• Is hier al een topic over?


    HEMA heeft het mannelijke topmodel Andrej Pejic gestrikt om haar nieuwste ‘mega push-up’ beha te promoten. Want wie kan beter bewijzen dat je van niets naar iets (een mooie B-cup) kan gaan dan een man, zo dacht het bedrijf.

    Het androgyne model is deze week op abri-formaat te zien in bushokjes door heel Nederland. Hier nog even een foto van Pejic naakt, zodat je ziet wat de beha doet.

    Het is de eerste keer dat een Nederlands bedrijf met Pejic, een boegbeeld van androgyne modellen die voor beide seksen kunnen doorgaan, in zee gaat.

    De 20-jarige Pejic is een van de beroemdste modellen van dit moment. Het Servische model liep zowel shows van Jean Paul Gaultier als Marc Jacobs. De ene keer draagt hij vrouwenkleding, de andere keer mannenkleding. En soms allebei. In mannenblad FHM nam Pejic de 98ste plek in van meest sexy vrouwen. Hij werd gekozen door de lezer, iets waar het magazine zelf het niet mee eens was.

    De campagne is geschoten door de Nederlandse fotograaf Wendelien Daan. Op de set moest ze oppassen om Pejic niet aan te spreken met zij, vertelt ze op ons modeblog.

    De HEMA lijkt de laatste tijd geen moeite te hebben om de publiciteit te halen. Vorige maand nog ontstond er een run op de zogeheten clafoutistaarten toen het bedrijf ze ‘per ongeluk’ voor 0 euro aanbood op haar website.

    bron: NCR

    Ik vond het vanochtend op de facebook page van Elle. Pas als je weet dat het een man is ga je kijken. Best vreemd eigenlijk...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DarkSavior schreef:
    Is dat een man? -kijkt verbaasd-
    Okeeeey, schoonheidsoperaties worden ook steeds beter zeg

    dat zijn volgens mij geen schoondheidsoperaties...

    Ik zie die reclame elke dag, en dan staar ik er even naar hem te adoreren.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    DarkSavior schreef:
    Is dat een man? -kijkt verbaasd-
    Okeeeey, schoonheidsoperaties worden ook steeds beter zeg

    Dat zijn geen operaties, hij is zo geboren. Hij heeft te veel vrouwelijke hormonen(denk ik).

    Ik vind het echt vet dat ze hem hebben gekozen. Beter dan al die opgedirkte vrouwelijke modellen, ik vind hem knapper dan de meeste vrouwelijke modellen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    _O_


    =

    Akita schreef:
    Wouw je ziet het echt niet dat het een man is... Best een knappe vrouw xD Ik heb echt respect voor die jongen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    is.dat.een.MAN!!
    dat wist ik niet, je zou echt zeggen dat het een vrouw is:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind anders dat je het wel ziet op de linkse foto


    Ex astris, sciencia

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    Waarom reageer je op zon oud topic? Verhoog je postcount op actieve topics, vind iedereen leuker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloelia schreef:
    Hahaha, lol :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    SENTINEL schreef:
    SRBIJEEE!


    Dat wist ik al. Hij heeft ook voor hele grote shows gelopen. (:


    comfort in c h a o s