• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Levi Lahote.

    'Adam, het komt goed. Het is niet jou schuld he? Lou, is gewoon een beetje eigenwijs' Zeg ik en kijk hem aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera

    'Probeer het, voor mij?' Zeg ik en kijk met puppy oogjes. 'Dan zal ik je helpen' Zeg ik en kijk naar zijn twijfelende gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    "Ja, maar. ik deed die moves ik heb het haar laten doen, ik dacht al bij mezelf dat ik eht niet moest doen. Maar ik deed het toch." ik kijk naar Levi. "Het is dus ook mijn schuld..." Zeg ik en kijk nu naar Louise. Natuurlijk gaad ze het glashard ontkennen...

    Quinty Smith.

    Hijgend kom ik binnen. "Ze zijn er! Ze komen er zo aan." Zeg ik buiten adem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    Ik zucht. "Goed laat nog eens zien." Vraag ik dan maar.

    Louise Broadwell.
    Woedend staar ik voor me uit, nog nooit ben ik zó kwaad op mezelf geweest. Ik moet me in houden om niet in schreeuwen uit de barsten. Nogmaals vloek ik binnenmonds. Ik kijk naar Adam en zie hoe rot hij zich voelt. En dat is mijn schuld. Ik haal diep adem en kalmeer. "Jottum.. de ambulance komt eraan.." zeg ik met een diepe zucht. "En Quinn, lief dat je het vraagt, maar ik zit hier wel goed.." zeg ik en verkramp nog een keer van de pijn.

    Levi Lahote.

    Ik zie Adam opstaan, klaar om haar op te tillen. 'Weet je het zeker?' Vraag ik 'Ik kan het ook voor e doen he'. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, ik ben gewoon bang. Bang dat hij haar laat vallen ofzo.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Geen probleem." Ik knik naar Louise.

    Adam Steps.

    Ik zie de pijn in haar ogen, maar ook woedde. Ik geef nog een kneepje in haar hand. "Rustig." Zeg ik, al ben ik zelf niet bepaald rustig, mijn hart gaat tekeer omdat ik wil dat alles oke is. Kon ik alles maar terug spoelen, en haar optijd stoppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Ik draai een rondje en maak een paar passen. "Wat wil JIJ dansen?" fluister ik en kijk hem aan.

    Mitchel Sawyer

    "Alles is goed zolang ik maar met jou dans." Onze hoofden zijn dicht bij elkaar en ik lach zachtjes.

    Brooke Rivera.

    Hij vraagt of ik het nog een keer wil doen, en natuurlijk kan ik daar geen nee op zeggen. Ik ga klaar staan en wacht tot het refrein weer komt. dan begin ik weer te dansen en doe dezelfde passen die ik net ook deed. Als ik klaar ben kijk ik met zo'n gezicht van 'Nu jij'. Ik begin te lache als ik zijn moeilijk gezicht zie. 'Zal ik het een voor een doen?' Vraag ik nadat ik hem een zachte por in zijn zij heb gegeven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    "Ja natuurlijk weet ik het zeker." Oei, dat kwam er ietsje botter uit dan ik dacht. "Sorry." Zeg ik snel. Ik til Louise op en draag haar anar buiten. Daar staat Ambulance personeel te wachten met een brancard. ik leg Louise erop. "Zal ik meegaan?" Ze knikt. Ik ga mee de ambulance in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    'Zal ik het een voor een doen?' Ze prikt in mijn zij. "Ja graag." Zeg ik lachend en ga naast haar staan.

    Fay Cooper.
    Ik kijk in zijn ogen, wat zijn ze mooi.. Ik wil hem bíjna kussen, totdat die ene zin zich herhaalt in mijn hoofd: 'Het gaat over een meisje hier, op kamp.' En ik hou me in.

    Louise Broadwell.
    Ik lig in de Ambulance en voel me iets beter, ik heb pijnstillers gekregen van verpleegster. Ik kijk naar Adam en laat een traan over mijn wang glijden. "Adam, het spijt me.. Ik hoop niet dat je nu een schuld gevoel heb.." fluister ik en pak, zonder dat ik erbij nadenkt, zijn hand vast.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:25 ]

    Levi Lahote.

    'Geeft niet' Zeg ik e loop achter ze aan. 'Be me waneer jullie weten wat er is en hoelang Louise in het ziekenhuis moet blijven' Zeg ik. Eigenlijk mogen we de 'leerlingen' niet van het terein af laten gaan, maar ik weet hoeveel ik Adam zou martelen als ik hem niet mee liet gaan. Ik weet dat Louise het niet fijn gaat vinden, maar ik moet haar ouders bellen. 'Lou? Ik ga je ouders bellen en informeren oke?' Vraag ik voorzichtig terwijl ze naa binnen word gebracht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Ze is knap lief schattig alles wat ik maar wil. "Je vond het nummer leuk toch?" Ik kon nog íets dichterbij.