• ja, de titel is al redelijk duidelijk, maar ik zal het toch iets meer uitleggen:

    Ik had al een tijdje contact met een leuke jongen uit mijn vriendengroep. We zaten niet bij elkaar op school, dus we zagen elkaar niet zo vaak. Totdat ik hoorde dat hij een ander meisje leuk vond, terwijl hij mij op een date had meegevraagd.
    Nu heb ik hem een tweede kans gegeven, want ik zag wel in dat het niet zo erg was. Maar zaterdag was ik op het feestje van de vriendin van de titel. Het was in de schuur en iedereen kon wel zien dst D. (de jongen) en ik een goede klik hadden. Daar werden een hoop grapjes over gemaakt. Om ongeveer kwart voor 1 ging ik weg. De volgende dag vroeg ik hem op msn nog of er nog iets was gebeurd nadat ik weg ging. Hij zei 'nee'. Dus tot zover, niets aan de hand. Totdat ik in de pauze bij vriendin C. en nog een paar anderen zat. Ik wou net gaan, naar huis, toen C. opeens zei dat ze mij nog iets moest vertellen. Ze vertelde dus dat ze had gezoend met D. Ik dacht eerst dat ze een grapje maakt ofzo, want ze lachte. Maar een andere vriendin bevestigde het verhaal. Ze bracht het echt of het niets was, maar het voelt dus niet zo. Ik voel me echt zo rot nu...

    Wat moet ik doen nu? Ze waren beide dronken, maar ze wisten ook beide van deze hele situatie af. (Dat ik hem leuk vond en hij mij. Dacht ik) Ik reageerde niet boos, maar het was niet echt doorgedrongen. Wat vinden jullie?

    Update:
    wow. Raar om te zeggen, maar dit hele gedoe was dus een misverstand. Mijn andere vriendin (S) had dus eigenlijk niets gezien, maar die indruk gaf ze dus wel. Zij zei dus: "zoenden jullie ofzo?" Vriendin C. was dronken, dus voor de grap zei ze van wel. Maar dat nam S. dus veel te serieus, en dus zei C. dat tegen mij, onder druk gezet door S. Ja, klinkt raar nu...

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:06 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Naja, ik vind het al heel wat dat ze het je gezegd heeft... Ik zou echt doodsangsten uitstaan.
    Hopen dat het niets is ?


    Life is hard and then we die

    Ze waren dronken, zolang zij geen gevoelens voor hem heeft zou ik het haar kunnen vergeven -maar dat is mijn mening- en ze is wel eerlijk tegen je geweest.
    Over die jongen: dumpen die handel. Hij is een leugenaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Laraah schreef:
    Dronken zijn vind ik niet echt een excuus, dus ik zou wel boos zijn.
    Zeker op jouw vriendin, ze weet dat je hem leuk vind en dan kust ze hem.
    Maar op hem zou ik ook boos zijn, hij loog erover..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Je hebt nog niks met hem, dus in feite mag hij doen wat hij wil. Neemt niet weg dat het best een rotstreek is van haar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Laraah schreef:
    Dronken zijn vind ik niet echt een excuus, dus ik zou wel boos zijn.
    Zeker op jouw vriendin, ze weet dat je hem leuk vind en dan kust ze hem.
    Maar op hem zou ik ook boos zijn, hij loog erover..


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.