• De stelling van deze week luidt:
    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    MissSharp schreef:
    Het kan, maar het is zeldzaam.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Jawel, maar ik denk dat het meestal tijdelijk is.


    All that I know is I don't know how to be something you miss.

    Eens. Dat heet aangetrokken voelen tot iemand, liefde komt pas als je iemand leert kennen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb het zelf meegemaakt, maar dit was inderdaad verliefdheid. Ik was op slag verliefd. Later kwam de liefde, maar dat was uiteindelijk niet de liefde die ik zocht. Mijn mening; echte liefde komt pas als je diegene goed leert kennen!


    Every day you're closer to the day when everything is okay.

    ik denk het wel....:$


    FABRIQUE <'3

    liefde niet. Ik vind dat je daar elkaar langer voor moet kennen. Aangetrokken voelen ja, dat kan. Maar daadwerkelijk liefde op eerste gezicht nee daar geloof ik niet echt in..


    I can't be no superman, but for you I'll be superhuman:)

    Tuurlijk wel, alleen is het niet zeker of het dan "de ware" is...

    niet waaar, toen mijn ouders elkaar leren kennen was het liefde op het eerste gezicht, na 2 weken woonde ze a samen9daar zit ook een verhaal achter0 en na 3 jaar trouwde ze en een jaar later kwam ik! en ze zijn nu inmiddels bijna 21 jaar getrouwd!get a life.je gelooft erin of niet maar wat ik zie tussen mijn ouders is a dream voor some people


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Fearsome schreef:
    Het bestaat zeker wel. Ben er zelf getuige van. Lol.


    me: 5% reality, 95% dreams

    Rivendell schreef:
    Het kan zeker, maar dan hebben we het wel over verliefdheid, niet over liefde. Je kunt niet echt van iemand houden na deze één keer gezien te hebben. Natuurlijk kun je je wel aangetrokken voelen tot iemand.


    EDIT: Oeps, ik had niet gezien dat dit topic al zo oud was, foutje. ^^

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 16:20 ]


    .