• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    Ik doe hem na en merk dat ik mijn ene enkel wel voel. Niet aanstellen, zegt een stem in mijn hoofd en ik ga verder. Ik zie hem bezorgd kijken, maar hij maakt toch steeds moeilijkere bewegingen. Als ik hem niet meer kan volgen laat ik me op de grond zakken. "Pauze." kondig ik aan. "Straks wil ik nog wel meer zien, volgens mij hou je je nog in.." mompel ik erachteraan.

    Mitchel Sawyer

    "De tekst is af maar de titel nog niet." Ik leg mijn gitaar weg. "Maar het liefste zou ik het voor haar zingen en dat ze wist dat het voor haar was."

    James Rhine

    "Leuk!" Ik ga staan en kijk haar bemoedegend aan.

    Adam Steps.

    Zie je wel, het is veel te veel.
    Ik stop en ga naast Louise zitten. "Gaat het wel goed? Je kijkt zo pijnlijk." Zeg ik en leg een hand op haar knie. "En ik hou me expres in." Zeg ik en kijk haar in haar ogen, maar nu langer dan eerst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Ja, dat snap ik. Je vriendin zal wel blij worden als ze zo'n mooi nummer hoort." geef ik toe en kijk opnieuw naar de grond.

    Mitchel Sawyer


    'Vriendin?' Herhaal ik haar. 'Nee nee! Ik ben single.' Lach ik en pak het nummer weer uit om er naar te kijken.

    Louise Broadwell.
    Ik word nerveus omdat hij me zo lang aankijkt en zijn hand op mijn knie heeft liggen. Snel kijk ik naar de grond en antwoord: "Ja, het gaat wel. Ik heb eergisteren nogal veel getraind en daarom hier en daar nog een beetje spierpijn." lieg ik en merk dat het me aardig lukt. "Je hoeft je echt niet in te houden, ik kan het heus wel aan." voeg ik er nog aan toe. En bedenkt dat het niet slim is.. Waarom moet ik toch altijd denken dat ik beter kan..?

    Adam Steps.

    ik merk dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelt dus ik trek mijn hand maar terug. "Red je het echt, want we kunnen ook morgen verder hoor." Zeg ik een beetje met een bezorgde ondertoon, "Want ik wil niet dat je wat overkomt." Zeg ik en word rood, snel kijk ik weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    FUCK! Gaat er in mijn hoofd om, lekker dan.. Fay, ga toch eerst verder kijken voordat je gaat oordelen. Leer het nou toch! Ik staar nog steeds naar de grond en heb het gevoel dat mijn hoofd zo rood is als een tomaat.. Ik haal mijn handen over m'n gezicht en kijk expres naar buiten.

    Brooke Rivera.

    'Als jij het voor doet, doe ik je na oke?' Stel ik voor en merk dat ik al iets zelfverzekerder ben geworden, als ik bij
    James in de buurt ben. 'Gelukkig hoeft hij me niet te liften en kan hij dus ook niet voelen hoe zwaar ik ben' denk ik en kijk naar James die klaar gaat staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    'H-het gaat over een meisje hier, op kamp.' Ik voel dat ik als het mogelijk is nóg roder word en kijk weg.

    James Rhine

    'Is goed.' Ik begin aan mijn routine. Als ik bijna klaar ben maar ik een muursalto en land op mijn verkeerde enkel. Even vertrekt mijn gezicht maar dan ga ik weer recht staan.

    Louise Broadwell.
    "Nee, zeker weten. Ik kan het echt aan. Laat maar eens zien wat je in huis hebt!" daag ik hem uit. Ondertussen is het in mijn hoofd een grote chaos. Waarom wil ik nou zo 'super' zijn.. Ik ga op mijn bék, ik weet het zeker. Nee, dat ga je niet. Je kunt het wel! Om de stemmetjes uit mijn hoofd te verdrijven haal ik mijn handen door m'n haar, loop naar de radio en zet een ander nummer op. http://www.youtube.com/watch?v=BW1gMNqwqqQ
    Ik loop naar de dansvloer waar Adam al klaarstaat.


    [Omg, mijn personage lijkt wel gek met al die 'stemmetjes' in haar hoofd. XDDD]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 20:28 ]

    Brooke Rivera.

    Ik probeer hem na te doen, wat niet echt lukt. Ik kan niet zeggen dat het slécht was. Maar góed was het ook weer niet. Ik doe alles na behálve de salto. 'Die salto is leuk, maar míj gaat dat écht niet lukken hoor' Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Omdat ik merk dat we het allebei erg ongemakkelijk hebben, begin ik snel over een ander onderwerp. "Heb je nog zin om, euhm, samen te gaan dansen?" stel ik voor en glimlach, terwijl ik me nog steeds een beetje schaam.

    Adam Steps.

    Ik geeft toe, ze is een volhouder.
    Ik luister naar het leid en begin moeilijkere moves te maken, op de beat.
    "Gaat het echt?" Ik kijk naar het vermoeilijkte gezicht van Louise, ik heb echt het gevoel dat dit ieder moment fout kan gaan, maar toch dans ik door. Stop! Adam stop! kijk hoe moeilijk ze het heeft! Nee, zij wil het!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    Ik ben blij dat we over iets anders beginnen. "Ja ga je eerst mee naar de postbus?" Ik leg mijn gitaar weg en ruim mijn muziek op.

    James Rhine


    "Niet slecht." Lach ik. "Oke nu ga ik jou na doen goed?"