• Serieus, ik kan mij vreselijk irriteren aan die domme mensen die denken iets te kennen van de wereld.

    Eén of andere Paris Hilton-fan dat bij mij op school zit (met hoogstwaarschijnlijk een IQ lager dan de chiuaua van Paris Hilton) post dit op facebook:


    "aanslag in Luik, TOEVALLIG weer ne vreemdeling zenne !"


    Eigenlijk is het gewoon grappig dat zo iemand zulke uitspraken doet. Ze beseft niet dat ze zichzelf grandioos ten schande maakt. Maar toch kan ik er niet tegen. Dat ze eerst maar wat intelligentie bijschaaft, want dan zal ze zoiets waarschijnlijk nooit meer zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Maelig schreef:
    Lol, ik denk, dat als je Nynk hierom een racist gaat noemen, dat 9/10 van de wereldbevolking racistisch is. :')

    Echt, hè :'D Bovendien doe ik helemaal geen racistische uitspraken o.i.d. Ik zeg alleen wat ik waarneem, hallo? Dan heeft Sam' toch gelijk met haar reactie ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoiets kan je denken, niet rondstrooien op FB.

    Intelligence schreef:
    Ik vind het stiekem grappig dat de NL'ers onder ons dit niet verstaan. ^^
    No offence, though.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 14:10 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Echt, hè :'D Bovendien doe ik helemaal geen racistische uitspraken o.i.d. Ik zeg alleen wat ik waarneem, hallo? Dan heeft Sam' toch gelijk met haar reactie ^^


    Ok, ik ga je nu niet als racist bestempelen. Maar ik vind het er toch ergens naar leiden aangezien je blijkbaar denkt 'het is een vreemdeling, zoals verwacht', in plaats van 'het is een gestoorde man' of 'het is een fundamentalist' (niet in dit geval, maar ik praat even in het algemeen). Begrijp je? Er zijn mensen, waaronder jij, die een onderscheid maken tussen eigen bevolking en vreemdelingen, terwijl het respectvoller - en natuurlijk ook véél juister - is om onderscheid te maken tussen mensen met een stoornis en 'normale' mensen.

    (En met alle respect, maar dat van analist is nogal onzinnig, daar kan je jezelf niet mee vergelijken.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Ok, ik ga je nu niet als racist bestempelen. Maar ik vind het er toch ergens naar leiden aangezien je blijkbaar denkt 'het is een vreemdeling, zoals verwacht', in plaats van 'het is een gestoorde man' of 'het is een fundamentalist' (niet in dit geval, maar ik praat even in het algemeen). Begrijp je? Er zijn mensen, waaronder jij, die een onderscheid maken tussen eigen bevolking en vreemdelingen, terwijl het respectvoller - en natuurlijk ook véél juister - is om onderscheid te maken tussen mensen met een stoornis en 'normale' mensen.

    (En met alle respect, maar dat van analist is nogal onzinnig, daar kan je jezelf niet mee vergelijken.)

    Maar, kijk. Jij legt 't al veel anders uit, dan die andere user. Want die bestempelde mij gelijk als racist. En ik ben écht geen racist. 'k Vind dat ieder mens gelijk is, dat wil ik denken, maar onbewust maak je toch altijd onderscheid. Dat zal niet bij iedereen zo zijn, maar 't merendeel. Ik kan mij wel voordoen als een heilig boontje en nu zeggen da'k niet zo denk, maar zulke gedachten schieten mij nou eenmaal 't eerst binnen. Naast dat onderscheid zal ik zoiets nooit afschuiven op de nationaliteit van de man, omdat dat meer met de geestelijke toestand en/of geloofsovertuiging te maken heeft. Zoals die andere user 't zegt, zou ik generaliseren; "Alleen 'vreemdelingen' plegen zulke aanslagen." En da's nou niet wat ik zeg ^^

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Maar, kijk. Jij legt 't al veel anders uit, als die andere user. Want die bestempelde mij gelijk als racist. En ik ben écht geen racist. 'k Vind dat ieder mens gelijk is, dat wil ik denken, maar onbewust maak je toch altijd onderscheid. Dat zal niet bij iedereen zo zijn, maar 't merendeel. Ik kan mij wel voordoen als een heilig boontje en nu zeggen da'k niet zo denk, maar zulke gedachten schieten mij nou eenmaal 't eerst binnen. Naast dat onderscheid zal ik zoiets nooit afschuiven op de nationaliteit van de man, omdat dat meer met de geestelijke toestand en/of geloofsovertuiging te maken heeft. Zoals die andere user 't zegt, zou ik generaliseren; "Alleen 'vreemdelingen' plegen zulke aanslagen." En da's nou niet wat ik zeg ^^


    Ok, ik begrijp je wel. Ik ben het er niet mee eens, maar ik snap jouw kant ook wel. (: En ik appreciëer je eerlijkheid.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Ok, ik begrijp je wel. Ik ben het er niet mee eens, maar ik snap jouw kant ook wel. (: En ik appreciëer je eerlijkheid.

    Da's okay ^^ Als ik maar niet onterecht racist word genoemd, want da's wel een heel vergaand.


    "I shut my eyes in order to see.'