• Serieus, ik kan mij vreselijk irriteren aan die domme mensen die denken iets te kennen van de wereld.

    Eén of andere Paris Hilton-fan dat bij mij op school zit (met hoogstwaarschijnlijk een IQ lager dan de chiuaua van Paris Hilton) post dit op facebook:


    "aanslag in Luik, TOEVALLIG weer ne vreemdeling zenne !"


    Eigenlijk is het gewoon grappig dat zo iemand zulke uitspraken doet. Ze beseft niet dat ze zichzelf grandioos ten schande maakt. Maar toch kan ik er niet tegen. Dat ze eerst maar wat intelligentie bijschaaft, want dan zal ze zoiets waarschijnlijk nooit meer zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Intelligence schreef:
    (...)
    Yay, partay! ;D
    Kan je het ook praten? (krul)
    Or is that a little too much? (A)

    Dat is te veel gevraagd, haha. Maar ik kom nog wel eens in België en ik woon in het Zuiden van Nederland, dus dat scheelt ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als ik haar op FB had zou ik zeggen dat het mijn oom was die de aanslag pleegde, gezien ik zelf een 'vreemdeling' ben. Oke, het is niet zo, maar ach.. zo te lezen is ze mischien dom genoeg om het te geloven. :"D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Activity schreef:
    Als ik haar op FB had zou ik zeggen dat het mijn oom was die de aanslag pleegde, gezien ik zelf een 'vreemdeling' ben. Oke, het is niet zo, maar ach.. zo te lezen is ze mischien dom genoeg om het te geloven. :"D



    Thank you for making my day.
    + Het slaat echt nergens op, ik kan ook zo boos worden om zulke uitspraken. Tss, wat een racist zeg.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:58 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PewDiePie schreef:
    zenne? betekend dat "minder"?

    Nee dat 's zo'n bijvoegsel ding.
    zo van; Toevallig weer een vreemdeling, hoor!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Pff, ik kan er niet tegen als mensen zo'n dingen zeggen. Maar even off topic: vinden jullie nederlanders het echt zo moeilijk om dat te begrijpen? Er zijn eigenlijk maar 2 woordjes vlaams en het is niet dat die de inhoud van het bericht bepalen. En wij begrijpen jullie nou ook (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bronte schreef:
    Om eerlijk te zijn, reageer ik ook zo

    Ja, ik ook.

    Tempesta schreef:
    Pff, ik kan er niet tegen als mensen zo'n dingen zeggen. Maar even off topic: vinden jullie nederlanders het echt zo moeilijk om dat te begrijpen? Er zijn eigenlijk maar 2 woordjes vlaams en het is niet dat die de inhoud van het bericht bepalen. En wij begrijpen jullie nou ook (cat)

    Het scheelt ook dat dit 'bericht' nauwelijks grammatica bevat, maar op zich kan ik heb meeste wel begrijpen, behalve als mensen steeds halve woorden weglaten :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bronte schreef:
    Om eerlijk te zijn, reageer ik ook zo


    en ook @ Hooligan:


    En vanuit welk idee zouden jullie ook zo reageren?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:47 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Taize schreef:
    (...)
    Het scheelt ook dat dit 'bericht' nauwelijks grammatica bevat, maar op zich kan ik heb meeste wel begrijpen, behalve als mensen steeds halve woorden weglaten :')

    Ja oké, maar dat is met twitter berichten en zo ook wel eens. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik begreep het. Zo moeilijk was het niet. Je moet gewoon naar de context kijken en over dat ene woord heen lezen als je niet weet wat het betekend. :')

    Maar goed, OT, ik weet niets van die aanslag... Dus ik kan ook niets zeggen over dit alles.


    I can't even think straight.

    Alleen al daarom heb ik zo lang gewacht om een facebook aan te maken. En nog heb ik er spijt van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind Facebook sowieso gezeik. Stomme site wordt alleen maar gebruikt om te pesten, mensen uit te lachen en anderen af te zeiken. Ben serieus blij dat ik daar geen onderdeel van uitmaak.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zwijg :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind Facebook sowieso gezeik. Stomme site wordt alleen maar gebruikt om te pesten, mensen uit te lachen en anderen af te zeiken. Ben serieus blij dat ik daar geen onderdeel van uitmaak.


    Dat hangt helemaal van de personen af. Ikzelf (en de meeste van mijn vrienden op facebook) gaan met dit sociaal netwerk om als beschaafde mensen, er zijn echter inderdaad halvegaren die blijkbaar denken dat het hoort om zich te gedragen als elfjarige kindjes met een 'coole' FàAsshiiOnSTtyllé. En dan heb je nog de achterlijke mensen die denken dat de wereld er ook maar een zak om geeft wat hij of zij om de tien minuten doet. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Dat hangt helemaal van de personen af. Ikzelf (en de meeste van mijn vrienden op facebook) gaan met dit sociaal netwerk om als beschaafde mensen, er zijn echter inderdaad halvegaren die blijkbaar denken dat het hoort om zich te gedragen als elfjarige kindjes met een 'coole' FàAsshiiOnSTtyllé. En dan heb je nog de achterlijke mensen die denken dat de wereld er ook maar een zak om geeft wat hij of zij om de tien minuten doet. (:

    Ik geloof wel dat er mensen zijn die het normaal gebruiken c: Het zijn gewoon die paar die het als maniakken gebruiken die me er vandaan houden.

    That and the fact that I don't want the government on my ass (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.