• Is hier al een topic over?


    HEMA heeft het mannelijke topmodel Andrej Pejic gestrikt om haar nieuwste ‘mega push-up’ beha te promoten. Want wie kan beter bewijzen dat je van niets naar iets (een mooie B-cup) kan gaan dan een man, zo dacht het bedrijf.

    Het androgyne model is deze week op abri-formaat te zien in bushokjes door heel Nederland. Hier nog even een foto van Pejic naakt, zodat je ziet wat de beha doet.

    Het is de eerste keer dat een Nederlands bedrijf met Pejic, een boegbeeld van androgyne modellen die voor beide seksen kunnen doorgaan, in zee gaat.

    De 20-jarige Pejic is een van de beroemdste modellen van dit moment. Het Servische model liep zowel shows van Jean Paul Gaultier als Marc Jacobs. De ene keer draagt hij vrouwenkleding, de andere keer mannenkleding. En soms allebei. In mannenblad FHM nam Pejic de 98ste plek in van meest sexy vrouwen. Hij werd gekozen door de lezer, iets waar het magazine zelf het niet mee eens was.

    De campagne is geschoten door de Nederlandse fotograaf Wendelien Daan. Op de set moest ze oppassen om Pejic niet aan te spreken met zij, vertelt ze op ons modeblog.

    De HEMA lijkt de laatste tijd geen moeite te hebben om de publiciteit te halen. Vorige maand nog ontstond er een run op de zogeheten clafoutistaarten toen het bedrijf ze ‘per ongeluk’ voor 0 euro aanbood op haar website.

    bron: NCR

    Ik vond het vanochtend op de facebook page van Elle. Pas als je weet dat het een man is ga je kijken. Best vreemd eigenlijk...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ridder schreef:
    Echt HEMA…


    26 - 02 - '16

    ik vind het op een of andere manier raar. Waarom zou een man reclame moeten maken voor bh's?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Devines schreef:
    Lol ik dacht net 'wauw die vrouw is knap.'


    Believe in yourself.

    HATEBREEDER schreef:
    >MFW a guy is prettier than me:


    Hahahaha


    Here & Now

    Serieus, die man ziet er én vrouwelijker uit en knapper dan mij, en ik ben een meisje, hahaha. Such a fail.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Seel schreef:
    ik vind het op een of andere manier raar. Waarom zou een man reclame moeten maken voor bh's?


    Het gaat erom dat deze BH zelfs als je niets hebt, zoals een man dus. Je cup twee maten vergroot, waardoor je toch wat lijkt te hebben. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    O, ik had pas heel laat door dat het een man is, haha!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cinna schreef:
    Serieus, die man ziet er én vrouwelijker uit en knapper dan mij, en ik ben een meisje, hahaha. Such a fail.


    -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaha die HEMA toch :')


    Your make-up is terrible

    Devines schreef:
    Lol ik dacht net 'wauw die vrouw is knap.'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Is dat een man? -kijkt verbaasd-
    Okeeeey, schoonheidsoperaties worden ook steeds beter zeg


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij is zo mooi :'D


    -

    De hema is cool maat. Alles is daar goedkoop :Y)
    Dat terzijde ;x

    Ik vind 't heel awesome dat hij zo op één lijn is met zichzelf c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hij is echt moooooi. Jaloers, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik dacht dat het een vrouw was, haha. Ik neem ook zo'n beha, heb ik ineens een F-cup, ben benieuwd hoe dat staat xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!