• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    En toen gebeurde het, waar we allebei bang voor waren, maar toch niet toegaven.. "Ja, ja.. het gaat echt." hijg ik en doe zijn laatste move na, maar stap er verkeerd en val voorover. "FUCK!" gil ik uit en ga direct rechtop zitten, terwijl mijn enkel in een rare positie ligt..

    Fay Cooper.
    Ik kijk naar zijn handen terwijl hij zijn spullen opruimt en hoor zijn vraag. "Is goed." antwoord ik en we lopen samen richting de postbus.

    Adam Steps.

    "Louise!" Sh!t, nee! Schuldgevoel! ik kniel bij haar neer en kijk haar aan. "Kijk niet naar je enkel." Waarschuw ik. "Je moet naar het ziekenhuis, hij ziet er echt heel erg gebroken uit. Ik zei toch dat we dit niet hadden moeten doen!" Ik kijk haar aan. "ik til je op oké." Ik doe een hand onder haar benen en een hand onder haar rug en ik til haar op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    Na een lange stilte en Alexyss zich weer wat beter voelde, waren we naar beneden gegaan en ons eigen ding aan het doen. Voor mij was dat dus trucs uithalen op de skatbaan. Ik maakte nog een een backflip en hoorde direct daarna iemand gillen. De gil kwam me bekent voor, maar ik wist niet wie het was. Ik dacht weer aan de gil en bedacht me dat het Louise was. Louise gilt niet zo snel alleen als er ech iets is, dus ik pakte mijn rugzak, gooide hem over mijn schouder en rende naar de danszaal waar het gegil vandaan kwam. 'Adam wat is er gebeurd?' Vraag ik en kijk ze allebei aan.

    Brooke Rivera.

    'Oke,' Zeg ik En loop naar mijn tas waar ik een cd uithaal. Ik loop naar de radio en zet het liedje van Birdy op. 'Skinny Love' he het nummer. Als ik weer op mijn plek sta maak ik een paar moderne passen en kijk James aan.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 20:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Adam, één ding. Voel je niet schuldig, absoluut niet. Het is allemaal mijn schuld, besef dat goed. Alsjeblieft.." zeg ik en er glijd een traan over m'n wang. Binnenmonds vloek ik nog een paar keer. Dan merk ik dat Levi naast me staat. "Ja, mijn schuld. We waren aan het dansen en ik moest weer eens mijn beste kant laten zien.. Kijk alsjeblieft niet naar mijn enkel.." zeg ik met een héle kleine grijns.

    James Rhine

    Ik kijk haar bewonderend aan. Ik kende het nummer het was mooi,

    Mitchel Sawyer

    Ik nam haar hand en trok haar mee. Ik vond het fijn haar aan te raken. Ik zuchtte en deed de brief in de bus. "Oke we gaan dansen."

    Adam Steps.

    "Ik leerde Louise wat danspassen maar toen wou zij dat ik moeilijkere passen deed en toen ging ze door haar enkel, en die ziet er nu erg gebroken uit." Zeg ik met Louise in mijn armen. "Kun je het alarm nummer bellen?" Ik kijk smekend naar Levi. Ik loop met Louise in mijn armen naar beneden. Ik leg haar op de bank neer.

    Quinty Smith.

    Adam komt het Louise in zijn armen naar de bank toe gelopen en legd haar naast me op de bank neer. "Wat is er gebeurd?" Ik kijk Louise aan. Die met een kramperend gezicht naar van Adam naar mij kijkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Isgoed!" riep ik en had mijn danskleren al aan. Ik hield zijn hand vast en we liepen samen naar de Balletzaal.

    Louise Broadwell.
    "Mijn schuld.. allemaal mijn schuld." zeg ik direct. "Ik ben dom geweest en nu heb ik de gevolgen." vervolg ik mijn zin met een diepe zucht. Ik krimp ineen van de pijn. "Quinn, kun je een Ice-Pack halen? Dan hoop ik dat het minder zeer doet.. Alsjeblieft."

    Mitchel Sawyer.

    Bij de zaal aangekomen doe ik mijn jas uit en haal een cd uit mijn tas. 'Dit keer is het écht alleen dans muziek.' Zeg ik lachend.

    Quinty Smith.

    "Ja is goed, ik ben zo terug." En ik ren naar de keuken om uit de vriezer een icepac te pakken.

    Adam Steps.

    "Levi, heb je het alarmnummer al gebeld?" ik ga naast Louise zitten, ze ziet er verkrampt uit. Ik pak haar hand vast. "Hopelijk komt het goed, maar ik weet zeker dat het goed komt, want daar zorg ik wel voor, want ik wil niet dat jij door mij neit meer zou kunnen dansen." Zeg ik en knijp zachtjes in haar hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Hier!" ik leg de ice-pack voorzichtig op Louises enkel, het ziet er echt niet goed uit. Even verkramt ze weer, als ik hem er net op leg, maar al snel kijtk ze weer iets rustiger uit haar ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Ik moet lachen en ga op de dansvloer klaarstaan, wanneer de muziek begint maak ik een paar passen en zie hem naar de toe lopen.

    Levi Lahote.

    'Oke, leg jij haar benede op de bank neer' Beveel ik en grits mijn BB uit mijn zak. Ik bel het alarmnummer en hij gaat over. Nadat ik het heb samengevat en gezegd heb waar ze moeten zijn , heb ik opgehangen en glij via de trapleuning naar beneden, Ik ren naar Louise. 'Ambulance is onderweg.' Zeg ik tegen Adam. 'Quinty kun je bij de poort kijken en zeggen als ze eraan kmen?' Vraag ik en ga op de bank leuning zitten. 'Lou? Het komt goed.' Zeg ik en zucht even.

    Brooke Rivera.

    'Nu jij' Zeg ik met een grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Moet ik iemand voor je halen of heb je genoeg aan Adam mij en Levi?" Vraag ik bezorgd. Ik kijk naar Adam, die best schuldig uit zijn ogen kijkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Oké, dan ben ik zo terug, ja ik geef een gil als ze er zijn." Ik knik en ren naar buiten. Richting de poort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    "Dat kan ik écht niet na doen." Lach ik en schud mijn hoofd.

    Mitchel Sawyer

    Ik sta vlak tegenover haar. "Wat wil je dansen?" Ik neem haar hand en laat haar draaien.