• De stelling van deze week luidt:
    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Oh jawel, het bestaat. Ik had het met mijn vriendje <3 Ik voelde me meteen tot hem aangetrokken, en hij had hetzelfde met mij :$ Inmiddels zijn we al 2 maanden bij elkaar, tot over ons oren verliefd op elkaar :) (H)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 18:49 ]

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Bojangles schreef:
    Het bestaat niet, het is enkel aantrekking op het eerste zicht, niet liefde. Je weet niet hoe die persoon is, je voelt je enkel lichamelijk tot hem/haar aangetrokken.


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    ik weet niet.. heb het nog nooit gehad, maar eigenlijk denk ik wel dat het bestaat.... maar ik weet het niet


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Jawel, het bestaat wel. Maar je kan weer snel worden gedumpt.


    'ik hou van je' zeggen ze allemaal

    Ik vind dat het wel bestaat. Ik bedoel, als je iemand wilt leren kennen, ben je meestal vrienden, en het is moeilijk om van vriendschap naar relatie te springen. En dat spring-gedoe gebeurt niet altijd, dus moet het wel bestaan.


    Define "good".

    Nightlock schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik denk dat het wel kan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hmmm...
    Aantrekking op het eerste gezicht kan, maar echte liefde duurt even.


    The pen is the tongue of the mind

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:08 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Cumberbatch schreef:
    Inderdaad, daar geloof ik niet in. Verliefdheid misschien wel, maar liefde?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oneens. Het bestaat in verhalen (:


    help

    Eens, bestaat niet.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    xlufjoetoexx schreef:
    Jawel, maar het duurt niet voor altijd.


    Maar dan val je gewoon op iemands uiterlijk.
    niet het innerlijke.


    Believe in yourself, change the world.