• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    Ik loop naar de deur, haal hem van het slot en trek hem open. "Oke, hij is open en nu? Ik snap niet dat je achter me aan komt. Ik doe toch alles fout." zeg ik terwijl mijn mascara uitgelopen is en af en toe nog na snik. Achter haar zie ik Mitchel aankomen. "Hij mag me niet zo zien.." mompel ik.

    Louise Broadwell.
    Als ik iets gekalmeerd ben praat ik verder. "Oke.. Ik wil zelf ook blijven.. Ik hoop gewoon dat het snel heelt en dat ik snel loop gips krijg." mompel ik dan en zie het smekende gezicht van Adam.

    Adam Steps.

    "Gewoon, blijf, voor jezelf dit is wat je wilt." Ik breng mijn gezicht heel digt bij haar gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Jij doet niet alles fout. Als je nu weg gaat is dát je grootste fout' Zeg ik en veeg de mascara onder haar ogen weg.

    [Maartje deze moet je zien ! Geniaal XD http://i40.tinypic.com/23wtlzp.png]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Maar ik zag aan alles dat je het kxt vindt als ik praat over 'het'!" roep ik uit.

    [Stoer, Saar!]

    Brooke Rivera.

    'Dat vind ik ook k*t, maar dat betekend niet dat je weg moet gaan en je droom voorbij laat vliegen!' Werp ik terug.

    [Doeg <33]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Ja..." zeg ik en zwijg. Dan zie ik Mitchel achter Brooke staan.

    [Laterz! <33]

    Mitchel Sawyer

    "Ik- Sorry ik ga al.." Ik draai me snel om en loop snel weg.

    [Louise en Adam, Adam zei en deed iets. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ik weet het, ik kan mijn droom ook niet opgeven. Ik ben een doorbijter en blijf het ook!" zeg ik en begin de glimlachen. Heel spontaan druk ik een kus op zijn mond.

    {Halleluja! Ik typ dit op mijn DS xD, ik heb net koffie op, dus ik ben hyper XD}
    Alexyss Elvredo.
    Ik haal een stukje papier uit mijn tas en daarna een pen. Ik begin te schrijven:
    "Lieve Levi, ik vind je leuk, jij mij hopelijk ook. Ik bedoel leuk-leuk. Liefs, Alex(yss)."
    Zo, dat is er uit. Ik vouw het briefje en loop naar de kamer van Levi, ongezien. Ik haal diep adem en leg het op zijn bed, met de tekst "voor Levi -muzieknootje-" opstaat naar boven. Daarna snelde ik me naar het plein, ik had weer geen zin om te slapen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 23:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik had eigenlijk aan Mitchel willen vragen of hij bleef, maar hij was al weg.. Ik veegde nog een keer door mijn ogen en hoopte dat de uitgelopen mascara weg was.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 21:48 ]

    [Ik wil ook weer internet op mijn DSI!]

    Mitchel Sawyer

    Ik bleef om de hoek van het gangetje staan. Nee. Ik moest haar troosten. Ik maakt rechtsomkeerds en sprinten terug. Ik slipte bijna weg en keek haar aan. 'Fay. ' Was het enige wat.ik zei.

    Fay Cooper.
    "Mitchel.." zeg ik zachtjes en sta in de deuropening van mijn eigen kamer.

    Mitchel Sawyer

    'Je gaat toch niet weg he?' Ik zette een stap naar haar toe en sloot de deur achter me.