• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Nurion ~ Centaur

    'Dat mag dan wel zo zijn, dit is mijn grot, en ik woon hier al twee jaar.' Zei ik grommend. Ik zou me niet laten verjagen door een weerwolf.


    Cookies!

    Zoëy Johnsen

    'Fouten maken is menselijk. O, wacht.. je bent een centaur.. natúúrlijk!'
    Ik spinde speels terwijl ik hardhandig wegliep. Nog even bleef ik staan en wees naar de linkerbovenhoek in de grot.
    'Er zitten wat vleesmuisjes en schimmels. Just over there.'
    Ik liep naar buiten en veranderde in mijn wolvengedaante.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    Ik gromde. Nog nooit had iemand hem lastiggevallen in zijn grot. Nu wist ik weer hoe wolven waren. Ik zakte weer neer en begon een vuurtje te maken. De elfen waren aardig, de vampiers waren wel oke tegen centaurs, maar waarom moest hij nou net precies een wolf treffen?


    Cookies!

    Zoëy Johnsen


    Ik liet een harde huil horen voordat ik wegliep zodat Adorin me zou vinden. Na een paar minuten kwam hij aangewaggeld. Hij snufte en gromde.
    Ik spinde en samen rendden we weg, op zoek naar een geschikte slaapplek.
    Nu herinnerde me ik waarom ik vooroordelen Centauren haatte; hun vriendelijkheid was 0,0. Behalve die ene die ze ontmoette Laagland.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Korte Samenvatting:
    De chimaera's komen in de buurt, die zijn erg gevaarlijk. Het halve elfendorp is geevacueerd, maar er zijn ook nog andere wezens in gekomen. Waar iedereen is, kan je beter zelf even lezen :-P.}


    Tijd voor koffie.

    Evana
    Ineens kliefde een huil door de lucht. Ik keek verschrikt op. Louize keek me aan. "Hoorde jij dat ook?" ik knik. "Ik ga kijken." zei ik, en ik pakte mijn boog. Ik zorgde dat de wolken voor de maan weggingen, zodat ik goed zou kunnen zien. Snel rende ik door de bossen. Uiteindelijk kwam ik bij een grot aan. Ik zag Zoey. Samen met Adorin, en- zag ik het goed? Een Centaur? Ze waren niet allemaal weggetrokken? Ik sprong uit de boom waar ik in zat, en rende naar de grot toe. Ik wilde niet in een aanvaring komen met een kwaadaardig boswezen nu. Volgende probleem. Wat moest ik zeggen? "H-hooi! Ik wist niet dat er nog centauren waren! I-ik ben Evana. Zo te zien hebben jullie al kennis gemaakt?" ze keken me een beetje pissig aan.


    Tijd voor koffie.

    Zoëy Johnsen


    Ik knikte naar de grot als teken dat daar de centaur zit. Ik gebaarde ook in de verte als teken dat ik ging jagen en later terug zou komen. Even later rende ik met Adorin weg om te jagen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    Ik staarde de wolven na en keerde me toen tot de elf.
    'Nurion.' Zei ik.
    'E-Evana!' Zei de elf enthousiast. 'Ik wist niet dat er nog centauren waren!' Zei ze.
    'De meesten zijn vertrokken. Ik ben.. gebleven.' Besloot ik. De verbanning lag nogal zwaar. Ik vermande mezelf en ging rechter op staan.


    Cookies!

    Evana
    Zoey rende weg. Ik keek haar na, tot de Centaur weer begon te praten. "De meesten zijn vertrokken. Ik ben.. gebleven." hij leek ergens mee te zitten. Maar omdat hij zelf niks zei, besloot ik er maar niet over door te gaan. Ik knikte. Ik keek naar het vlammetje. "Je kunt wel mee naar ons kamp, als je wilt?" ik keek hem aan. hij leek even na te denken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Nurion ~ Centaur

    [Even ter info, het is een hij xD]

    Ik keek de elf aan.
    'Waarom?' Vroeg ik kordaat.
    'De chimaera's verzamelen zich..' Ze sloeg haar ogen neer. 'Ze plannen mogelijk een aanval.' Ik dacht na. Een aanval van de chimaera's, alleen kon ik die misschien niet overleven.
    'Oke, ik zal meekomen.' Besloot ik.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:45 ]


    Cookies!

    Zoëy Johnsen

    [lol xD]

    Ik rende terug naar de open plek waar ik Evana had achtergelaten. Adorin achtervolgde me. Ik veranderde terug naar mijn menselijke gedaante.
    'Gaan we terug?' vroeg ik aan Evana. Even keek ik naar de centaur, maar het boeide me vrij weinig of hij wel of niet mee zou gaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Evana
    "J-ja laten we maar terug gaan." Zoey had nogal een... vijandelijke houding jegens de Centaur. Toen besefte ik dat ik zijn naam nog niet wist. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik aan de centaur. "Nurion." antwoordde hij. "Oke. Willen jullie een lift naar het elfendorp?" ik floot. Xanthosa landde naast me. Ik legde mijn hand op haar hals. "Sorry dat ik je zo vroeg wakker maak. Maar we hebben vervoer nodig. Kan jij misschien meerdere mensen dragen, ookal ben je zo moe?" ik praatte in de taal van elfen, die Xanthosa kon verslaan. Ze knikte. Haar ogen waren dof van de vermoeidheid. "Komen jullie?"


    Tijd voor koffie.

    Zoëy Johnsen


    Gelukkig was reizen met een draak niet nieuw meer voor mij. Ik klom op de draak en floot naar Adorin die er achter aan huppelde. Ik genoot van het uitzicht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    Ik lag ongemakkelijk op de draak en keek naar beneden. Ik had reizen met een draak nooit echt leuk gevonden. Niet zo zeer omdat het niet fijn was om in de lucht te zijn, te vliegen, de wind door je vacht te voelen, nee. Het lag alleen niet zo comfortabel met een paardenlichaam.


    Cookies!

    Evana
    Ik zag Nurion een beetje ongemakkelijk kijken, terwijl Adorin lekker met zijn tong uit zijn mond van de wind zat te genieten. We kwamen aan. "Je kunt gaan slapen." zei ik tegen Xanthosa. Ze keek me aan als, knikte en vloog weg. Ze ging waarschijnlijk naar de drakenrots ofzo. "Die hut is leeg, en die daarnaast ook." zei ik, en ik wees twee hutten aan. "Willen jullie nog wat?" ze schudde hun hoofd. Ik voelde een vijandigheid tussen Zoey en Nurion. Ze leken heel gespannen.


    Tijd voor koffie.