• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Adam Steps.

    Blozend stap ik de dansvloer op en maak wat hip-hop moves, gemixt met Streetdance. Ik kijk ondertussen naar Louise. Ze kijkt me recht in mijn ogen, ik haar ook. "Je bent echt vet goed." Glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Dan valt alles op zijn plaats. "Is dat het liedje die je weggriste, waar 'Dream Girl' doorgestreept op stond?" zeg ik langzaam en staar nog steeds blozend naar de grond.

    Quinty Smith.

    Ik kuch even. "Tortelduifjes." Zeg ik plagerig. "Ik zei dat je goed gitaar kunt spelen." Zeg ik en kijk naar Mitchel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Jij bent ook niet slecht!" roep ik uit en kijk naar zijn moves. "Kan je mij ook een paar van die moves leren?" En ik probeer hem na te doen, wat niet erg goed lukt..

    Mitchel Sawyer.

    Mijn hart staat even stil. "Ja dat.. uhm heb ik vanmorgen geschreven." Zeg ik kijkend naar de vloer. "Ik wilde het naar de band sturen om te zien wat zij er van vonden."

    Adam Steps.

    Ik stop en begin te lachen. "Natuurlijk wil ik je wat leren, maar doe voorzichtig anders dan hebben we ook niks aan je hé, als je je enkel verstuikt ofzo." Zeg ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Ik blijf naar de grond kijken en vraag me af voor wie het is, maar durf het niet te vragen. "Ik weet zeker dat ze het een mooi nummer zullen vinden."

    Louise Broadwell.
    "Haha, ik zal voorzichtig doen." zeg ik geruststellend, al ben ik niet zo zeker van mezelf.. je weet maar nooit. "Laat maar wat zien!" zeg ik en sta klaar om hem na te doen.

    Adam Steps.

    "Oké..." Zeg ik, hopelijk weet ze het zeker...
    "klaar?" Ik ga staan en begin met een paar stappen te zetten. Ondertussen kijk ik naar Louise. Wat is ze toch mooi...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Ik vind hip hop goed, maar dan ga je me wel helpen' Herhaal ik en keek hem glimkachend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    "Als ze de betekenis weten wel ja." Fluister ik. Automatisch speel ik de akkoorde op mijn gitaar en neurie een beetje mee.

    Quinty Smith.

    ik kijk naar de twee, daar kom ik niet tussen. "Doei." Zeg ik maar en loop weg. Wat zal ik gaan doen. Sh!t, nou heb ik niet gevraagd of Fay al met Steve heeft gepraat... Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten, ik zet de tv aan en begin te zappen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Nu kan ik het niet laten om het te vragen. "Wat.. Welke betekenis heeft dat nummer?" vraag ik nieuwsgierig, maar toch een klein beetje bang voor het antwoord, omdat ik een vermoeden heb dat hij een vriendin heeft..

    Louise Broadwell.
    Ik grijns en doe zijn stappen na, het gaat redelijk goed. "Oke, laat maar iets moeilijkers zien." zeg ik en schrik van mijn eigen antwoord. Straks gebeurt er wel iets..

    Mitchel Sawyer.

    Ik kijk naar de grond. 'O-over een meisje.' Ik voel dat ik rood ben. 'Maar goed wat vind je ervan?'

    Adam Steps.

    "Maar straks Bezeer je je." Ik denk na, straks dan gaat het wel fout en dan ben ik verantwoordelijk, want ik leer haar de stappen. "Doe nou maar." Zeg Louise en gaat klaar staan.
    "Oké." Ik doe een draai en wat moeilijkere bewegingen. Toch twijfel ik of het wel goed is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Wel dus! Hij heeft een vriendin. "Ik vind het super, echt ongelofelijk mooi." zeg ik en voel me minder nerveus nu ik een conclusie heb getrokken. Ik kijk hem aan en glimlach. "Moet je het nummer nog op de post doen? Of is het nog niet af.." stel ik voor.