• Serieus, ik kan mij vreselijk irriteren aan die domme mensen die denken iets te kennen van de wereld.

    Eén of andere Paris Hilton-fan dat bij mij op school zit (met hoogstwaarschijnlijk een IQ lager dan de chiuaua van Paris Hilton) post dit op facebook:


    "aanslag in Luik, TOEVALLIG weer ne vreemdeling zenne !"


    Eigenlijk is het gewoon grappig dat zo iemand zulke uitspraken doet. Ze beseft niet dat ze zichzelf grandioos ten schande maakt. Maar toch kan ik er niet tegen. Dat ze eerst maar wat intelligentie bijschaaft, want dan zal ze zoiets waarschijnlijk nooit meer zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Maitreya schreef:
    (...)
    Dan ben je dus wel gewoon een racist klaar. Kom er dan ook voor uit. Zeg niet: ik ben geen racist maar...
    Dat is net alsof je zegt: ik ben geen vleeseter maar die kipnuggets YUM!

    Laten we alsjeblieft niet alle 'witte' mensen vergeten die aanslagen gepleegd hebben. Dat gebeurt vaak genoeg ANDERS BREIVIK. maar als het een blanke is, is het een mafkees. Is diegene gekleurd dan is het een terrorist.

    Stop that shit.

    Oh, please. Noem mij geen racist. Dan zou ik wel heel anders over ze praten, hoor. Ik scheer niet alle buitenlanders/kleurlingen over één kam, ik ontken niet dat er geen blanke mensen zijn die zoiets doen. Dus, jij hebt het recht niet om mij een racist te noemen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maitreya schreef:
    (...)
    Dan ben je dus wel gewoon een racist klaar. Kom er dan ook voor uit. Zeg niet: ik ben geen racist maar...
    Dat is net alsof je zegt: ik ben geen vleeseter maar die kipnuggets YUM!

    Laten we alsjeblieft niet alle 'witte' mensen vergeten die aanslagen gepleegd hebben. Dat gebeurt vaak genoeg ANDERS BREIVIK. maar als het een blanke is, is het een mafkees. Is diegene gekleurd dan is het een terrorist.

    Stop that shit.

    Please. Doe niet belachelijk en denk na voor je je mond open trekt. Gezien de huidige toestand in de wereld is het heel normaal om zo'n conclusies te trekken. Dat geeft jou niet het recht om zomaar iedereen een racist te noemen. Ik geloof dat je in dat geval niet goed snapt wat een racist is.

    En het begrip 'racisme' heeft trouwens een veel grijzere zone dan het begrip 'vleeseter', dus dat is ook nog eens een vergelijking die echt volledig naast de kwestie is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Please. Doe niet belachelijk en denk na voor je je mond open trekt. Gezien de huidige toestand in de wereld is het heel normaal om zo'n conclusies te trekken. Dat geeft jou niet het recht om zomaar iedereen een racist te noemen. Ik geloof dat je in dat geval niet goed snapt wat een racist is.

    En het begrip 'racisme' heeft trouwens een veel grijzere zone dan het begrip 'vleeseter', dus dat is ook nog eens een vergelijking die echt volledig naast de kwestie is.

    ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kijk, ik snap wel dat mensen vooroordelen ontwikkelen tegen buitenlanders, want ze komen wel vaak op een slechte manier in het nieuws. Toch stoor ik me er aan als mensen zich zo uitdrukken. Als je het op die manier op facebook zet, is er een grote kans dat je over àlle buitenlanders zo denkt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Maitreya schreef:
    (...)
    Dan ben je dus wel gewoon een racist klaar. Kom er dan ook voor uit. Zeg niet: ik ben geen racist maar...
    Dat is net alsof je zegt: ik ben geen vleeseter maar die kipnuggets YUM!

    Laten we alsjeblieft niet alle 'witte' mensen vergeten die aanslagen gepleegd hebben. Dat gebeurt vaak genoeg ANDERS BREIVIK. maar als het een blanke is, is het een mafkees. Is diegene gekleurd dan is het een terrorist.

    Stop that shit.

    Het volgende fragment speelt zich af in Marokko:
    'Ja, 'k heb vanacht zo'n wijf genaait.'
    'Zal wel zo'n witte slet zijn, is het niet?'

    Wij worden ook bevooroordeeld, maar zo hoor je niemand klagen :"D


    Let it come and let it be

    Intelligence schreef:
    (...)
    Yay, partay! ;D
    Kan je het ook praten? (krul)
    Or is that a little too much? (A)

    Het is niet tegen mij weet ik maar
    Ik kan het uitspreken, met een zwaar Nederlands accent wel. Soms is het fijn om Limburger te zijn.

    On:
    Die mensen zou je het liefst toch iets aan willen doen. Hoe dom kan je zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ILOVEELENA schreef:
    Aan het schrijven te zien, bezit ze inderdaad weinig intelligentie en zoiets zeg je inderdaad niet --''

    Ik typ ook zo naar mijn vrienden? Dat doe je gewoon als je een belg bent.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Maitreya schreef:
    (...)
    Dan ben je dus wel gewoon een racist klaar. Kom er dan ook voor uit. Zeg niet: ik ben geen racist maar...
    Dat is net alsof je zegt: ik ben geen vleeseter maar die kipnuggets YUM!

    Laten we alsjeblieft niet alle 'witte' mensen vergeten die aanslagen gepleegd hebben. Dat gebeurt vaak genoeg ANDERS BREIVIK. maar als het een blanke is, is het een mafkees. Is diegene gekleurd dan is het een terrorist.

    Stop that shit.


    Dit dus.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bronte schreef:
    Om eerlijk te zijn, reageer ik ook zo


    comfort in c h a o s

    Maitreya schreef:
    (...)
    Dan ben je dus wel gewoon een racist klaar. Kom er dan ook voor uit. Zeg niet: ik ben geen racist maar...
    Dat is net alsof je zegt: ik ben geen vleeseter maar die kipnuggets YUM!

    Laten we alsjeblieft niet alle 'witte' mensen vergeten die aanslagen gepleegd hebben. Dat gebeurt vaak genoeg ANDERS BREIVIK. maar als het een blanke is, is het een mafkees. Is diegene gekleurd dan is het een terrorist.

    Stop that shit.

    Nee, dan ben je geen racist, dan ben je een analist.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Nee, dan ben je geen racist, dan ben je een analist.


    Hoezo ben je dan een analist? (Ik ben het trouwens helemaal eens met Maitreya)


    If we had not a soul, music would have created it.

    C18 schreef:
    (...)
    Nee, dan ben je geen racist, dan ben je een analist.

    Nee het is racistisch, maar dan is ze niet perse een racist.
    Een analist doe iets anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pff, dat was anders bij mij ook het eerste wat ik dacht toen ik over die vreselijke aanslag las*. Verschil is dat ik die gedachtes voor me houd.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 13:33 ]


    ars moriendi

    Oh, fijn. Ik ben dus een racist? Fy, srsly. :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, ik denk, dat als je Nynk hierom een racist gaat noemen, dat 9/10 van de wereldbevolking racistisch is. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'