• Ik ken een paar meisjes, die net 1 week een vriendje hebben en ze sturen elkaar elke dag op hyves krabbels naar elkaar van; ik hou van je, wil je nooit meer kwijt enzovoort. Soms echt van die lange gedichten. Ben ik de enigste die dit stom vindt?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:51 ]


    <3

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Typisch, vind ik. Ze zijn pas een week samen en dan zeggen ze zo'n dingen.. Ik kan ook niet tegen zo'n gedoe maar ik denk dat dat verschilt per persoon. :')

    Elke vrijdagmiddag tijdens het laatste uur, en ik kijk uit het raam, zie ik steeds hetzelfde zoenende stelletje alsof ze versteend tegen elkaar geplakt zijn.
    OT: Ik ben het helemaal met je eens.


    There's power in the words you whisper.

    Goh, ik heb sinds gisteren een vriendje en we sturen ook constant hartjes. Wel niet in het openbaar, want dat zou ik zelf niet willen. Ik vind het eerder lief en normaal. (bloos)

    Maar openbaar en zo'n 20 berichtjes per dag is overdreven, als je daarop doelt.


    Let the Night embrace you

    Tempesta schreef:
    (...)
    Hm, wat vind je er niet waar aan? En het kan natuurlijk dat jij er anders over denkt dan ik, en het is òòk wel waar dat ik nog nooit een vriendje heb gehad en jij dus wel meer recht van spreken hebt. Maar ik ben er toch vrij zeker van dat ik sommige dingen nooit on line ga zetten, al is het maar omdat ik dat veel te gênant vind. (:


    Dat denk je heel vaak voordat je een vriendje krijgt, maar zodra je beseft hoe het je dag opfleurt als jij je aanmeld en ziet dat hij zoiets voor je heeft achtergelaten, wil je hem datzelfde gevoel teruggeven en denk je amper aan al die andere mensen die het kunnen lezen.
    -voor mensen die inderdaad elke week een ander hebben en het constant zeggen, snap ik dat het irritant kan zijn, maar toch, mij kan het niet boeien, ik heb er geen last van-


    Your make-up is terrible

    Passerby schreef:
    Volgens mij zijn de meeste onder jullie gewoon butthurt omdat je zelf geen vriendje hebt of nooit eentje gehad hebt.

    Hehe inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Pusheen schreef:
    Goh, ik heb sinds gisteren een vriendje en we sturen ook constant hartjes. Wel niet in het openbaar, want dat zou ik zelf niet willen. Ik vind het eerder lief en normaal. (bloos)

    Maar openbaar en zo'n 20 berichtjes per dag is overdreven, als je daarop doelt.


    Ik bedoel in het openbaar.


    <3

    Nee, dat vind ik niet raar.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Waarom zouden we op zulke neppe dingen jaloers zijn? I mean, na een week al "ik hou van je" zeggen, terwijl je nog maar een kind bent van 12 à 13?

    En by the way, waarom zouden we in vredesnaam zo afhankelijk moeten zijn van zo'n vríéndje?
    We zijn sterke, onafhankelijke vrouwen die hun eigen boontjes wel kunnen doppen, ongeacht wie zegt van niet. :Y)
    Mannen zijn zulke intelligente en multitaskende vrouwen niet waard. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Waarom zouden we op zulke neppe dingen jaloers zijn? I mean, na een week al "ik hou van je" zeggen, terwijl je nog maar een kind bent van 12 à 13?

    En by the way, waarom zouden we in vredesnaam zo afhankelijk moeten zijn van zo'n vríéndje?
    We zijn sterke, onafhankelijke vrouwen die hun eigen boontjes wel kunnen doppen, ongeacht wie zegt van niet. :Y)
    Mannen zijn zulke intelligente en multitaskende vrouwen niet waard. (wbw)

    _O_
    hoewel ik zelf 13 ben, maar ja, ik weet wat je bedoelt.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 0:54 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ach, laat ze lekker. Dan lees je het toch niet? Niet overal zo'n probleem van maken, jeetje.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'