• Ja dat heb ik. Sinds vanmorgen.
    Want mijn dag begon al zo goed. Ik wilde op de fiets stappen om naar het station te gaan. Ik moest vandaag om 9 uur op school zijn, dan moet ik altijd de bus om kwart over 8 nemen. Kwart over 8: geen bus. Half 9: geen bus. 5 over half 9: stampvolle bus. Ik kom dus zo aan op de plaats waar ik over moet stappen. Komt er net een bus aangereden, de 999 geen dienst, dus ik rustig lopen. Gaan die fucking deuren dicht en dan pas zet die gozer, mevrouw, wat het ook was, op de bus 168. Ja lekker dan, ik nog rennen, maar nee, busje rijdt door. Dan kijk ik op het bord, bus 168 om 8:53. Is hey 8:53, geen bus. Kijk ik nog een keer op het bord, staat er bys 168 verwacht 9:01. FU
    En nu zit ik in de bus, mooi te laat komend. En omdat ik te laat ben mag ik morgen kwart over 6 opstaan om half 8 te melden. Geweldig.
    Meh, wie deelt dit gevoel met mij? ><'
    EDIT: Nou ik heb geluk, want ik heb een geoorloofd te laat briefje.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 9:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Clitch schreef:
    Bussen komen meestal nooit op tijd. En raar dat je dan toch moet melden..
    Maar ach ja, ik moet altijd met de fiets, wat voor weer het ook is..


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Neee, ik houd juist van bussen!
    Bussen brengen mij overal waar ik geen zin heb om heen te fietsen, en bovendien is staan in de bus hilarisch.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MissSharp schreef:
    Bij mij is het ook fantastisch geregeld: maar een keer op het uur een bus. Joepie.

    Join the club. We wonen gewoon in afgelegen gebieden. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gelukkig gaan hier de bussen in mijn wijk naar het metro station om de 7 á 8 minuten. En bij d metro kan ik 4 verschilde bussen nemen naar school ;D(bus lijn, 84,87, 103 en 101 maar die 2 gaan naar de zelfde halte)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Madge schreef:
    (...)
    Join the club. We wonen gewoon in afgelegen gebieden. :/

    In dat geval wil ik ook bij de club :c


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vorig jaar, putje winter. Het was ijskoud!
    Ik drukte op te haltebel ofzoiets. Die kutbompa rijdt gewoon mijn halte voorbij. Stopte die bij de volgende halte, kan ik te voet naar de vorige halte want daar stond mijn fiets, het was echt ongelofelijk koud! Op de fiets, bijna thuis kreeg ik precies een brainfreeze of zo.
    Fuck het openbaar vervoer. Ze doen hun werk enorm slecht! Mijn bus komt ook altijd 10 minuten later aan of zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madge schreef:
    (...)
    Join the club. We wonen gewoon in afgelegen gebieden. :/

    Nja, bij mij in 't halfuur, maar 't kan zo eens voorkomen dat de bus niet op komt dagen, te laat komt of zelfs te vroeg -_-

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 22:51 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Nja, bij mij in 't halfuur, maar 't kan zo eens voorkomen dat 't bus niet op komt dagen, te laat komt of zelfs te vroeg -_-

    Dan moeten ze blijven wachten! Maar nee hoor..


    What you see, is what you get.

    Intelligence schreef:
    Vorig jaar, putje winter. Het was ijskoud!
    Ik drukte op te haltebel ofzoiets. Die kutbompa rijdt gewoon mijn halte voorbij. Stopte die bij de volgende halte, kan ik te voet naar de vorige halte want daar stond mijn fiets, het was echt ongelofelijk koud! Op de fiets, bijna thuis kreeg ik precies een brainfreeze of zo.
    Fuck het openbaar vervoer. Ze doen hun werk enorm slecht! Mijn bus komt ook altijd 10 minuten later aan of zo.

    Ah, dat is ok zó fdjgkhfkdkut, dat had ik ook laatst. Ik drukte op stop, rijdt die mierenneuker sorry voor mijn taalgebruik :'D door, mag ik lopen in de regen, geweldig.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    (...)
    Ah, dat is ok zó fdjgkhfkdkut, dat had ik ook laatst. Ik drukte op stop, rijdt die mierenneuker sorry voor mijn taalgebruik :'D door, mag ik lopen in de regen, geweldig.

    Omg, dat heb ik ook wel 'ns, haat dat D: Dan moet ik weer schreeuwen naar die buschauffeur da'k er nog uit moet! fkdjflksjdffg! Want de volgende halte is de stad die na mijn dorp komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Omg, dat heb ik ook wel 'ns, haat dat D: Dan moet ik weer schreeuwen naar die buschauffeur da'k er nog uit moet! fkdjflksjdffg! Want de volgende halte is de stad die na mijn dorp komt.

    Dat suckt nog zwaarder, gelukkig is de volgende halte bij mij dan maar 10 minuten lopen.. Het openbaar vervoer is echt.. Kut O.o


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    De tram dist me altijd hij rijdt altijd weg als ik aan kom lopen x]. Ik ga nu met de fiets alleen gaat dat wel lastig omdat het erg koud is :S.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dat is zo kut, ik had laatst ook dat ik op de bus wachtte, kwam die gewoon niet :/ dus ik nog langer wachten en toen kwam de volgende weer een kwartier te laat. Dus had ik ook m'n treinen gemist en was ik 20 minuten te laat in de les. Gelukkig zei die vrouw alleen maar "je bent wel erg laat he?" en mocht ik daarna gewoon gaan zitten lol.


    As travars