• Serieus, ik kan mij vreselijk irriteren aan die domme mensen die denken iets te kennen van de wereld.

    Eén of andere Paris Hilton-fan dat bij mij op school zit (met hoogstwaarschijnlijk een IQ lager dan de chiuaua van Paris Hilton) post dit op facebook:


    "aanslag in Luik, TOEVALLIG weer ne vreemdeling zenne !"


    Eigenlijk is het gewoon grappig dat zo iemand zulke uitspraken doet. Ze beseft niet dat ze zichzelf grandioos ten schande maakt. Maar toch kan ik er niet tegen. Dat ze eerst maar wat intelligentie bijschaaft, want dan zal ze zoiets waarschijnlijk nooit meer zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Ik geloof wel dat er mensen zijn die het normaal gebruiken c: Het zijn gewoon die paar die het als maniakken gebruiken die me er vandaan houden.

    That and the fact that I don't want the government on my ass (A)


    Haha, oké, dat begrijp ik wel. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, ik ook.

    Yu'up, me too (: 'k Ben echt geen racist, maar als ik hoor dat 't een 'vreemdeling' is, dan verbaas ik mij daar niet over. 't Is nou eenmaal vaak zo ^^ Dan heb'k maar vooroordelen, so be it. Uiteindelijk heeft iedereen die! Da's gewoon de eerste gedachte die door mijn hoofd flitst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind jullie dom dat jullie haar reactie dom vinden. Ergens is het toch logisch gevonde en dan is het nog eerdeer racistisch dan dom.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind jullie dom dat jullie haar reactie dom vinden. Ergens is het toch logisch gevonde en dan is het nog eerdeer racistisch dan dom.


    Het is inderdaad racistisch en dat vind ik een dom idee, maar dat is uiteraard persoonlijk. Maar het feit dat ze zoiets als 17jarige post op facebook IS dom.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Yu'up, me too (: 'k Ben echt geen racist, maar als ik hoor dat 't een 'vreemdeling' is, dan verbaas ik mij daar niet over. 't Is nou eenmaal vaak zo ^^ Dan heb'k maar vooroordelen, so be it. Uiteindelijk heeft iedereen die! Da's gewoon de eerste gedachte die door mijn hoofd flitst.


    Idem, sorry peeps.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lol, ik vind het best grappig dat Nederlanders het woord 'zenne' niet kennen. (krul)
    Maar dat is inderdaad geen gepaste uitspraak.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Yu'up, me too (: 'k Ben echt geen racist, maar als ik hoor dat 't een 'vreemdeling' is, dan verbaas ik mij daar niet over. 't Is nou eenmaal vaak zo ^^ Dan heb'k maar vooroordelen, so be it. Uiteindelijk heeft iedereen die! Da's gewoon de eerste gedachte die door mijn hoofd flitst.

    Dan ben je dus wel gewoon een racist klaar. Kom er dan ook voor uit. Zeg niet: ik ben geen racist maar...
    Dat is net alsof je zegt: ik ben geen vleeseter maar die kipnuggets YUM!

    Laten we alsjeblieft niet alle 'witte' mensen vergeten die aanslagen gepleegd hebben. Dat gebeurt vaak genoeg ANDERS BREIVIK. maar als het een blanke is, is het een mafkees. Is diegene gekleurd dan is het een terrorist.

    Stop that shit.


    Here & Now

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    en ook @ Hooligan:


    En vanuit welk idee zouden jullie ook zo reageren?

    Meestal als er in België iets gebeurt, dan is het wel door de vreemdelingen. Ik zeg meestal


    Ex astris, sciencia

    Lol, ik snapte eerst echt niet wat er stond :W

    Ik snap niet zo zeer wat dit te maken heeft met het feit dat het een buitenlander was. Ik bedoel, die kerel had toch geen terrostische bedoelingen? Zover ik weet hebben buitenlanders niet per defenitie meer psychische stoornissen dan wij, dus kon het net zo goed een Belg zijn geweest.


    i put the fun in funeral

    ILOVEELENA schreef:
    Intelligence schreef:
    Ik vind het stiekem grappig dat de NL'ers onder ons dit niet verstaan. ^^
    No offence, though.

    Nederlander hier en ik snapte het*O*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haar iq is inderdaad zeer laag :')

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 11:29 ]

    Zo zijn er velen.
    Bij mij ook iemand: "Gaat ies in u eigen land mensen afknallen!"
    Tsja...


    Has no one told you she's not breathing?

    Audacity schreef:
    Lol, ik snapte eerst echt niet wat er stond :W

    Ik snap niet zo zeer wat dit te maken heeft met het feit dat het een buitenlander was. Ik bedoel, die kerel had toch geen terrostische bedoelingen? Zover ik weet hebben buitenlanders niet per defenitie meer psychische stoornissen dan wij, dus kon het net zo goed een Belg zijn geweest.

    Dat is waar. Maar zoals Bronte zegt, in België komen allochtonen en vreemdelingen nogal vaak in het nieuws en dan krijg je na een tijd zulke reacties...


    Has no one told you she's not breathing?

    Pusheen schreef:
    (...)
    Daar ben je fout in. Ik typ ook zo onder mijn vrienden en ik vind mezelf niet dom, dat is gewoon eigenlijk hoe alle Vlamingen typen in het dialect.

    Maar dat is wel racistisch. Je kan zoiets denken, maar dan nog hoor je dat niet te posten. Ik bedoel, niet alle vreemdelingen zijn slecht. Er zijn ook ontzettend veel Belgen die zoiets doen...

    En 'zenne' is hetzelfde als 'hoor'. :'D
    dit (:
    op msn praat ik ook spreektaal ipv standaard nederlands, dat kost gewoon minder moeite. En ik ben ook niet onintelligent.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 12:27 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    'zenne' Staat voor een soort van '...hoor', hé,' of 'hè'.
    'Het is alweer een vreemdeling hoor'.

    Tja, maar bij ons in de media laten ze altijd moslims zien in een volk én kwaad. Als er dan toevallig een moslim iedereen gaat neerknallen, dan kan je van hun een verkeerd beeld krijgen. Ook bij de uitverkoop van de c&a, stond er dat er veel geduw was. Ze lieten een foto zien van duwende moslima's. Niet moeilijk dat men dan zo gaat denken, het is de schuld van de media. Ik zou zoiets nooit op facebook zetten.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 12:36 ]


    Owl you need is love.