• En dan heb ik het over Michael Jackson.D:
    Sinds een tijdje ben ik weer helemaal verslaafd aan zijn muziek, en dat gooide me, bam, terug in de herinneringen. Want ook al ben ik 15over7dagen16, die hele tijd ben ik toch wél met hem opgegroeid en ik had altijd zo'n respect voor die man. Hij was zo onbegrepen en excentriek, ja, ik was en ben zeker een groot fan.:9~

    Het is zo stom dat sommige mensen Michael en zijn muziek pas gingen waarderen na zijn dood, terwijl ze hem voor zijn dood belachelijk maakte of compleet negeerde. You never know what you miss 'till is it's gone.(:

    So, zijn er meerdere fans hier, zodat ik niet lonely "sad" ben?
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:27 ]


    everything, in time

    Hij heeft wel leuke liedjes, maar fan nee.


    Ex astris, sciencia

    Ik ben nog deels fan.

    Cockney schreef:
    Ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat hij dood is.
    (En dan bedoel ik niet dat ik achter die idiote ideeën sta dat hij nog in leven zou zijn en ergens op een eiland zou wonen.)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb zijn muziek altijd mooi gevonden, alleen was ik te jong om te beseffen van wie het daadwerkelijk kwam. Of eigenlijk, boeide dat me weinig, er was goede muziek. Klaar. Toen hij dood ging, kwamen zijn nummers vaker op en realiseerde ik me dat die muziek dus van hèm kwam :"D


    Let it come and let it be

    *steekt hand op*
    Typisch. De eerste keer dat ik niet specifiek op zoek ben naar een MJ-topic op dit forum, en ziedaar! Er verschijnt er één XD
    Maarja, ik denk dat je aan mijn profielplaatje wel kan zien dat ik fan ben :'D
    En jep, soms overvalt het me ook D: Ook al heb ik eigenlijk geen recht van spreken omdat ik pas na zijn dood fan ben geworden. En nee, ik ben geen wannabe, ik had gewoon niks met popmuziek, dus ik kende hem ook niet. Mijn vriendin heeft me fan gemaakt, en dat was toevallig pas na zijn dood.
    Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat hij er niet meer is D:


    There is freedom in the dark.

    ILOVEELENA schreef:
    Ik heb nooit wat met Michael Jackson gehad. Zijn muziek bedoel ik(cat)


    Your make-up is terrible

    ILOVEELENA schreef:
    Ik heb nooit wat met Michael Jackson gehad. Zijn muziek bedoel ik(cat)


    comfort in c h a o s

    I'm a fan!! Maar ik ben niet zijn grootste fan, ben opgegroeid met zijn muziek doordat mijn moeder dit veel draaide. Zelf heb ik heel veel cd's/dvd's en 90% van mijn muziek op de lap is van hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, fan hier. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Weet je, dat had ik deze week ook opeens met Patrick Swayze.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een paar nummers vind ik wel goed, maar that's it.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    sorry ik heb nooit wat met zijn muziek gehad (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik vind het een beetje jammer dat er mensen zijn die MJ pas leuk vonden toen hij dood was, en opeens het verschrikkelijk vinden terwijl toen MJ nog leefde, ze geen zak om hem gaven:W -niet persoonlijk bedoeld, tenzij je je aangesproken voelt natuurlijk (pirate)-


    I solemny swear i am up to no good

    Larten schreef:
    Ik haat die mensen die na zijn dood zeggen 'ik was zijn grootste fan we love micheal blablabla' terwijl het enige liedje wat ze kende misschien Thriller of Billie jean was ofzo. :'| maar ik vind een paar liedjes wel goed, ben zelf geen fan.


    26 - 02 - '16

    ILOVEELENA schreef:
    Ik heb nooit wat met Michael Jackson gehad. Zijn muziek bedoel ik(cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.