    Life is hard and then we die



    :W Lovely discussion.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft een relatie van 10 dagen met zijn broertje gehad.

    Wait wut, is die Stephen zijn broertje?


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Wait wut, is die Stephen zijn broertje?


    Hahahaha, ja.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft een relatie van 10 dagen met zijn broertje gehad.


    Stephen is de broer van Mitchell? ._.
    Van een onverwachte zaak gesproken...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha omg. x'D Maar dat is inderdaad zo.
    Lol, geef haar een boek erover en ze zal het lezen en precies opvolgen, daar bestaat haar opvoeding namelijk uit. Boeken en tijdschriften over opvoeding.


    Serieus?! Zo voedt Johan (Maarten's vader) zijn zusje ook op, dat arme kind mag niks! En als ik een keertje daar ben en ze graag een klein beetje lippenstift op wil (ze is wel heel klein nog, maar dat vindt ze speciaal en dat mag ze maar héél af en toe, je snapt me denk ik wel) en vlechten in haar haar, gaat haar vader helemaal los over "hoerengedrag" etc. Die leert ook alles uit een boekje. "Kind moet om negen uur in bed liggen." en "het kind zal zijn of haar zin niet krijgen als dat buiten de normen van goed fatsoen valt", BLABLABLA. Ik vind het knap, mijn ouders hebben nooit een boekje opengedaan over opvoeding, daar hadden ze vrienden voor die zelf kinderen hadden.
    "Bij dezen, beste mevrouw-moeder-van-Mitchell, u zult niet oordelen, vervelend doen en/of uw kind en zijn vrienden lastigvallen. U zult bovendien alleen binnenkomen mits daar toestemming voor is gegeven en niet ZZZ'en*"

    * zeuren-zaniken-zeiken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft een relatie van 10 dagen met zijn broertje gehad.


    Wauw, applaus! Dat Steven/Stephen (zeg het maar welke versie goed is) dat vol heeft gehouden!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Serieus?! Zo voedt Johan (Maarten's vader) zijn zusje ook op, dat arme kind mag niks! En als ik een keertje daar ben en ze graag een klein beetje lippenstift op wil (ze is wel heel klein nog, maar dat vindt ze speciaal en dat mag ze maar héél af en toe, je snapt me denk ik wel) en vlechten in haar haar, gaat haar vader helemaal los over "hoerengedrag" etc. Die leert ook alles uit een boekje. "Kind moet om negen uur in bed liggen." en "het kind zal zijn of haar zin niet krijgen als dat buiten de normen van goed fatsoen valt", BLABLABLA. Ik vind het knap, mijn ouders hebben nooit een boekje opengedaan over opvoeding, daar hadden ze vrienden voor die zelf kinderen hadden.
    "Bij dezen, beste mevrouw-moeder-van-Mitchell, u zult niet oordelen, vervelend doen en/of uw kind en zijn vrienden lastigvallen. U zult bovendien alleen binnenkomen mits daar toestemming voor is gegeven en niet ZZZ'en*"

    * zeuren-zaniken-zeiken.

    Precies hetzelfde ja. :'D En je hebt gelijk met het laatste stuk. Zo word zijn jongeste broertje trouwens ook heel erg behandeld.


    Your make-up is terrible

    NOURRY schreef:
    Je moeder is een tering vuil kutwijf omdat ze jouw vriendin een weekend niet laat komen? Dat vind ík wel erg overdreven.

    You didn't read this topic at all.
    Read it and then get back, thanks


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maelig schreef:
    (...)

    Stephen is de broer van Mitchell? ._.
    Van een onverwachte zaak gesproken...

    BroerTJE


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)
    Precies hetzelfde ja. :'D En je hebt gelijk met het laatste stuk. Zo word zijn jongeste broertje trouwens ook heel erg behandeld.


    Wait. Ik dacht dat zijn broertje (was die Stephen zijn broertje dan? O_O) zei dat hij nog een zusje had, en nu nog een broertje... WOW, great big family you've got there, my boy! Hebben jullie ook allemaal rood haar en sproeten? Dat zou stoer zijn :'D. Ik vind dat sneu, je moet je kind opvoeden en hem of haar beschermen MET MATE. Niet die ivmkozdzgz*-methode.

    *ik voed mijn kinderen op zonder dat ze gelukkig zijn-methode


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!