• Haha, ja. Je leest het goed: boor in hand. Jullie Colibre heeft vanochtend om ongeveer tien voor twaalf in haar hand geboord. Hoe? Let me tell you. Ik moest een gat van 3,5 millimeter in een stuk aluminium boren door middel van zo'n grote boormachine. Ik moet een soort bankschroef vasthouden, waardoor mijn werkje blijft zitten, maar deze schoot dus los toen ik mijn hand verplaatste, waardoor mijn hand in de plek van de aluminium plaat schoot. Gelukkig vrijwel gelijk op de dodemansknop gedrukt, waardoor de machine stilviel, en ik geholpen kon worden. Ik heb niet gehuild, of geprobeerd mijn hand los te wringen, maar mijn leraar geroepen, die bijna knock ging door het aantal bloed. *O* HOPPA, ziekenhuis. Op school hebben ze de boor eraf gehaald (ja, van de machine), en met een boor in mijn hand ben ik naar het ziekenhuis gereden. Hij zat er best diep in. Dus terwijl ze met zijn drieën (dokter, dokter, zuster) geprobeerd hebben hem eruit te halen, zat ik rustig te smsen met Sevda. *O*

    Nu: Verband en kinda helse pijnen. Maar okay, hoe was jullie dag? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is hij er nu uit?


    SLOAN.

    Arme Colibre, maar eh... Je bent vergeten te vermelden wie je nog meer gezelfschap hield (wbw)
    Ach, ik had mijn tong verbrand aan chocomel maar dat wist je al, helaas doet mijn tong nog steeds pijn en ik lag in een deuk omdat een vriendin van mij dacht dat ik heel erg veel 'zelfvertrouwen' had :'D


    Let it come and let it be

    Kan je op zo een moment sms'en ? o.o


    Owl you need is love.

    Au. Dat klinkt nogal pijnlijk...
    Mijn dag was lichamelijk niet zo pijnlijk, maar geestelijk was het vergelijkbaar met de hel. :)


    Bad decisions make good stories.

    That sounds painful o_O
    Dat je op zo'n moment aan sms'en denkt zeg, lol XDD


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Teeering pijnlijk lijkt me dat.
    Mijn dag was verder lekker saai.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat klinkt zo pijnlijk, man, sterkte! Mijn dag was iig niet bijzonder (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Excuse schreef:
    Kan je op zo een moment sms'en ? o.o

    Ja, dat kan. Aangezien alles toen net was verdoofd, en ze de boor uit mijn hand probeerden te halen met man en macht. :'D

    @Sevda: Oh, ja, natuurlijk, bijna vergeten te vermelden dat m'n lieve Engelsmannetje m'n goede handje af en toe vasthield als ik Sevda niet sms'te, of als ik iemand zag lopen met een kop thee, want ik wou godverdomme ook thee, maar kreeg niets.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh my God, dat moet afschuwelijk pijnlijk zijn D:
    Ik heb mijn halve dag in de achtertuin doorgebracht in de stortregen zonder jas of iets. Ging even langs een vriendin iets halen, kwam terug, broer naar werk en heeft de deur op slot gedaan. En plots waren ook al m'n vrienden onbereikbaar en kon ik dus bij niemand naar binnen. Koud (no_chears)
    Sterkte met je hand :C


    i put the fun in funeral

    Oewhhh, dat klinkt eruit alsof het zeer pijnlijk is! *doet me denken aan een aflevering van Ned's survivelgids*
    Beterschap.
    Mijn dag was een makkie: examen chemie en economie, dan nog studeren voor fysica.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ze zeggen dat ik niet snel in paniek raak, maar ik denk toch niet dat ik zo rustig als jou zou zijn. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GATES schreef:
    (...)
    Ja, dat kan. Aangezien alles toen net was verdoofd, en ze de boor uit mijn hand probeerden te halen met man en macht. :'D

    @Sevda: Oh, ja, natuurlijk, bijna vergeten te vermelden dat m'n lieve Engelsmannetje m'n goede handje af en toe vasthield als ik Sevda niet sms'te, of als ik iemand zag lopen met een kop thee, want ik wou godverdomme ook thee, maar kreeg niets.

    Ik had verwacht dat je die nog extra uitgebreid had beschreven (no_chears)
    Awh, intussen had ik letterlijk 3 koppen thee gedronken, we hadden zo'n high tea met de klas, horrible :'D

    Ohja, en zeg je Engelsmannetje maar dat 'ie je moet delen, toen ik met jou zat te sms'en kwam er een vriendin van me naar me toe: 'Ik zie je wel, in het hoekje van de school gaan sms'en met je vriendje!' (joehoe)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 20:16 ]


    Let it come and let it be

    hloy fuck, ik zou van mijn stokje gaan :x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou in paniek raken en er niet eens aan denken om de 'dodemansknop' in te drukken. Ö


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.