• Ja dat heb ik. Sinds vanmorgen.
    Want mijn dag begon al zo goed. Ik wilde op de fiets stappen om naar het station te gaan. Ik moest vandaag om 9 uur op school zijn, dan moet ik altijd de bus om kwart over 8 nemen. Kwart over 8: geen bus. Half 9: geen bus. 5 over half 9: stampvolle bus. Ik kom dus zo aan op de plaats waar ik over moet stappen. Komt er net een bus aangereden, de 999 geen dienst, dus ik rustig lopen. Gaan die fucking deuren dicht en dan pas zet die gozer, mevrouw, wat het ook was, op de bus 168. Ja lekker dan, ik nog rennen, maar nee, busje rijdt door. Dan kijk ik op het bord, bus 168 om 8:53. Is hey 8:53, geen bus. Kijk ik nog een keer op het bord, staat er bys 168 verwacht 9:01. FU
    En nu zit ik in de bus, mooi te laat komend. En omdat ik te laat ben mag ik morgen kwart over 6 opstaan om half 8 te melden. Geweldig.
    Meh, wie deelt dit gevoel met mij? ><'
    EDIT: Nou ik heb geluk, want ik heb een geoorloofd te laat briefje.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 9:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Das dom, want this niet eens jouw schuld dat je te laat ben o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bussen komen meestal nooit op tijd. En raar dat je dan toch moet melden..
    Maar ach ja, ik moet altijd met de fiets, wat voor weer het ook is..

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 9:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Midna schreef:
    Das dom, want this niet eens jouw schuld dat je te laat ben o-O

    En daarom haat ik mijn school nu. Dat maakt ze niks uit, dat die bus niet kwam. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    (...)
    En daarom haat ik mijn school nu. Dat maakt ze niks uit, dat die bus niet kwam. D:

    Wat een aso school..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Wat een aso school..


    Ja nogal! helemaal mee eens!
    wat een kak school:@


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    bekijk het positief, ik moet elke dat om kwart voor 6 op en ga met de bus van 10 voor 7 al weg, dus het kan nog erger;)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    bekijk het positief, ik moet elke dat om kwart voor 6 op en ga met de bus van 10 voor 7 al weg, dus het kan nog erger;)

    Maar volgens mij was dat het punt niet dat hele vroeg op staan ;$
    Maar dat de bussen nooit op tijd komen.
    -Sorry als ik bot klink xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elements schreef:
    bekijk het positief, ik moet elke dat om kwart voor 6 op en ga met de bus van 10 voor 7 al weg, dus het kan nog erger;)

    Midna heeft gelijk. En als je het niet gewend bent, is het behoorlijk kut.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb al een aantal weken een hekel aan bussen. Ik zie altijd de 42 of 44 aan mijn kot passeren en dan als ik hem zelf nodig heb, komt hij ofwel niet ofwel 10 à 15 minuten te laat waardoor ik mijn trein mis. Echt geweldig dat openbaar vervoer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Boeiend, echt. Neem de fiets een keertje? Als de bus vertraging heeft en ze luisteren niet op school, moet je even bellen met je ouders.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daar heb ik een speciale geoorloofd-te-laat-komen kaart voor, die ik iedere keer dat dat stomme ding vertraging heeft mag laten zien. :Y)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Priemgetal schreef:
    Boeiend, echt. Neem de fiets een keertje? Als de bus vertraging heeft en ze luisteren niet op school, moet je even bellen met je ouders.

    Nou, jezus, zo bot reageren hoeft ook weer niet. En ik ga lekker anderhalf uur fietsen met deze wind en een lekke band, ja, geweldig.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is net Utrecht


    Signature:

    Bij mij is het ook fantastisch geregeld: maar een keer op het uur een bus. Joepie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sighs. Heb ik ook altijd last van .. echt irritant. Gelukkig houdt de school er rekening mee. Thank god for MBO HAHA.


    To infinity and beyond •